Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Kilka pytań


tomix30 uk

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkch! od wczoraj zostalem wlascicielem audi a4 tdi 2005. auto kupilem dosc po dobrej cenie dodam ze mieszkam w uk. auto jest zakupione od firmy ktora uzytkowala go od nowsci na liczniku mam 126000 mil przejechane. ale nowy silnik byl montowany wraz z pompa olejowa 70tys mil temu. kupujac auto sprawdzilem wszysko jak moglem. chodzilo idealnie. dzis zauwarzylem ze lekko trzesie silnikiem oraz slysze jakis dziwny dzwiek wydobywajacy sie z silnika. dodam ze nie jestem zadnym mechanikiem i duzo naczytalem sie o tych silnikach ostatniej nocy i teraz to juz chyba nie usne az sie boje co moze mnie spotkac. dzis rowniez zapalil mi sie serwis ,czy mozna go zgasic recznie bez kompa? gdzie moge znalesckod nowego silnika? w papierach w audi mam tylko ze silnik byl wymieniony wraz z pompa olejowa i to wszystko? czy najlepiej bedzie jak udam sie bezposrednio do audi zrobic cala inspekcje auta? dodam ze naprawde sie martwie i juz zaczynam zalowac tego kupna. prosze o jakies rady. z gory dziekuje wszystkim

:rolleyes: aha i co ile powinno sie wymieniac rozrzad?[br]Dopisany: 16 Styczeń 2011, 17:29_________________________________________________widze ze nikt nie pomoze,dzieki

[mod]cierpliwości :wink4:[/mod]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy nowy właściciel A4 2.0 TDI już raz na całe życie zapamięta, że zanim kupi się jakiekolwiek auto, najpierw wpisze się w google np. "Audi A4 2.0 TDI PROBLEM" gdzie pierwszy człon można zastąpić dowolną marką i silnikiem. 15 min przy internecie może uchronić od wieeeelu stresów :wink4:

Masz dość dziwną sytuację bo rzadko ASO wymienia cały silnik (widać firma trzaskała niezłą ilość kilometrów, że napęd pompy padł jeszcze w czasie gwarancji?). Czy to jest tylko wpis w papierach czy sprawdzałeś to w serwisie po VINie ?