
mazio
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O mazio

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Montaż elektrycznej klapy bagażnika w Audi A4 B8 Avant 2008-2012
mazio odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Wiem że nie było. Ale gdzieś mi się obiło o uszy że da się zrobić zamykanie z pilota bez dodatkowego modułu. Trzeba gdzieś pokombinować z przeciagnieciem przewodu od drzwi(odryglującego klapę ) i pociagnąc co do klapy. I chodzi mi tutaj czy to prawda A jak tak to czy możesz dać to na tacy? -
Montaż elektrycznej klapy bagażnika w Audi A4 B8 Avant 2008-2012
mazio odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Panowie to jak to jest z tym zamykaniem klapy z pilota? Da się bez dokupywania modułu? Ps. Posiadam 4 b8 2008r - oryginalną klapę elektryczną wszystko mi działa prócz zamykania klapy z pilota....może jakiś schemat z oznaczeniem pinologii? -
-
Jutro wrzucę bo nie mam dziś jak. Ale Z tego co pamiętam jest jakiś błąd skrzyni( tak jak bym miał zakodowaną automat) A mam manuala. Drugi błąd to czujnik lewego przedniego koła - usterka elektryczna- wymieniłem czujnik abs i przemierzylem przewody od czujnika do pompy abs i napięcie jest A błąd nie znika- w ogóle to nie czyta prędkosci lewego koła jak jadę samochodem. Miałem takie kodowanie: 1C0D18 Zmieniłem na 180D0C I dalej są błędy
-
Witam. Posiadam a4 b8 z 2011roku w quattro przed liftem w kombi w manualu 2.0 tdi 170ps Caha. Posiada ktoś kodowanie- bo mam problemy ze swoją pompą i chciał bym zapisać nowe kodowanie
-
Witam. A może ktoś napisać jakie ma kodowanie w audi a4 b8 quattro - mam z 2011roku przed liftem i nie mogę dojść z kodowaniem
-
witam mam ten sam problem. Napiszesz jak sobie poradziłeś z tym problemem??
-
Czarny AVF w rodzinnym kombi, H&R -35mm, RS6 18'
mazio odpowiedział(a) na KoJ@K temat w Audi A4/S4 B6
a możesz tak po krótce napisać jak i czym zrobibiłeś taką zmianę lakieru że wygląda jak by z salonu wyjechał -
lampki zrobione(zmienione szkła) poszło nożykiem do tapet, a te nieoryginalne włożone do piekarnika na temp.80C i jakoś poszło. Dzięki za rady pozdrawiam
-
to przełożył bym najwyżej w dwóch i by były takie same. A propo to szkło w oryginalnych jest koloru czerwonego czy może przezroczyste?? bo w tych zamiennikach wydaje mi się że jest bezbarwne. ps. to jak z tym cięciem w którym miejscu najlepiej je rozciąć i czym??
-
Dlatego lepiej ją rozkleić i tak wyciąć od strony "szkła" żeby zostały oryginalne mocowania. a możesz bardziej to rozwinąć jak to dokładnie zrobić żeby tego nie spiepr.... bo u mnie polega problem na tym że mam ledowe lampy kupione z allegro lecz jedna jest pęknięta(szkło) które chciałbym wstawić z oryginalnej lampy.... a jak ciąć to w którym miejscu i czym najlepiej?? chlopie,co ty gadsz,to sa całkiem inne lampy,masz rozpiepszyc te z A6,wyciągnąć same wkłady i wkomponowac je do lamp A4 źle mnie zrozumiałeś.... mam kupione tylne lampy led a4 (w tym że jedna jest pęknięta dziura w szkle- plastiku)oraz oryginalne również z a4 i chciałbym przełożyć tylko te szkło z oryginalnych do tych chińczyków czy jak je tam zwał
-
Dlatego lepiej ją rozkleić i tak wyciąć od strony "szkła" żeby zostały oryginalne mocowania. a możesz bardziej to rozwinąć jak to dokładnie zrobić żeby tego nie spiepr.... bo u mnie polega problem na tym że mam ledowe lampy kupione z allegro lecz jedna jest pęknięta(szkło) które chciałbym wstawić z oryginalnej lampy.... a jak ciąć to w którym miejscu i czym najlepiej??
-
panowie a jak sobie poradzić z rozklejeniem tylnych lamp ori żeby nic nie popękało??
-
panowie z innej beczki, czy szkła od zwykłych reflektorów będą pasować do bixenon w b7- mam u siebie bixenon jednak poprzedni właściciel po spolerowaniu ich położył lakier bezbarwny i teraz wygląda to tragicznie - a niczym nie idzie tego zdjąć
-
oki, czyli rozumiem że popychacze zaworowe jak i hydrosztosy(szklanki) i uszczelniacze kupić komplet - i tylko nowe wchodzą w rachubę... Ps. dzięki za szybkie odpowiedzi. Jutro głowica pojedzie do szczecinka i się okaże co i jak z nią jest... byłem dzisiaj z głowicą i okazało się że muszę wymienić komplet popychaczy , gdyż jeden jak wspomniałem się całkiem rozleciał, a jest jeszcze 5 już ładnie zjechanych, więc przydało by się wymienić komplet a to rodzi się z kosztem ok. 560zł po rabacie(mówimy tutaj o samych popychaczach) do tego uszczelka ok. 100zł planowanie i sprawdzenie szczelności 120zł i do tego dochodzi to że nigdy nie wiadomo kiedy może ona pęknąć z uwagi na wspomniane pęknięcia...więc może lepiej opłaca się wziąć taką opcje : głowica audi 2.0 tdi 16v (4071444967) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. za 1000zł kompletną i mieć jak dla mnie pewniejszą opcję.....-przynajmniej tak to wygląda, a róznica cenowo to 300zł- co o tym sądzicie??