Skocz do zawartości

Artur-B86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Artur-B86

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Płock

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Artur-B86

0

Reputacja

  1. Jak w lecie na zegarze miałes ok 80C to tak naprawde pewnie było z 65-70. Przynajmniej u mnie tak klimatronik pokazuje. Muszisz sprawdzic termostat ale najpierw podłącz kompa i sprawdz czujnik temp.
  2. Witam. Potrzebuje kpl do wymiany rozrzadu tj: -pasek rozrządu -rolka napinająca -rolka prowadząca -napinacz hydrauliczny -pompa wody chyba wszystko ale jak jeszcze czegos brakuje do kompletu to mnie poprawcie czekam na info o cenach najlepiej na prv.
  3. A no to mi wcisnął kit. Ale co jeżeli mam jakies inne amorki bo te moje to nie są żadne z tych montowanych w fabryce. Poprzedni właściciel założył jakieś Eibacha -40\-40. To co mam powiedziec jak pojade na geometrie?
  4. ja mam wogóle sporo niżej ale chyba te wszystkie kąty i inne wartości są bardzo zbliżone, przynajmniej tak twierdził koleś na warsztacie (pewnie nie miał nic innego w komputerku), ale jak narazie nic nie ściąga i opony tez nie ścina a już kilkadziesiąt km nabiłem to myśle, że może miał racje.
  5. Moze cos ci powie mój wydruk z geometrii. Są tam zalecane wartości
  6. Jak w temacie. Dzis po odkreceniu prawego nadkola zobaczyłem cos takiego. Czy tu powinno cos byc?
  7. Ja mam identyczną wersje: biale zegary alu dekory i półskóra. Napewno montowane orginalnie. Co do zegarów to w kodach wyposazenia mam U1U = Instrument insert w/ km/h speedo, clock tachometer, trip odometer, additional instruments with special color trim
  8. Witam kolegów.Gdyby ktos miał mozliwosc to potrzebuje schemat całego układu wydechowego od turbinki do ostatniego tłumika. Bo u mnie jest troche kombinacji porobionych, tu pospawane tam jakies opaski itp. i chce wiedziec jak to powinno oginalnie wyglądac.
  9. U mnie ten sam problem sie pojawił i tez na 100% to wina czujnika. Mozesz podpowiedziec jak go wymontowac? Trzeba wyciagac cały zbiorniczek czy da sie to jakos rozebrac.
  10. niestety to sa jakies zamienniki, kupilem je z miesiac temu bo orginalne szkla mialem w nienajlepszym stanie. ale tak jak mowie jak byly po zaplonie to sie duzo bardziej nagrzewaly po 1 min niz teraz po 15. prad dochodzi ok 13,5v czyli powinno byc ok a jednak cos jest nie tak
  11. no wiec ja rowniez przerobilem grzanie lusterek po zaplonie na grzanie po tylnej szybie. tylko teraz mam maly problem: wczesniej jak lustra grzaly caly czas to byly bardzo gorące, teraz jak wlaczam razem z szybą to grzanie jest ledwo wyczuwalne ręką. a jak jest u was? moze tak powinno byc zeby sie maty nie popaliły.
  12. Siemanko koledzy. No i wypalił ostatni spocik czy nie? Gdyby jeszcze jakies plany były to ja sie pisze.
  13. Sam nie wiem czy wywalać te brewki bo na żywo to wygląda całkiem całkiem. Jak zmienie lampy to napewno brewki wyrzuce ale narazie chyba zostaną. A co do tych zegarów to są fabryczne tak samo jak ten spojlerek na szybie (przynajmniej według kodów wyposażenia).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...