Skocz do zawartości

d darek

Pasjonat
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O d darek

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia d darek

0

Reputacja

  1. audi a4 b5 silnik 1Z 1996 proszę o wycenę kompletne sprzęgło +komplet filtrów
  2. Kolego skąd wiesz gdzie nie masz tej gąbki,jeżeli na klapie centralnej to powietrze nie obiegnie nagrzewnicy więc powietrze może być tylko lekko ciepłe,
  3. Kolego za radiem,klimatronikiem ale niema dostępu do niej z zewnątrz
  4. Witam,przyczyną tego problemu to brak gąbki na klapie centralnej bynajmniej jej większej części,wiem co piszę bo miałem to samo,niestety trzeba zdjąć całą deskę aby się do tego dostać,ja przy okazji wymieniłem też nagrzewnicę,gąbkę nakleiłem taka jak pod panele podłogowe teraz jest jak w piekarniku ciepło i ze wszystkich kratek leci ciepłe powietrze,koszt naprawy to kawałek gąbki klej kropelka 4szt ewentualnie nagrzewnica (ja wymieniłem bo za dużo jest rozkręcania a koszt ori to 80zł) praca zajeła mi dwa dni (popołudnia),teraz zrobiłbym to w 5-6 godzin,pozdrawiam
  5. Witam kolego potrzebuję przegub zewnętrzny z abs i nagrzewnicę audi a4 b5 1995 1.9 tdi 90 km proszę o podanie ceny z przesyłką,pozdrawiam
  6. kolego czytaj dokładnie,nie wiem czy ty czytasz te posty w całości post 17.Jeżeli chodzi o schemat to mam tego wiele i naprawdę nie będę siedział godzinami aby go odnaleść,jak ktaś chcę to mogę przesłać całość
  7. Tak chodzi i nic się nie dzieje złego nie ma to wpływu na pracę silnika, jeżeli ktoś potrzebuje schematu to pisać na prw ---------- Post added at 12:11 ---------- Previous post was at 12:10 ---------- dokładnie tak
  8. To co trzeba zrobić to rozpiąć PIN43(BIAŁO-NIEBIESKI KABEL) od ECU, ale zrobienie tego od strony ECU wiąże się z większą pracą więc można to zrobić od strony licznika. Przewód ten jest w wiązce NIEBIESKIEJ WTYCZKI przyłączanej do prędkościomierza, wystarczy go przeciąć i TYLE.Możliwe że kolory przewodów mogą się różnić więc należy poszukać schematów do swojego rocznika
  9. do licznika wchodzi sygnał z prędkościomierza i wychodzi do sterownika,jeżeli się nie mylę to są to przewody koloru biało-niebieski,u mnie te kolory były nieco inne autko z 95 r
  10. czy aby napewno odłączyłeś czujnik prędkości,po odłączeniu licznik powinien nie chodzić,ja też na początku odłączałem złą wtyczkę jak się okazało,jeżeli przestanie szarpać to trzeba odciąć sygnał wychodzący z licznika do sterownika u mnie to pomogło i nie mam już żadnych szarpań,nie ma to wpływu na pracę silnika
  11. Na początek odłącz czujnik prędkości przy skrzyni biegów i pojeżdzij trochę,zobacz czy nadal szarpie
  12. tak właśnie myślałem,nie nie wymieniałem
  13. Witam dwumasa w 1Z nie ma ,ja też się borykałem z takim problemem prawie przez rok,nastawnik czyściłem nie potrzebnie bo był jak nowy w środku wtrysk sterujący podmieniany z innego silnika,podmiana przepływki,filtr paliwa,przewody paliwowe,plecionka, a problem był nadal,podejrzenie padło na sterownik i jak się okazało słusznie,sterownik był modyfikowany.Po czytaniu wielu wątków na innych stronach dotyczących tego silnika (1Z) jednak sobie poradziłem bez zbędnych kosztów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...