Skocz do zawartości

nyper1

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nyper1

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia nyper1

0

Reputacja

  1. przy lpg masz korekty 25%, świeci ci się check? jest też błąd sondy za wolno odpowiada, nie jeździj na lpg do póki nie naprawisz auta.
  2. Mierzyłem z ciekawości przyspieszenie , wychodzi na to że ma 10,5 lub 11 s do setki. Doładowaniehttps://log.malonetuning.com/chart/285849#H8KLCAA3w6NeXgIDTcKMQQrDgzAMBMO%2FwqLCswQJTV8TfHBrw6EIUjvDiHJJw7vDusOEDsKUHndndsOnGcKew7nDtcKQw4QUNcOXwq0ADg5bwrlmwpUvwp8RIXJiw7XDhnDCkcO0ZjXCskw7w7ldw5rDosOaLBLCmMKCN1%2FDmFp5Q8OTw4rCjcO4EMOow7PCk0ElLsOWw49Ow7MPw4wDw55xcghjwofCvlouw5sqw71swpzCnDsAMU8nwo7CrQAAAA%3D%3DPrzepływ zapłonhttps://log.malonetuning.com/chart/285851#H8KLCADCgsOkXl4CA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtwrVQw7hMwpRDwqBWwrBUw6LDinFRw6HDtcKQVkI9w67DjE4IcMOXw6dNClM2XcOmCsOYRWxwUsKTD8O%2FJkLDpsOCwpbCnGE3w6XDhcOmw6RKK8KlVVrCsTdpHMOpw71HYMKSH8K%2BJcKVw70gw4IJw484w6AFwq8RwqHDnw5pccKtw7Mkw558P8OEw7gFdcOnw6JCwpcAAAA%3DCzas wtrysku , przepływ, lambdahttps://log.malonetuning.com/chart/285852#H8KLCAAow6VeXgIDbcKNQQrDgzAMBMO%2FwqLCswx1wpvDnxgfw5RGwrjChsOECsKyEsOSwr7CvnEMwqXChx53woZhQwDDpVk2diMZVTZAwo%2FCt8KIw7%2FDsMK1w6HCh8OMw7dcw5glwpV1wqnCgMKXDifDkcO8w6ZjIiQuwqxkDMOdwpTCjcOVwpzCicObHcOtwrkVwr3CoXF0wq8vAsONw6lpZ3LCvMO9wojDoHHCiAjDvlTCtMKaw5Rlw4rDlsKMH2LDvAAQQ0hCwr8AAAA%3D
  3. Czy w licznikach przedliftowych jest immobilizer czy można przełożyć o takich samych numerach?
  4. nyper1

    A4 B5 1.8T Drgania na LPG

    za duże ciśnie gazu, powinno być około 1 Bar, 70 tys to moga być już zajechane wtryskiwacze lub parownik, mogłeś wrzuć zdjęcie z pracy na PB
  5. Fajny projekt, Mam pytanie jak wygląda u ciebie sprawa tylnego zawieszenia w quattro, sa to jedyne elementy: wózek wahacze które u mnie są skorodowane, nie ma luzów ale słabo to wygląda;
  6. Witam, mam problem z połączeniem się z kanałem 30 w adaptacji w dziale wskaźniki, tak jakby ten kanał nie był dostępny, sprawdzałem na różnych wersjach VAG i VCDS. Czy ktoś ma jakiś pomysł dlaczego tak się dzieje, czy potrzebny jest jakiś login lub restest ustawień?
  7. nyper1

    Montaż lpg czy jest sens?

    zakładaj instalcję, w tym silniku jest taka prosta że graty wyjdą coś około 1100-1300 zł. U siebie sam założyłem, tzn przeróbka ze zwykłej na sekwencję. reduktor zavoli Zeta N wtryski AC W01 4 seterownik najprostrzy stag 4 eco lub jakis z LPG Tech i jeżdzisz za 25 zł na 100km.
  8. Maglownica to ostateczność, najprawdopodobniej to whacz górny tylny ten z gumką na górze, lub duży banan można sprawdzić to podnosząc auto i szarpiąc za koło, jedna ręka na górze opony ,druga na dole, ale przydałaby się inna osoba która wyczuje luz na sworzniu, żeby jednak mieć 100% pewności trzeba wykręcić śrubę z wahaczy górnych i pojedynczo sprawdzić, śruba w takim wypadku i tak do wymiany. W moim przypadku po wymianie banana stuki podczas hamowania ustały. tak wyglądał u mnie uszkodzony wahacz który powodował stuki o których mówisz przy hamowaniu
  9. czy wymieniałeś może zbiorniczek wyrównawczy? sprawdz czy w ten mały krócieć w zbiorniczku jest drożny, u mnie w nowym zbiorniczku był zaślepiony, przez takie g.. można przegrzać silnik. spróbuj też wyjąć całkowicie termostat, lub w jakimś starym nawiercić otworek fi 5mm i wtetdy sprawdzić czy temperatura nie rośnie.
  10. Klima nie działa? możesz polać wodą to miejsce, lub jakimś płynem pieniącym aby się upewnić czy to na pewno skraplacz klimatyzacji a nie chłodnica, naprawić możesz sam, ściągnij sobie książke w pdf Audi a4 sam naprawiam, wcześniej jak się upewnisz że to skraplacz a nie chłodnica to podjedz do serwisu klimatyzacji i niech spróbują odciągnąć czynnik, później przy nabiciu zapłacisz mniej, ale to mało prawdopodobne że uda się coś odzyskać.
  11. nyper1

    Naprawa Klimy

    sprawdź sprzęgiełko w starej spręząrce, może też wylać stary olej i wlać nowy, (odpowiednią ilość ), dostęp do sprężarki nie jest bardzo zły jak nie będzie chodzić to wtedy szukaj innej.
  12. to jest ślad po mazaku, prawdopodobnie wskazuje kolor dyszy rozprężnej.
  13. Witam, Czy ktoś montował taką plecionkę jak na zdjęciu https://kreft.pl/sklep/index.php?id_product=14222&controller=product Ma ona pasować do 1.8 czy 1.8T i znacznie ułatwić montaż bez wyciągania rury z katem itd. problem tylko taki że jak patrzyłem na oryginalny wydech to zaraz za plecionką jest uchwyt ze sprężyną taki wieszak i raczej ta rura nie da się nałożyć bo będzie wadzić o ten uchwyt który jest blisko złącza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...