Skocz do zawartości

mucha187

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mucha187

Osiągnięcia mucha187

0

Reputacja

  1. Hej.czy udalo Ci sie rozwiazac problem?podpinam sie pod temat.u mnie tez sa drgania,bardziej odczuwalne na jalowym,szczegolnie na kierownicy.Poduszki silnika wymienione.niedlugo dojdzie wymiana poduchy pod skrzynia ; a propo poduszki pod skrzynia,czy wie ktos moze czy jest tylko jedna czy dwie?mam skrzynie 6 stke manual,silnik Avf i jak szukalem na stronkach to podaja ze niby montuje sie dwie,po obu stronach , ?jesli ktos mialby linka ,zeby zobaczyc jak ta poduszka wyglada i ewentualnie link do zakupu,to bylbym wdzieczny.Sprobuje najpierw z ta poduszka a pozniej sie zobaczy.Wtryski sprawdzalem vagiem i wychodzi ,ze ok,tzn wszystko w normach podanych na vagu.no zobaczymy...
  2. Dziękuje za posty.trochę mnie uspokoiły.mam nadzieję,że to autko to będzie dobry wybór.pozdrawiam
  3. Tez chcialbym sie dowiedziec czy cos powaznego dzieje sie z silnikiem.niestety nie moge sprawdzic auta ,bo bylo to autko,ktore mam zamiar kupic a ogladalem je raz i jest dosc daleko ode mnie.a moj znajomy ma rowniez ten sam typ silnika 1,9 tdi AVF i u niego jest podobnie z tymi tryskajacymi kropeczkami oleju spod korka i wejscia bagnetu a znajomy jest wlasnie w trasie,takze u niego tez nie moge tego zobaczyc a chcialbym sie jak najszybciej zorientowac zanim auto zostanie sprzedane.czy ktos poradzil sobie z tym problemem i jest to cos powaznego?dzieki,pozdrawiam
  4. Dzien dobry, Wiem,ze temat jest identyczny,ale tamten jest troche przestarzaly i pomyslalem ,ze mozna by bylo go odswiezyc,poniewaz nazwa tematu jest bardzo trafna a tamten nie zostal raczej tak do konca rozwiazany.Bardzo mi zalezy na tym,aby kupujac autko nie wkopac sie w cos. sorki,za odswiezenie tego samego temaciku!
  5. Witam, Zamierzam kupić autko audi a4 z silnikiem 1,9 tdi AVF 130km 2003 ,przebieg 184 tys.km.sprawdzajac silnik a mianowice odkrecajac korek od wlewu oleju zauwazylem ze tryska dosc mocno olejem tzn malymi kropelkami oleju-to samo dzieje sie po wyciagnieciu bagnetu pomiarowego stanu oleju (tez wyskakuja stamtad kropelki oleju).do tego wszystkiego tym wypryskom oleju towarzyszyl lekki szary dymek zarówno spod korka jak i spod bagnetu.ten dymek caly czas towarzyszyl wypryskom tzn nie znikal.dodam ,ze auto bylo nagrzane gdyz jest w ciaglym codziennym uzytku.jazda probna byla bardzo udana-nic nie przerywalo,auto bardzo dobrze reagowalo na gaz,plynnie przyspieszalo-nie bylo sie do czego przyczepic.z rury wydechowej zadnego dymu,kopcenia itd.Znalazlem na forum podobny temat,jednakze starej daty i bez konkretnego rozwiazania problemu.dodam jeszcze ,ze sprawdzalem u znajomego ,ktory tez ma a4 2003 ,ten sam silnik 1,9tdi AVF (przebieg okolo 195 tys .km) i u niego zauwazylem dokladnie to samo,tzn pryskalo kropelkami oleju spod korka wlewu i z wejscia bagnetu.Dlatego tez chcialbym sie dowiedziec czy te silniki tak maja czy jest cos nie tak?ale czy mozlwe byloby ze oba sa na wykonczeniu? Znajomy zrobil juz na swoim okolo 6 tys km odkad kupil-to jesli byloby cos nie tak to chyba juz by silnik padł,czy nie?a zapomnialem dodac ,ze bagnet wskazywal,ze oleju jest za duzo,bylo prawie 1 cm ponad maksimum-czy to moze byc przyczyna czy moze po prostu gosc dolewal ,bo mu silnik bral olej?licznik kilometrow dziennych wskazyl ponad 3 tys km-to znaczy ze auto jezdzilo i na takim silniku i nic sie nie dzialo skoro dalej pracuje.Prosze o jakiekolwiek informajce,poniewaz chcialbym byc pewny tego zakupu.Dziekuje i pozdrawiam
  6. witam, czy jest moze ktos kto czytal ten post i mial lub rozwiazal ten problem z tryskaniem oleju spod korka i z wejscia bagnetu?
  7. Witam, Mam problem z recznym otwieraniem klapy bagaznika.Jedyny sposob w jaki mozna otworzyc bagaznik to pilot.Nie da sie tego zrobic recznie po otwarciu calego auta.gdy naciskam na przycisk w klapie to czuje styk,ale nic sie nie dzieje i caly czas musze uzywac pilota zeby otworzyc ten bagaznik.szukalem na forum,ale nie znalazlem czegos podobnego lub po prostu przeoczylem.Nie wiem czy mam problem z centralnym czy moze tylko z tym mikrostykiem w klapie? Z gory dziekuje,pozdrawiam
  8. Witam, mam pytanie,czy po wymianie mikrostyka wszystko bylo ok.Ile taki kosztuje.ja mam taki sam problem,z tym ,ze mam saloon,ale kwestia ta sama-klape otworzyc moge jedynie pilotem a recznie(gdy auto jest juz otwarte) to nie da rady.Pozdrawiam
  9. dzieki bardzo.skorzystam z przykladowych,godnych polecenia,podanych w watku glownym (motul specific).pozdrawiam
  10. witam, dzieki bardzo za porade.i czy moge spytac ktory z nast.bylby najlepszy: Castrol edge 5w30 czy 5w40 czy moze Motul x-cess 5w40?dziekuje i pozdrawiam
  11. Witam, Czy ktos moze mi doradzic jaki olej mam wlac do A4 1.9tdi 131hp,typ:AVF,model 2004 ,przebieg 137 tys mil (to jakies ok 220 tys.km).Do tej pory byl lany prawdopodobnie full syntetyk,bo jedyne co mam w ksiazce serwisowej to "longlife oil" i rozgrzany na bagnecie jest rzadki.pytalem dwoch mechanikow i doradzili mi,ze przy takim przebiegu nalezaloby wlac polsyntetyk 10w40 np.castrola,bo niby gestszy a przy takim przebiegu jak oni to nazwali bedzie lepszy dla zmeczonego matarialu(chodzilo im o wewnetrzne czesci silnika)-niestety czytajc posty nie jestem pewien,czy mam lac suntetyk czy wlac ten z porady polsyntetyk?dzieki z gory za info.
  12. Witam wszystkich forumowiczow!!! Mam na imie Tomasz.zakupilem nie dawno A4 B6.Ciesze sie,ze moglem zapisac sie do klubu i ze (mam nadzieje) bede mogl poznac opinie i porady innych doswiadczonych posiadaczy A4.Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...