
gacek585
Pasjonat-
Postów
157 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
4O gacek585

Informacje
-
Imię
Sławek
-
Miasto
Pomorskie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
ASN
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Hejka. Jeśli wyje to sprawdź w zbiorniczku czy się nie pieni. Jeśli się pieni to za mało płynu lub dostaje się gdzieś powietrze lub sitko w zbiorniczku wypadło.
-
Witajcie. Błąd jednak wraca co jakiś czas. Znalazłem jakiś PDF serwisowy w internecie odnośnie tego błędu. Tak opisują w tłumaczeniu: - Wyciek oleju przy głowicy cylindrów wokół regulatora wałka rozrządu - Wyciek oleju wokół napędu paska zębatego od regulatora wałka rozrządu - Uszczelki i/lub pierścienie uszczelniające regulatorów wałków rozrządu i/lub obudowy rozrządu mogą być nieszczelne - Wewnętrzne śruby regulatorów wałka rozrządu mogą mieć zmniejszony moment obrotowy. AUDI_2010-12-12_233356_a6.pdf
-
gacek585 obserwuje zawartość Rozrząd, błędy 17930, 16815, 16399, 16409 i 3.0 ASN problem z rozrządem
-
I jak kolego z tematem? Poradziłeś sobie?
-
A jednak jakby to powiedzieć się "ułożyło" Błąd wyskoczył dwa razy i się uspokoiło.
-
Po wymianie przez warsztat wartości w grupie 93 to -1 15 16 0 po mojej korekcie 9 4 4 9. Poprzednie wartości w grupie 93 na których auto jeździło bez błędów przez 10 lat były w podobnych granicach.
-
Witajcie. 10 lat jeżdżę audi z tym silnikiem i po raz drugi wymieniałem rozrząd. I co się okazało?, lepiej nie dotykać wariatorów i zrobić rozrząd na markera. Dlaczego? A dlatego że pierwszy raz 5 lat temu auto miało robiony rozrząd bez blokad, czyli marker i liczenie zębów na pasku i żadnych błędów przez kolejne 5 lat. Teraz zachciało się zrobić z godnie ze sztuką na blokadach z poluzowaniem kół zębatych i papa sypie błędami rozrząd 16399. Tragedia.
-
Wydaje się normalnie, trochę wedle mnie którąś rolkę słychać. Zdejmij na chwile pasek klinowy i zobacz czy ucichło. Być może napinacz paska ćwierka. PS. LPG profesjonalnie poprowadzone :))
-
Witaj. W mojej małej miejscowości mechanik zawołał 350zł. za rozrząd. Na temat pompy nie pomogę.
-
Moja burczała od razu po odpaleniu.
-
Doszedłeś co było? Zdejmij pasek osprzetu i sprawdz bez niego.
-
Wymieniaj póki jeszcze odpala. Ja czekałem i rano biegłem na autobus do roboty. Wymontowałem cały koszyk i wymieniłem wkład. W pobliskim sklepie motoryzacyjnym dobrali mi wkład. Koszt około 100zł.
-
Witaj. Nie wiem czy dokładnie taki sam miałem dzwięk ale też cos podobnego przerabiałem. Na zimnym było ok ale po przejechaniu jakiegos odcinka piszczało. Wymieniłem płyn na ori i jak ręka odjął. Wcześniej miałem zalany zamiennik febi.
-
Dzięki. Wychodzi że są klasy wagowej 6. Zamienników z sachs brak. A co będzie jakbym dał klasy wagowej wyższej? Bo widze że jest sachs dostępny 996 948 ale to jest klasa 8. W tej chwili mam podkładki dodane pod sprężyny bo tył siedział za nisko.
-
Siemka. A orientujesz się może jakie zamienniki sprężyn na tył do WAUZZZ8E92A099509 Z tego co się orientuje to chyba są 3 niebieskie paski. Dzięki.
-
Jakiś czas temu miałem też problem z wyciem wspomagania w chłodniejsze dni. Okazało się że opaska na wężu była luźna i czasami dostawało się powietrze.