Jump to content
IGNORED

[B5 ADP] Rano pali za drugim razem


davidoff82
 Share

Recommended Posts

Mam problem od kilku dni.

Po nocy samochód odpala za pierwszym razem tak jak to robił zawsze po czym gaśnie po 1-2 sekundach , zapalam drugi raz i pracuje już poprawnie, usterka jest systematyczna, występuje codziennie i tylko rano później nie pojawiają sie inne komplikacje.

Zetknął sie ktoś kiedyś z czymś takim?

Link to comment
Share on other sites

najpierw VAG potem gdybanie

Link to comment
Share on other sites

Mam taką samą sytuację zapala za pierwszym razem z tym że silnik pracuje nierówno i gaśnie zapalam drugi raz i pracuje normalnie i to zawsze dzieje się po pierwszym odpaleniu ,podejrzewam że to może się kończy pompa paliwa

Link to comment
Share on other sites

Mam taką samą sytuację zapala za pierwszym razem z tym że silnik pracuje nierówno i gaśnie zapalam drugi raz i pracuje normalnie i to zawsze dzieje się po pierwszym odpaleniu ,podejrzewam że to może się kończy pompa paliwa

Ja mam chwilowy spokój, po pewnym czasie zaczeły się dziać cuda w aucie, podpiąłem VAG okazało się że jest tyle błędów że to aż niemożliwe fizycznie... Powodem była woda i wilgoć w okolicy ECU (nie mylić z zapchanymi odpływami podszybia, to o czym piszę jesty wyżej).

Link to comment
Share on other sites

często brak masy powoduje generowanie sporej ilosci błedów

Link to comment
Share on other sites

Mam u siebie w A6 C5 2.8 to samo, systematycznie co rano odpala za 2 razem, ale wykminilem oco biega - wymiana świec na takie jak sa podane oryginalnie i jest po sprawie.

Link to comment
Share on other sites

Witam, ja podobnie mialem rowniez taka usterke. Po nocy - auto stoi pod chmurka, jak zapalalem za pierwszym razem to gasl, dusil sie, nierowno pracowal - podobnie jak opisuje kolega. Dlatego zaraz po odpaleniu gasilem go i odpalalem jeszcze raz. Za drugim razem wszystko ok, odplalal i silniczek chodzil rownomiernie.

Jezdze na LPG, ale odpalam na PB - sekwencja. Ostatnio takze zmienilem paliwo na 98 octanow. Dolalem rowniez jakis dodatek to czyszczenia wtryskow. Teraz odpala za pierwszysm razem i od razu silniczek pracuje ladnie, bez jakiegokolwiek duszenia i gasniecia. Poza tym zauwazylem, ze im zminiej jest na dworze to lepiej odpala :gwizdanie: nawet jak byly duze mrozy to odpala elegancko, a w lato tak jakos dziwnie sie meczy :/ Moze to jakis czujnik temp?, ale na VAG nie bylo bledow.

Link to comment
Share on other sites

Witam, ja podobnie mialem rowniez taka usterke. Po nocy - auto stoi pod chmurka, jak zapalalem za pierwszym razem to gasl, dusil sie, nierowno pracowal - podobnie jak opisuje kolega. Dlatego zaraz po odpaleniu gasilem go i odpalalem jeszcze raz. Za drugim razem wszystko ok, odplalal i silniczek chodzil rownomiernie.

Jezdze na LPG, ale odpalam na PB - sekwencja. Ostatnio takze zmienilem paliwo na 98 octanow. Dolalem rowniez jakis dodatek to czyszczenia wtryskow. Teraz odpala za pierwszysm razem i od razu silniczek pracuje ladnie, bez jakiegokolwiek duszenia i gasniecia. Poza tym zauwazylem, ze im zminiej jest na dworze to lepiej odpala :gwizdanie: nawet jak byly duze mrozy to odpala elegancko, a w lato tak jakos dziwnie sie meczy :/ Moze to jakis czujnik temp?, ale na VAG nie bylo bledow.

na Vagu nie wyjdzie błąd czujnika

no chyba ze ma zwarcie

podłącz Vag-a na zimny silnik i odpal

zobacz jak silnik nabiera temperatury i jak pracuje sonda lambda

Link to comment
Share on other sites

blok silnik

potem bloki pomiarowe

nie wiem jaki kanał ale u Ciebie sa dwie sondy

trzeba poszukac

Link to comment
Share on other sites

a jakąs fote pomocnicza screen z vag-a.

zaraz żyły sobie podetnę :wallbash:

Link to comment
Share on other sites

ok, przepraszam ze wogóle oto prosilem, ale nie znam na tyle tego programu. Sory

Link to comment
Share on other sites

wymień świeczki i przewody wysokiego napięcia

a przy okazji sprawdź kopułkę i palec rozdzielacza

Link to comment
Share on other sites

wymień przewody wysokiego napięcia

a przy okazji sprawdź kopułkę i palec rozdzielacza

przyjmowałes dzisiaj jakies leki Kolego?????

to nie jest stary polonez tylko 1.8T (AMB)

Link to comment
Share on other sites

wymień przewody wysokiego napięcia

a przy okazji sprawdź kopułkę i palec rozdzielacza

przyjmowałes dzisiaj jakies leki Kolego?????

to nie jest stary polonez tylko 1.8T (AMB)

coś mi się poje..ło

myślałem że to ADP :embarrassed:

Link to comment
Share on other sites

Mam podobne problemy. Ciepły odpala i pracuje normalnie. Rano lub po dłuższej przerwie mam ogromne problemy. Po pierwszym odpaleniu silnik ledwo poradzi sam siebie, obroty spadają, gaśnie. Po drugim odpaleniu jest lepiej, chodzi w miarę normalnie dopiero po trzecim, chociaż nadal potrafi kichać, czuć nieprzepalone paliwo - bardzo mocno.

Po podłączeniu do komputera nie ma żadnych błędów. Czytałem , że nie wykaże uszkodzenia czujnika temperatury, chyba że ma zwarcie - ale który ewentualnie wymienić?

Przepustnica jest czysta. Przepływomierz również Proszę o pomoc.

Link to comment
Share on other sites

czyjnik od wody KAPUTT, wymiana ale tylko ori :(

po wymianie trzeba sprawdzic Vag-iem jak sie nagrzewa silnik i jak pracuje lambda

Link to comment
Share on other sites

Zauważyłem dziwny objaw - przy pierwszym odpaleniu, w momencie spadku obrotów / prawie gaśnie/ słychać uruchamiającą się pompę paliwa - dźwięk identyczny jak po przekręceniu kluczyka przed odpaleniem. Może winna jest pompa paliwa? Po trzecim dopaleniu na zimnym silniku pracuje w zasadzie normalnie.

Link to comment
Share on other sites

może i siada Ci pompa

trzeba podłączyc manometr i sprawdzic cisnienie na listwie

Link to comment
Share on other sites

.....kopulki i rozdzielacze?boki zrywam XD ale Ok:)kolego nie wymieniaj pochopnie kabli i siwec.Jezdzisz na LPG to na poczatek proponuje zainwestowac w dobre paliwo(odpalasz na paliwie)VAG ci nie pokaza dobrych parametrow sondy lambda poniewaz masz zamontowane LPG i wartosci beda podwyzszone.Temat maglowalem kika miesiecy.....w mom przypadku ze skutkiem:)Pozdro........

Link to comment
Share on other sites

czyjnik od wody KAPUTT, wymiana ale tylko ori :(

po wymianie trzeba sprawdzic Vag-iem jak sie nagrzewa silnik i jak pracuje lambda

wymienialem i to nic nie dalo. Ile jest czujnikow temp.cieczy? Jesli jeden to odrazu bysmy widzieli bledne wskazania na zegarach.
Link to comment
Share on other sites

jakie wskazania sondy po odpaleniu ???

Link to comment
Share on other sites

ja dzis miałem ten sam problem odpalił za 3 razem chodził normalnie ale sie przejechałem 5 kilometów a odpalałem o o po 5 rano i zaczoł szarpac jak dodawałem gazu a jak nie dodawałem to jechał jak sie zatrzymałem to ciezko mu było ruszyc jak by niechciał jechac dojechałem na parking i znów zgasł sam ciezko było go odpalic ale puzniej o godzinie 9 wsiada i za pierwszym razem odpalił i nie szarpał i przyszpieszał normalnie ale pokreslam rano padał deszcze mi sie zdaje ze gdzies moze woda sie dostawc i albno wilgoc w kablach ppozdrawiam chcem sie wrescie dowiedziec co to za przyczyn a jest kolega tez ma uadi i ma to samo co sie dzieje z tymi auami moze musza stac w garazach

Link to comment
Share on other sites

...miałem tego typu problemy jak tankowałem na dziwnych stacjach, bo pewnie chrzczone było paliwo, teraz tylko wlewam na Shellu i też tak polecam innym. Nie jest to żadna reklama ale Orlen w moim przypadku się nie spisał:/ Zaczął bym od tego...

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

witam

to i ja sie tu podłącze do tematu:

mojej 1,6 adp 1995r dzieje się podobnie, rano tylko rano odpalam i i po sekundzie gasnie, zapala sie kontrolka od ręcznego mruga kilkakrotnie, silnik za pierwszym razem wolno kręci tak jak by aku nie miał siły, po zgaśnięciu odpalam drugi raz, silnik lepiej kręci, lampka recznego i pisk kontrolki juz nie wyskakuje silnik nie gasnie ale szarpie zaczynam jechać dodaje gazu reakcja po ok 3-4 sekundach na gaz i ostre szarpanie, (nie strzela), dzieje się tak do momentu aż ssanie przestanie chodzić lub przerzuci sie na gaz- mam sekwencje!!

dodam ze na gazie takie rzeczy się niedzieją, usterka występuje tylko po ostygnięciu silnika do zera! a tak pozatym wymieniłem świece na ngk, wyczyściłem przepustnice- fakt ze adaptowałem ją z kluczyka po czyszczeniu!!

no i kto pomoże?

Link to comment
Share on other sites

kolego co do szrpania moze ci sie wtryski przypiekaja? a parzyles sprzewody czy nie maja przebicia? ja wczoraj w swoim adp wymienialem jeden przewód bo miał przebicie a przy okazji urwala mi sie czesc kopulki i musialem wymienic ,po tym zabiegu samochod zaczal jezdzic jak trzeba i nie szarpie mi juz silnikiem

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...