Witam
Miałem dokładnie to samo co Ty. Wykonałem podstawowy test. poprosiłem żonę aby przycisnęła tłumik w trakcie jak ja siedziałem i mi drzało w srodku, jak przycisneła tak przestało drgać.
Podjechałem na kanał pozakładałem opaski zaciskowe w połowie każdego zaczepu gumowego tłiumika. JAK RĘKĄ ODJĄŁ!
Jezdze tak od roku i nic nie drga!
Po prostu te gumy od starości juz robia się bardzo miękkie a jak dostaną temperaturę od wydechu to wiadomo jakie są miękkie :/
ja mam i pierburga i boscha i na jednym i drugim taki sam efekt, jak za mocno przygazuje do ok 3,5tys obr to nagre robi sie muł i powyzej 3k nie kręci. jak wyłacze i włącze silnik to moc powraca, na jakis czas...
Witam
Mam dokładnie ten sam problem co autor tematu
Dzwonilem do serwisu webasto i powiedzieli ze sama diagnoza kosztuje 90zl za godzine a z doswiadczenia wiedzą ze moze to potrwac nawet przeszlo 3 godziny :/ paranoja!
Wydam 3 albo 4 stowy aby np dowiedziec ze nic sie nie da zrobic lub trzeba wymienic cos warte np 2k :/
Teraz na sobote umowilem sie do serwisu audi na krancowej w poznaniu i za 200 zl powiedza mi co sie stalo ale bez zadnej naprawy bo narazie terminow nie maja wolnych
Sam nie wiem co mam zrobic dzialalo wszystko przez 3 lata az tu nagle zonk :/
Z gory dziekuje za wszelką pomoc lub informacje gdzie mozna tanio to zdiagnozowac...
Pozdrawiam
Ja własnie zainwestowalem w nowe oponki yokohama decibel i załozyłem je na nowe felunie:
Postaram się być na nastepnym spocie abyście zobaczyli jak wygląda w realu
Ślubne były ale 3 latka temu ale autka takiego jeszcze nie mialem [br]Dopisany: 13 Czerwiec 2008, 21:30 _________________________________________________Ja własnie zainwestowalem w nowe oponki yokohama decibel i załozyłem je na nowe felunie:
Zdjecia na autku już w krótce
mi sie planowanie tylko kojazy z pogubieniem zębow paska rozrządu albo jego przeskoczenie, moj brat ostatnio mial to robione. jesli mozna jeszcze nim jezdzic to nie wiem po co planowac glowice :/