Witam,
Bardzo bym prosił o wycenę tylnych amortyzatorów + osłony + odboje - wszystko Sachs. Audi to: A4 B5 Sedan, 1.8 ADR FWD, 125KM, rocznik 1997, model 1998 po pierwszym lifcie.
Z góry dziękuję i pozdrawiam!
Witam kolegów!
Postaram się opisać mój problem jak najbardziej szczegółowo.
Ostatnio moja a4 zaczęła szarpać losowo w różnych momentach: na luzie (czasem potrafiła zgasnąć), przy przyspieszaniu, przy jednostajnej jeździe. Czasem w ogóle to się nie zdarza choć ostatnio już rzadko. Podłączyłem pod VAG'a i mam błąd (wcześniej w ogóle go nie było):
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-00 - -
Po wykasowaniu i jeździe błąd powraca.
Czyli coś chyba nie tak z przepływomierzem. Po jego odłączeniu jeździ OK. Przy wpinaniu wtyczki od przepływomierza z uruchomionym silnikiem się zadławi i dalej pracuje "normalnie".
Zrobiłem log grupy 2:
VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Przepływomierz plastikowy Hitachi nr 058 133 471. Czyżby umierał/umarł?
Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie sugestie.
W swojej A4 zakładałem LPG w firmie Jurand na Składowej 11 (wgłąb za parkingiem autobusów MPK) i żadnych problemów (sam wymieniam filtry oraz mam interfejs i sam potrafię pogrzebać w mapach, co czasem się przydaje, szczególnie po odpięciu akumulatora). Jak zakładałem 2,5 roku temu też była u nich miesięczna kolejka ale 3 tygodnie temu zakładałem u nich gaz w samochodzie żony to już tylko 3 dni kolejki.
Wypadałoby podnieść samochód, wejść pod niego i zlokalizować naocznie źródło buczenia. Wczoraj akurat sprawdzałem to samo i okazało się, przed katalizatorem wszystko się odłączyło (pęknięcie rury) i jakoś to jeszcze wisiało. Samochód brzmiał jak sportowy Dziś już wszystko profesjonalnie pospawane, nowa siatka i chodzi cichutko. Pozdrawiam!