Skocz do zawartości

Mateos

Pasjonat
  • Postów

    101
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mateos

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    śląsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mateos

0

Reputacja

  1. Witam Podepnę się pod temat Mam u siebie wywalony kat i zrobiony DP reszta w standardzie jak w Quattro ori tłumik środkowy i ori tłumiki końcowe Środkowy zaczyna gnić+ łącznik elastyczny do wymiany i tu moje pytanie czym zastąpić środkowy tłumik aby to normalnie chodziło? Chce zrobić całość z kwasiaka czyli łącznk, tłumik środkowy i rury z kwasiaka, ori dwa tylne tłumiku są z kwasiaka Nie zależy mi na dżwięku i na dodatkowej mocy,może być delikatnie więcej dB ale żeby było w normie Auto z DP i bez kata już takie kupiłem
  2. Dzięki Sent from my Lumia 800 using Tapatalk
  3. Witam Czy fotel pasażera z B6 wersji UK będzie pasował Plug&Play jako fotel kierowcy do B6 EU ?
  4. Witam Muszę wymienić fotel kierowcy ,mam w wersji s-line, tkanina z elektryką lędźwi i podgrzewany , znalazłem taki sam ale bez podgrzewania ,czy będą jakieś problemy z przełożeniem maty i kabli? I potem z podłączeniem tego? Dużo z tym rezania będzie?
  5. Sory że dopiero teraz- wymieniłem na amory Sachs Sent from my Lumia 800 using Tapatalk
  6. Po opisie ze strony Motula wynika że do dyfra w a4 można zastosować 300 LS 75W90 lub 300 75W90 natomiast do quattro ze szperą nie powinno się stosować samego 300 75W90, sądzę że i tak to lepkość ma pierwszorzędne znaczenie przynajmniej dla naszych torsenów z A4 Tapatalk
  7. Gdzie Wy tam wlaliście 1,8-2 litrów oleju do tylnego dyfra w A4 B6 Q ? W ASO otrzymałem jasną informację że wchodzi niecały litr i to też potwierdza strona Motula 0,9litra www.motul.com dobierz olej A i jeszcze jedno czy oleje jakie kupiliście były LS? nasze dyfry są wyposażone w układy Limited Slip i przynajmniej Motul to rozróżnia oficjalnie i jak do skrzyni jest Gear 300 75W90 to do dyfra jest Gear 300 LS 75W90 https://pl.wikipedia.org/wiki/Mechanizm_r%C3%B3%C5%BCnicowy
  8. Kruk_89 zamień stronami amortyzatory przednie jak będzie stukać z prawej to masz rozwiązanie Ja miałem podobnie
  9. Mateos

    Turbo do wymiany?

    Tak też myślę właśnie ze lepiej dołożyć do nowego a jak jest z tym poceniem turbo ? Wymienić jak już powie dość ? Jakie są skutki jak padnie turbo w czasie jazdy? czy będą wcześniej inne oznaki że to już ten czas na wymianę?
  10. Mateos

    Turbo do wymiany?

    Witam Turbo się poci , na 15tyś km dolewam 3litry oleju, na wężu przy intercoolerze widać pot oleju więc w intercoolerze pewnie troche oleju jest Generalnie wydaje mi się że przyspieszanie itd jest OK i tu pytanie czy zabrać się za regeneracje turbo (1200zł) czy wymiane na nowe (1700zł w InerCarsie) Czy zostawić to jeszcze aż zacznie cieknąć?
  11. Witam Pękły dwa dolne zaczepy w plecach od fotela kierowcy i tak ten plastik sobie wisi trzymając się na górnych Czy ktoś z Was to wymieniał ? Jak to zdemontować aby czegoś innego nie uszkodzić Proszę o pomoc
  12. Witam Odświeżę temat Jak temat zakończył się?
  13. A ja znalazłem coś takiego: POLCAR oferuje PC i PJ, PC w opisie jest że z ocynku galwanicznego – część oryginalna* OE1 oznakowana logo - znakiem towarowym producenta pojazdu – część oryginalna* OEM/OES2 oznakowana logo - znakiem towarowym producenta części, dostarczającego dany element na pierwszy montaż – część nadwozia lub element oświetlenia o porównywalnej jakości**. Część nadwozia lub element oświetlenia, który posiada dodatkowo certyfikat jakości wydany przez jeden z instytutów certyfikujących: Centro Zaragoza, Thatcham lub TÜV Rheinland – część o porównywalnej jakości**, szczególnie polecana przez dostawcę (dystrybutora) / część o porównywalnej jakości**, szczególnie polecana przez dostawcę (dystrybutora), której jakość jest gwarantowana przez wskazanego i zawsze tego samego Producenta – część o porównywalnej jakości** – zamiennik o podwyższonej jakości, polecany przez dostawcę (dystrybutora) – pozostałe zamienniki Ten błotnik co kupiłeś to był ocynkowany/zagruntowany tylko ocynkowany czy tylko zagruntowany miał jakąś nalepke ze znakiem JAKOŚCI ?
  14. Ok to daj znać co lakiernik/blacharz na niego powiedział, ja póki co czekam i szukam ORI w b.dobrym stanie Zrobione?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...