Jump to content

nyper1

Pasjonat
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About nyper1

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, Dziwny tytuł ale i dziwna sytuacja, po wymianie termostatu który otwierał się za wcześnie i silnik był nie dogrzany 65-70C przez dwa tygodnie było ok czyli trzymał 90C . Po wymianie płynu i przepłukaniu układu temperatura wzrosła do 100-110 i może rosnąć. Wymienione cztery termostaty 2xoryginał, whaler, ,mahle. Wygląda tak jakby termostaty się nie otwierały, W garnku otwierają się przy około 100C wszystkie, nie spotkałem żadnego ktory przy 87 by się otwierał. Rozwierciłem jeden termostat (otworek 4-5mm) i temperatura nie wzrasta już ponad 96-97C, A podczas jazdy trzyma 85-90. Co może być przyczyną? wyjmując termostat wirnik pompy jest sztywno i obraca się po uruchomieniu silnika.
  2. prawidłowe wskazania temperatury są na kanale 49 w twoim roczniku na kanale 50 temperatura rośnie liniowo i dochodzi do 90 i tak zostaje nie ma to związku z rzeczywistymi wartościami, odwrotnie jest w starszych rocznikach
  3. Możesz kupić silnik na przyszłość a ten dojechać jeszcze.
  4. te "stare graty" są lepsze niż nie jedno dużo młodsze auto. Jasne że będą się tak bronić bo nie mają innego wyjścia. Auto poza tym musiało być sprawne jeśli podejmowali się zakładania LPG. Nie może być tak żę odbierasz samochód i za chwilę czy po kilku dniach taka awaria głowicy, nawet gdyby żle wystroili instalację to przez ten czas nic by się nie uszkodziło. Przy zapowietrzeniu to może 0.5 l wejdzie ale nie 3-4 l.
  5. Jeżeli ta hamownia to osobny zakład to nie wiem jaki mieli w tym interes zeby dawać jakieś rabaty , chyba że ten co podnosił moc jest jakimś ich znajomkiem, powinieneś też dostać jakiś papier z tej hamowni i informację w jakim stanie był silnik czy zostało coś zrobione. W każdym razie powodzenia, a negatyw to za mało oni mają w d... takie negatywy, powinni zwrócić pieniądze.
  6. Dem6nek twoja teoria jest prawdopodobna, ale dlaczego tak wybrałeś że gazownicy sami jechali na chip-tuning ? wybrałeś zestaw all-in-one? a tak w temacie to zbiornik 650-250 w avant b5 jest za duży wystaje kilka cm i podłoga się nie kładzie idealnie, czy w b6 lub b7 wnęka na koło jest większa?
  7. nyper1

    do usunięcia

    temat do usunięcia
  8. nyper1

    do usunięcia

    temat do usunięcia
  9. przekaźnik sprawny, szukam teraz schematu klimatyzacji, tzn połączeń elektrycznych.
  10. 1995, panel z wypukłymi, najstarszy 8D0 820 043 D
  11. Czynnik uzupełniony ,brakowało 100g, a ten czujnik przy dyszy to można zmostkować? ma dwa piny. co do czujników płynu i temp zew to działają poprawnie,tzn wskazania pokrywają się ze stanem faktycznym, brak jest błedów. czy możliwe jest że z panel nie daje sygnału choć snieżynka się świeci?
  12. nie ma błędów w ogóle, zostaje tylko uzupełnienie czujnika, albo Panel klimatronika może nie daje sygnału do sprężarki, jak wykonuje test klimy przez VAG to sprzęgło się załącza.
  13. drugi mam na podmianę, chyba że dwa byłby uszkodzone, mierzone multimetrem zachowują się tak samo, tam są dwa czujniki jeden przy dyszy rozprężnej przy podszybiu ale , jego nie mam na podmianę, a czy można zmostkować taki czujnik żeby wykryć jego wadę?
×
×
  • Create New...