Skocz do zawartości

gooralos

Pasjonat
  • Postów

    142
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gooralos

Informacje

  • Imię
    Marco
  • Miasto
    Schweinfurt

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gooralos

0

Reputacja

  1. Temat rozwiązany. W Niemczech założyli dwa prawe nowe napinacze łańcucha. Po założeniu prawidłowego w lewej głowicy, auto jak nowe.
  2. Czy bloki 17 i 18 pokazują napięcie na wtryskiwaczach?
  3. Oleju nie pali. Licznik jest W okolicy 40 grupy. Same zera. Przez 2 minuty nic się nie zmienia.
  4. Sprawdzę, ale ile razy patrzyłem to było po 0.
  5. Witam, kupiłem sobie w Niemczech takiego chrupka. A4 B5 2.8 30v V6 quattro - ACK - 1996r. Auto świeżo po rozrządzie. Nowe łańcuchy, napinacze, sondy lambda. Problem od początku jest z nierówną pracą na wolnych obrotach. VCDS jedynie jaki błąd pokazał, to błąd adaptacji przepustnicy. Po wymianie i adaptacji, przepustnica OK. Poza tym żadnych błędów nigdzie. Co najgorsze, brak wypadania zapłonów. Jednakże nierówna praca na wolnych obrotach nadal pozostała. Z tłumika słychać wypadanie zapłonu. Czuć paloną benzynę w katalizatorze. Przy przytrzymaniu na 1500 obrotów, czuć nadal drgania. Co wykonałem : - kompresja prawidłowa, ok 13. - sprawdziłem rozrząd, ustawiony idealnie, - sprawdziłem wałki w głowicach, ich ustawienie, synchronizacja prawidłowa - sondy dają prawidłowe napięcia, są nowe - przepływomierz wg. VCDS, również parametry w normie - podciśnienia w porządku - brak nieszczelności, kolektora, przewodów - iskra prawidłowa Co zauważyłem : - problem występuje w lewej głowicy - podczas pracy, można odłączać wtryski, nie bardzo wpływa na pracę silnika, tak samo wyciągnąć fajkę świecy, mogę odłączyć 3 wtryski z lewej głowicy, auto nadal pracuje - po demontażu kolektora w lewej głowicy dużo benzyny, jakby zalewało - w prawej po odłączeniu wtrysku, auto bardzo to odczuwa, próbuje zgasnąć. Dla niepotrzebnych sugestii : - podmieniałem wtryski, listwę wtryskową, zawór ciśnienia - podmieniałem cewkę, przewody, sondy, nowe świece - podmieniałem kompa Czy ktoś mógł by mi podsunąć jakiś pomysł, bo mam ochotę podpalić ten samochód.
  6. stronę avic411 trzepię non stop, ale saigon jest tam straszny
  7. Dzięki pomocy Kowi87 stałem się posiadaczem F930BT. Jestem dziewicą w sprawach pionka Czy ktoś mógłby mnie poprowadzić za rękę jak odblokować to pudło oraz co najlepiej na nim postawić Temat przeczytałem, żeby nie było nagany
  8. Następca : VW GOLF CABRIOLET wersja KARMANN Rok : 1993 Silnik : 1.8 98KM Przebieg : 130tyś. km. Poprzedni właściciel : Richard Bruce Kennedy Bajery jak w B6 : - pełen FIS - elektrycznie otwierany dach - wspomaganie - klima, ale jedynie jak otwarty dach Co najważniejsze prosty, w pełnym oryginale.
  9. Piaskowanie uszkadza powierzchnie aluminium, można wyszkiełkowac lub chemicznie usunąć stare powłoki lakiernicze.
  10. proszek, ale nie wolno felgi przed tym wypiaskować.
  11. Event zaliczony NIe sprzedala sie i zostawiles? Na kole wyglada dobrze miała za dużo winiet na szybie, spękany fotel, Panie, kręcony licznik na pewno, a ile Pan spuści na renowacje fotela? Panie, a czemu ona kopci na biało po odpaleniu? Oj Panie, po odkręceniu korka wlewu oleju nie może ani kropki wyrzucić na pracującym silniku. Aaaa to płyn G12, czyli można mieszać z petrygo. Ale i tak drogo, na allegro są tańsze i jedziemy oglądnąc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...