Skocz do zawartości

pooma

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pooma

Osiągnięcia pooma

0

Reputacja

  1. Dzięki, dzisiaj zostawiam niuńkę w serwisie który się chwali że się w Audi specjalizuje Niech kombinują Edytka: Wyszedł magiel...
  2. Ahoj! Jako że zbliża mi się urlop tak na 3-4 tysiące kilometrów w sumie, postanowiłem poważniej podejść do odgłosów mojego zawieszenia. Otóż raz na jakiś czas, na wyboju (których w Krakowie od groma), zdarzy mi się taki głuchy "PUK" z lewej strony z przodu. Z tego co widzę powyżej, radzicie wymienić całe wahacze. Moje pytanie brzmi - na ile mam się tym przejmować? Jeszcze miesiąc temu też miałem te puki i to o czym poniżej i przechodziłem roczny przegląd, gdzie mi ostro wałkowali zawieszenie i nic nie wykryto. Druga rzecz to "tyrkający" odgłos przy ruszaniu na sporym skręcie - to przegub? Na ile też się tym mam przejmować? W sumie nie jestem w stanie żadnej z tych rzeczy zasymulować, bo zdarza się raz na jakiś czas. Nawet jakbym chciał mechanikowi pokazać o co mi chodzi to niekoniecznie się zdarzy...
  3. Jakość dróg ma decydujące znaczenie w tym przypadku ;-)
  4. Mam w miarę starających się mechaników blisko, blacharze ale proste rzeczy przy aucie też zrobią - oni to wymienią ale chcę wiedzieć co kupić po prostu ;-) Dzięki za odpowiedź Za późno się kapnąłem z tym wszytkim, a dzik aż ze Szczecina. Potrzebuję mieć to na czwartek więc pewnie następnym razem zagadam ;-)
  5. Przymierzam się do pierwszej wymiany oleju w mojej niuni (w porę się kapnąłem, nawet się nie przyznam ile przejechałem na tym co jest >_>). Anyway, nie wiem co teraz mam nalane ale czytając ten wątek postanowiłem zalać syntetyk. Zakładam że potrzebuję coś do płukania, sam olej i pewnie filtr oleju wymienić, więc mam pytania (silnik 1.9 TDI AJM): - Ile litrów tam wejdzie ? :> - Jaki filtr do takiego silnika ? - I co z filtrem paliwa? To się przy okazji tego wymienia czy kiedy indziej? Sorry za bycie noobem
  6. Najprawdopodobniej silnik ma zaburzenia świadomości i od czasu do czasu uważa że jest wysokoprężny (lepiej brzmi niż niskoprężny). A tak na poważnie, pewnie problem był nietypowy - bo dalej raczej szybko dostaje się fachową poradę ;-)
  7. Albo licznik do wymiany? Albo się coś wypięło z tyłu Wyjmij licznik i obadaj Przy okazji tego tematu dowiesz się jak wyjąć zegary: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_chromowane_ramki_w_liczniku_montaz-t25374.0.html
  8. Kolega nie dostał do swojej A4-ki kompletu kluczyków (jeden dostał) i myśli nad wymianą zamków. W ASO wołają 1500 zł (sic!) a wg mnie to kwestia wymiany wkładów w zamkach (zapadek czy czegoś tam, tak przynajmniej było w starej 80-tce do której 3 razy mi się dobierali i się nie dobrali ). Czy mógłby ktoś powiedzieć jak to jest w A4 ('98) i jak się miałaby taka wymiana do immobilizera?
  9. Witam, Chciałbym lepiej wiedzieć na czym stoję z olejem, rozrządem itp., czy mógłby mi ktoś pomóc w wyjaśnieniu 2 ostatnich stron książki serwisowej? http://img190.imageshack.us/my.php?image=ser001.jpg http://img41.imageshack.us/my.php?image=ser004.jpg Dzięki,
  10. Dzięki za szybką odpowiedź, w takim razie poszukam czegoś takiego
  11. Witam, Posiadam auto od 3 dni i jeszcze wszystkiego nie wiem (może sie wygłupię ). Otóż nie da się otworzyć tylnych drzwi od strony pasażera od wewnątrz. Czy to kwestia jakiejś blokady dla dzieci (przełącznik itp.), czy też B5-tka nie ma takich bajerów i to mechaniczna usterka?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...