Skocz do zawartości

mikema72

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mikema72

Osiągnięcia mikema72

0

Reputacja

  1. Ten warsztat na Uszczyka to naprawdę dobry czy tylko reklama (wypowiedzcie się)?. A może był ktoś w OPEL-TECH na Domańskiego w Gliwicach? Tam też robią "VW Gruppe" i po rozmowie (zaznaczam że nic tam nie naprawiałem) robią dobre wrażenie. Proszę o poradę bo chcę wymienić sprzęgło w A4 i nie wiem gdzie...
  2. Odświeżam temat podświetlanego schowka i kubka. Po przeczytaniu całego tego wątku niezbyt podobało mi się rozwiązanie z diodami na drutach. Także płacenie za coś tak banalnego paru stów jest trochę wg mnie przesadzone, więc podpatrzyłem rozwiązanie Audi i za 3 zł i godzinkę roboty zrobiłem coś takiego. Co w aucie wygląda tak. Jak się komuś podoba i lubi dłubać to pokrótce opisuję: 1. Wymontować kubek i półeczkę (opisy już były w tym wątku) 2. Podciągnąć zasilanie. Ja podłączyłem się pod kratki wentylacyjne 3. Wykonać "listwy świetlne". 17,5 cm długie, 0,8 cm szerokie, 2 mm grube. Ja zrobiłem to z pleksi z antyramy na szlifierce. Trochę wiadomości z fizyki i optyki i gotowe. Ważne jest wypolerowanie wszystkich boków linijki. Robiłem to najpierw na szlifierce, potem papier wodny 800, a potem wiertarka tarcza ze szmatką i najtańsza pasta do zębów. Bardzo ważne jest wyszlifowanie końca linijki pod kątem około 45 stopni, bo to on świeci w odpowiednią stronę 4. Użyłem dwie diody świetlne, okrągłe, soczewkowe, czerwone, Ale każda dioda świetlna się nadaje byle była dość mocna. Wszystko polutować i dodać opornik (ja dodałem 470 om) ale trzeba dobrać go do oświetlenia wewnątrz auta. 5. Wszystko zmontować tak żeby linijki wystawały około 0,5 cm i wchodziły w odpowiednie wycięcia w półeczkach i działa. Na zdjęciach kolory się troszkę różnią ale zapewniam że w rzeczywistości jest super zupełnie nie do odróżnienia, a co najważniejsze nie do uszkodzenia i z zewnątrz wygląda jak ori Ciekaw jestem jak wam się to podoba?
  3. Ja tak miałem jak zepsuł mi się czujnik pedału hamulca. Gdzieś już było na forum...
  4. Też miałem ten problem z nowym przełącznikiem. Strasznie ciężko wychodził. Niestety musisz próbować... Ja sobie pomogłem tym że otworzyłem z boku kasetę z bezpiecznikami i od tyłu trochę mu pomogłem wyjść. Jeżeli robisz tak jak to już tu było opisywane na forum czyli wcisnąć przycisk przekręcić lekko i wyciągnąć to inaczej się raczej nie da. Może się zaklinowało. Spróbuj od tylca...
  5. Chciałem ożywić ten wątek bo zauważyłem jedną rzecz... Też miałem ten sam problem z niby takimi samymi przełącznikami. Zamiennik piszczał zaraz po włożeniu go w gniazdo. Zacząłem zamieniać przednią część przełącznika (tą podrapaną) i zauważyłem że też mam spalone niektóre diody w starym. Więc zamieniłem tą starą płytkę z diodami na nową i wszystko zadziałało cacy :>. Wygląda na to że problem z podłączeniem jest gdzieś na zaciskach (chyba że z tyłu jest jeszcze jakiś układ elektroniczny). Po mojej wymianie - nowy przód, nowa płytka z diodami, stary tył wszystko działa super :> :> :>
  6. witam. Już się przywitałem. I mam nadzieję że się dowiem jak rozkręci tapicerkę drzwi od kierowcy :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...