Skocz do zawartości

kot_ik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kot_ik

Informacje

  • Imię
    Leszek
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia kot_ik

0

Reputacja

  1. Niestety cały czas ten problem opisany powyżej występuje, obstawiam koło dwumasowe ale tylko tak strzelam....
  2. W mojej A4 B6 AVF mulititronic (po programie) walczę z tą usterka już pół roku i dzieje się tak tylko jak silnik jest ciepły. Dodam że w między czasie wymieniony został na nowy akumulator i zregenerowany rozrusznik. Błędów nie ma zapisanych żadnych, kat synchronizacji 0.0, korekcję wtrysków bardzo dobre wszystkie ok. 0,5mg. bipy również ok. Klapa gaszaca działa prawidłowo, czujnik temperatury był odpinany i odpalał tak samo źle. Nie wiem już czego się czepić chyba pompy tandemowej aby mechanik sprawdził ciśnienie na ciepłym silniku jakie podaję. Przebieg 212.000 samochód krajowy od nowości w mojej rodzinie.. Samochodem jeździ głównie moja małżonka i cały czas mi truje że boi się nim jeździć bo któregoś razu może nie odpalić. Mówi że albo to naprawie albo żebym sprzedał samochód bo ten już jest stary i się psuje.... Ja mam sentyment do tego audi i nie chciałbym się z nim rozstawać. Proszę o pomoc. VID_20201007_170156.mp4
  3. I rozwiązał ktoś problem odpalania ciepłego silnika jak w 1szym poście oraz dołączonego filmu, mam identyczny problem też A4 B6 AVF mulititronic, dziękuję i pozdrawiam Leszek
  4. Hmm.... Nikt nie pomoże ?
  5. Proszę o pomoc w analizie logów, bardzo dziękuję...
  6. Cześć auto mam z 99 roku silnik 1.9 AFN 110 km. Przebieg 330 tys Turbo wsadzone ok 5/6 lat temu od AWX 130 km. Po zmianie turbiny auto pojechało na program. Wszystkie wężyki od turbo ciśnienia podciśnienia zmieniłem na nowe ok 2 lat temu. Wtryski ok rok temu 216-tki. Jeszcze jedna sprawa, 3 lata temu zmieniłem skrzynie automat na manual. Auto nawet się zbiera ale od czasu do czasu wpada mi w przeładowanie, bład 575 (może parę razy w miesiącu a jeżdżę prawie codziennie- zauważyłem, że zazwyczaj odcina turbo przy niskim obrotach) . Bardzo proszę o pomoc w odczytaniu logów. Linki poniżej Z góry dziękuje ! grupa 1 http://vaglogger.apphb.com/log/5ec2a98a3cd2a43a306fa60b?AuthKey=17e82f608d7d4086b76ee010e5d8e6fd grupa 3 http://vaglogger.apphb.com/log/5ec2a98b3cd2a43a306fa60f?AuthKey=f8b4374e903340638b891378d715febc grupa 4 http://vaglogger.apphb.com/log/5ec2a98b3cd2a43a306fa60c?AuthKey=fa9fcc0ab5ec4e488f9de8e7f1a7de18 grupa 8 http://vaglogger.apphb.com/log/5ec2a98b3cd2a43a306fa60d?AuthKey=3b6cec64d8f1498fb6f989b9bbc91e2d grupa 10 http://vaglogger.apphb.com/log/5ec2a98b3cd2a43a306fa60e?AuthKey=ee940e91d32045728311584d2fffcf80 grupa 11 http://vaglogger.apphb.com/log/5ec2a98c3cd2a43a306fa610?AuthKey=bb42f6fe552e460c866f799e53914b3
  7. ostatnie zapytanie czy lepszy bedzie na przod kompletny zestaw textar czy ate, 25zl tylko drozsze ate (na pudelku ate tarcz made in germany, na klockach czechy) mam zagwozdke ktory zestaw bylby "lepszy" do a4 b6 avf po programie, technika jazdy dosc agresywna... pozdr
  8. dziekuje za wyjasnienie kolego Tomku i dobrej nocy zycze...
  9. bardzo dziekuje za szybka odpowiedz a tak z ciekawosci to ten drugi komplet klockow czym sie rozni? I czy taki komplet textara bedzie ok do mojego samochodu przypomne avf, po chip, multitronik. Textar 92057603 i 2301802.
  10. Koledzy mam pytanie o klocki textar jaka jest roznica pomiedzy 2193801 a 2301802 te i te niby pasuja do mojego AVF roznia sie minimalnie cena, mam po programie ok 155km hamulce seryjne czyli 288 i nie zamierzam wiekszych wkladac. Chcialbym kupic zestaw textar czyli tarcze i klocki i stad dylemat ktore klocki moze ktos wie....?
  11. Może banalne pytanie ale jak wyjąć ten bolec od regulacji lampy aby wymienić w nim oring na troszkę grubszy ...? Czy ciągnąć przy trybie mocno do góry i wyskoczy ?
  12. takie moze głupie zapytanie .... pomyślałem że przed zakupem modułu coś sprawdzę stąd pytanie czy moge na pin 16 i 18 (zasilanie sw. drogowych) dać na chwilę z zewnetrznego zasilacza dużej mocy napięcie ok. 5v aby sprawdzić jak u mnie bedzie zachowywac się przesłona ..... bo ponoć różnie z nią może być....
  13. Witam. Posiadam A4 B6 posiada m.in. bixenon, fotochrom, clh oraz wlącznik swiatel z "auto" czy da się podłaczyć ten moduł przy pomocy przekaznika oraz tylko samego włacznika clh bez wyaminy na drl/clh ewentualnie zamiast pod clh to pod włacznik swiatel aby drl-y swieciły w dzien tylko na ustawieniu "auto" a na ustawieniu pokrętła w pozycje "0" zadne swiatla nie swieciły. Proszę o pomoc . Dziekuje serdecznie i pozdrawiam - Leszek . P.S Modułu z 1 postu chyba już nie ma do kupienia czyli modelu 201-12 jest tylko 400-12 na aukcjach "be-smart" ....czy może się mylę....
  14. POLECAM BAAARDZO pana Wojtka Klase o nicku z allegro "wodniksz6" który od kliku lat zajmuje się sprzedaża części samochodowych a głównie rozrządu. Bardzo konkretny, pomocny i uczciwy "gość" ja przykładowo kupiłem u niego kompletny rozrząd firmy Ruville (inaczej EVR) rolke napinającą, hydrauliczny tłumik drgań paska z rolką prowadzącą, pasek Contitech, pompa wody za 480zł i z tego co zauważyłem (miesiąc szukania) tej firmy rozrząd u niego jest chyba najtańszy w kraju (sprawdzone) Posiada również swoją stronę internetową - sklep www.rozrzad.pl nie do końca ukończoną. Bardzo szybko i chętnie odpowiada na wszystkie pytania na gg 7857402 , posiada w swojej ofercie bardzo duży wybór producentów m.in. SKF, GATES, EVR, HEPU i wiele wiele innych.... i ceny do uzgodnienia Jak będziesz potrzebował jakiejkolwiek części do swojej A4 to sprawdź wcześniej i porównaj ceny z jego cenami a na pewno będziesz zadowolony i skorzystasz z jego usług. Pozdr.,Leszek.
  15. Koledzy i koleżanki proszę doradzcie !!! Czy przy wymianie rozrządu też lepiej wymienić napinacz hydrauliczy (tłumik drgań) bo różne opinie słyszałem i chcę się zapytać Was bo napinacz ten jest najdroższy z całego rozrządu........... bo pompę wody to myślę należałoby wymienić....... przebieg ma nieduży 90tys. (sprowadzona z Włoch gdzie jeździło nią tylko starsze małżeństwo 70-letnie, mieli ją na współwłasność- co potwierdza Brief) niestety dużym minusem jest brak książki pojazdu :/ Czy sugerować się tym małym przebiegiem i nie wymieniać pompy ani napinacza hydraulicznego........ najważniejszy ten napinacz wymieniać czy nie (ten tłumik drgań obrazuje foto na dole - jest po środku) Pozdr.,Leszek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...