Skocz do zawartości

JanN

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O JanN

Osiągnięcia JanN

0

Reputacja

  1. Mam taki sam problem. Na komputerze nie wykazuje żadnych błędów. Zimny silnik odpala, ale po chwili obroty spadają, dusi się, gaśnie. Po drugim odpaleniu jest nieco lepiej. Ruszyć moge po trzecim odpaleniu - chociaż nadal jest słaby, kicha itp. Na ciepłym silniku nie ma żadnych problemów. Może to pompa paliwa, po pierwszym odpaleniu, w momencie gdy zaczyna gasnąć, pompa włacza sie samoczynnie, słychać dźwięk jak po przekreceniu kluczyka przed odpaleniem. Świece są nowe, przepustnica czysta. Filtr powietrza nowy, doprowadzenie powietrza szczelne.
  2. Zauważyłem dziwny objaw - przy pierwszym odpaleniu, w momencie spadku obrotów / prawie gaśnie/ słychać uruchamiającą się pompę paliwa - dźwięk identyczny jak po przekręceniu kluczyka przed odpaleniem. Może winna jest pompa paliwa? Po trzecim dopaleniu na zimnym silniku pracuje w zasadzie normalnie.
  3. Mam podobne problemy. Ciepły odpala i pracuje normalnie. Rano lub po dłuższej przerwie mam ogromne problemy. Po pierwszym odpaleniu silnik ledwo poradzi sam siebie, obroty spadają, gaśnie. Po drugim odpaleniu jest lepiej, chodzi w miarę normalnie dopiero po trzecim, chociaż nadal potrafi kichać, czuć nieprzepalone paliwo - bardzo mocno. Po podłączeniu do komputera nie ma żadnych błędów. Czytałem , że nie wykaże uszkodzenia czujnika temperatury, chyba że ma zwarcie - ale który ewentualnie wymienić? Przepustnica jest czysta. Przepływomierz również Proszę o pomoc.
  4. Mam podobne problemy. Ciepły odpala i pracuje normalnie. Rano lub po dłuższej przerwie mam ogromne problemy. Po pierwszym odpaleniu silnik ledwo poradzi sam siebie, obroty spadają, gaśnie. Po drugim odpaleniu jest lepiej, chodzi w miarę normalnie dopiero po trzecim, chociaż nadal potrafi kichać, czuć nieprzepalone paliwo - bardzo mocno. Po podłączeniu do komputera nie ma żadnych błędów. Przepustnica jest czysta. Przepływomierz również Proszę o pomoc.
  5. Mam problem trochę innej natury. Po odpaleniu silnika / szczególnie zimnego / samochód aż pluje benzyną. W trasie pali w miarę normalnie / ok. 8 - 9 l, ale w mieście nawet 14, 15 litrów, co jak przypuszczam jest związane z częstym odpalaniem. Co może być przyczyną - czy jakiś czujnik temperatury? Termostat jest nowy, wskazania temperatury silnika ok.
  6. Dzięki za rady. Pompę wysuszyłem, poprawiłem ze trzy luty / było coś wcześniej robione - wymieniane / i na razie działa. Ale odkryłem, że po zamknięciu centralnego zamka zapala sie lampa bagażnika / AVANT /. Na razie ją wyłączyłem. Więc przyczyna tkwi pewnie gdzieś w zamku klapy tylnej.
  7. Dzięki. Zabiorę sie za pompę. W razie gdyby tam było wszystko dobrze, to jak najprościej sprawdzić drzwi? Czy trzeba sciągać całą tapicerkę wewnątrz?
  8. Centralny zamek sam otwiera samochód. Wszystko zazwyczaj działa, ale często samochód sam się otwiera. Poza tym, podczas jazdy uruchamia sie samoczynnie pompa centralnego zamka, próbując otworzyć "otwarte" wcześniej drzwi. Wyłączyłem autoalarm, ale nic to nie zmieniło. Dzieje sie tak również na postoju: samochód jest otwarty, a pompa samoczynnie sie uruchamia dalej otwierając. Wygląda to tak, jakby jakies urządzenie nie odbierało informacji. Nie mam pojęcia, co to moze być. Czy mógłbym prosić o rady? Z góry dziękuję za pomoc.
  9. Mam przyblizone objawy. Wszystko zazwyczaj działa, ale czasami samochód sam się otwiera. Często podczas jazdy pracuje pompa centralnego zamka, próbując otworzyć otwarte wcześniej drzwi. Wyłączyłem autoalarm, ale nic to nie zmieniło. Nie mam pojęcia, co to moze być. Czy mógłbym prosić o rady?
  10. Chełmno. Witam wszystkich użytkowników forum.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...