Skocz do zawartości

morgan84

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O morgan84

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Łaziska Górne

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia morgan84

0

Reputacja

  1. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  2. na bloku 020 nic nie wyświetlało... LOG-01-002-033mgr1.CSV LOG-01-003-020-mgr2.CSV LOG-01-115-118-mgr3.CSV
  3. Cześć! dziękuje za szybką odpowiedź, mnie też dziwi ze program zadaje pełne ciśnienie w całym spektrum obrotów, myślalem że powinno to iść bardziej "liniowo" ale nie znam sie na mapach... Idę zrobić logi o które prosiłeś i zaraz wrzucę. pozdrawiam
  4. *brak katalizatora a nie przepływki...
  5. Witam mam problem z silnikiem 1,8T AEB w którym pół roku temu została podniesiona moc na 250KM i 380Nm (większy intercooler, wtryski, turbo hybryda, brak przepływki, cały wydech 2,5" ) mapa ustawiona była tak ze od 3500obr była pełna moc, niestety od jakiegoś czasu auto straciło moc i jeździło jak seria. opiszę co sprawdziłem i wymieniłem: - sprawdziłem ciśnienie paliwa i wyszło że przy pełnym gazie dochodziło do 6bar. (wymieniłem regulator ciśnienia paliwa na 3 bary teraz max dochodzi do 4bar...) - sprawdziłem kompresje silnika wyszło 12, 11, 12, 11 (chyba tragedii niema) - kupiłem VCDSa i na "auto skan" wyszło, że jest walnięty czujnik położenia wałka rozrządu oraz przepływka. (Wymieniłem oba elementy auto od razu zaczęło lepiej chodzić, ale zbiera sie odczuwanie dopiero powyżej 5000obr i niema takiego kopa jak wcześniej.) - świece, cewki wymienione na nowe 6miesięcy temu. zastanawia mnie doładowanie grupa 115 (mapa od razu zadaje 1,55bara od 1500obr do samego końca, a turbo bardzo wolno wstaje i dochodzi max do 1,2bara) podeśle również logi z czasem wtrysków i kątem zapłonu. Bardzo proszę o analizę i pomoc LOG-01-002-003-115mm2.CSV
  6. morgan84

    Pompa wspomagania buczy

    Witam! u Mnie dokładnie to samo: "Przy kołach ustawionych "na wprost" jest cisza. Ale wystarczy trochę przekręcić kierownicę w lewo lub prawo (obojętnie) i wtedy wyraźnie słychać buczenie, które staje się głośniejsze po zwiększeniu obrotów. Czy to pompa zaczyna zdychać? Poziom płynu MAX, nie ubywa go." Moze to być wina tego sitka? Zauważyłem ze w zbiorniczku płyn sie pieni....
  7. Witam! Mam silnik 1,8T 150km i od paru miesięcy z silnika dochodzą dziwne stuki, które z czasem zaczeły sie nasilać. Nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny klekocze jak disel.... czy to mogą być zawory?? Chcę tym autem jeszcze parę lat pojeździć, doradzcie proszę co robić z silnikiem, chciałbym zrobić chipa na 180km ale nie w tym stanie. Co mechanik powinien zrobić jeśli to zawory żeby to na 00% zdjagnozować? z czym to sie wiąże?? Pozdrawim!
  8. Siemka! Super post ja właśnie ide spryskać wszystkie sruby WD-40[br]Dopisany: 29 Kwiecień 2010, 17:59_________________________________________________Siemka! Ja właśnie idę spryskać wszystkie śruby WD-40 bo jutro mam zamiar wymienić całe przednie zawieszenie (8 wahaczy 2 gałki 2 łączniki) razem z amorkami ... Z tego co wyczytałem powinienem najpierw odkręcić amortyzatory aby mieć lepszy dostęp, ale nie wiem co dalej, jak to po kolei wymieniać, od czego potem zacząć? Postaram się zrobić parę fotek i opisać całą operację.
  9. No i dowiedzialem sie... turbo jednak moze sie przegzewac... powodem w moim przypadku jest zły skład mieszanki(za malo paliwa dostaje) wadliwa przepływka. Wsadzilem przepływke odpowiednik z innego auta i na vagu wyszlo przy 6000obr 115 jednostek a na mojej przeplywce 85... w poniedzialek zalatwie nowa przeplywke i jeszcze raz sprawdze a potem zobacze czy dalej sie tak turbina nagrzewa. pozdro [br]Dopisany: 30 Kwiecień 2009, 16:32_________________________________________________HE he i dalej to samo 1,2,3 (biegi) but, zatrzymuje sie otwieram maske a tam gril gotowy nic tylko kielbaski szykowac (kolektor turbo czerwone). Odpowiednia mieszanka paliwa nic tu nie zmieniła, wymieniłem przepływke: stara prszepływka - 85 jednostek paliwa 6500obr/min, nowa przepływka -130 jednostek paliwa przy 6500obr/min w przyszłym tygodniu wywale katalizator to sprawdze znowu czy sie mniej grzeje, ale powoli zaczynam w to wieerzyć ze tak poprostu musi byc jak sie ostro jedzie to sie grzeje tylko zastanawiam sie co jak pojade na nimcy 300km autostradą i powiedzmy bede mial 5000obr/min pod koniec trasy turbina sie stopi?? hehe pozdro
  10. Witam! ja nie przekraczam moim autem 140km bo właśnie boje sie o moje nowe turbo które też przy ostrej jeździe (wystarczy 1 but, 2 but, 3 but 140km i do zeraz) a turbina oraz kolektor jest czerwony, bardzo czerwony... Przy normalnej jeździe do 3000obr/min turbo nie świeci. Po jutrze umówiłem sie z "magikiem" od turbo chipa itp zobaczymy co on powie...
  11. dziękuje wszystkim za pomoc mam juz parę namiarów
  12. NO i stało sie moja turbinka to czysty szmelc, doprowadzenie jej o ładu to kosze 2050zł nowa kosztuje ok 2700zł a używek nie moge nigdzie znaleść jeśli ktoś ma namiary na nakieś turbo prosze pisać. Pozdro
  13. szog0n tzn na liczniku nic nie bezie wyskakiwac? i auto bezie chodzilo bez problemu z moca 150km przy nowej turbinie?
  14. siemka ja szukam wlasnie turbiny do aeb 1,8t moze chcesz sprzedac?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...