daniel6258
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O daniel6258
Osiągnięcia daniel6258
0
Reputacja
-
No niestety stało się , napinacz nie wytrzymał , rozpiął się na dzień przed wymianą rozrządu ,i głowica do naprawy , jednak tak sobie myślę że nawet gdybym wymieniał rozrząd to uznał bym że stary napinacz jest dobry bo spełniał swoją funkcje i dobrze napinał , jednak tak na przyszłość dla innych osób które będą wymieniać rozrząd , napinacz poza tym że pracuje dobrze i napina , warto w nim sprawdzić połączenie między uchwytem mocującym rolkę a samym tłoczkiem , chyba to połączenie to sworzeń się nazywa , nawet używając większej siły nie ma prawa się to rozpiąć , porównywałem to z zakupionym nowym, u mnie to właśnie spowodowało awarię . (bym foty dołączył ale nie wiem jak się je teraz wstawia )
-
Dołączę się do tematu ... dzisiaj kupiłem kompletny rozrząd InNA 530 0159 10 silnika ADP jest w nim tylko rolka i pasek a napinacza nie ma .. dlaczego nie sprzedają tego napinacza w komplecie skoro się go wymienia razem , wie ktoś ? może jednak jego się nie wymienia co 70000 ? innych firm rozrządy kompletne też sprzedają tylko pasek i rolkę w pudełku... I jeszcze jedno , czy pompę wody to się nie wymienia co drugą wymianę rozrządu ?
-
Z lusterkami ( po liftowymi ) wszystko jest ok że grzeją przy temperaturze +7C dzisiaj moje wyjąłem i sprawdziłem ,, termostaty " w nich zamocowane , u mnie wyłączają grzanie przy temperaturze około +20C ... prąd jaki pobierają podczas grzania to około 2,6 Ampera na lusterko ...
-
U mnie jest tak że jak odepne kostki od pompki centralnego to i szyby mi nie działają może to ona podaje napięcie na te przyciski od szyb . kiedyś jak ją naprawiałem i była wyjęta to szyby mi nie działały.
-
tak to wygląda: ---------- Post dopisany at 21:52 ---------- Poprzedni post napisany at 21:45 ---------- U mnie to rozszczelnienie to była mała dziureczka jak by igiełką to przedziurawił zakleiłem klejem
-
Nie wiem czy akurat w Twoim roczniku auta to może być ale prąd do świateł mijania płynie też przez "moduł" informujący o przepalonej żarówce ,to takie czarne pudełko z białym numerem 301 albo (387 trochę nowsze) znajdujące się pod kierownicą. ---------- Post dopisany at 22:01 ---------- Poprzedni post napisany at 21:39 ---------- Jeszcze jeden pomysł (w przypadku świateł poliftowych z żarówkami h7): na krótko podpiąć plusa pod światła (powinny zaświecić) może to brak "masy" - a nie + jest powodem braku świateł ps.jeżeli masz na żarówkach h4 to minus musi być skoro świecą drogowe ,gdzieś ten plus ginie po drodze
-
Witam. Ja mam coś podobnego (zwykły ściemniacz) prosty w montażu wychodzą tylko dwa kable jeden pod plus po zapłonie a drugi pod światła mijania i kosztował 20 zł mam go od roku , chyba dziala na tej samej zasadzie zmniejsza jasność świecenia od 0 do 90% . Na początku ustawiłem go na około 30% jasności świateł i podłączyłem pod światła DROGOWE (długie) no ale okazało się szybko że to dobry pomysł nie był , kierowcy innych aut migali mi światłami .Potem jeszcze zmniejszałem zwiększalem jasność świecenia, i nic nadal mi migali . po miesiącu postanowiłem podpiąć przewód z świateł DROGOWYCH na światła MIJANIA i ustawiłem ściemniacz na okolo 50% i teraz jest OK nikt mi nie mryga światlami. Plus tego taki że w dzień dzialają mi tylko światła przednie mijania i żadna inna żarówka wnętrza pojazdu , tył , czy podświetlania tablicy nie kradnie mi energii, jest jeszcze inny plus ale nie do końca jeszcze sprawdzony bo często paliły mi się żarówki świateł mijania ze 2 razy w roku wymieniałem a jak do tej pory nic się nie pali. Pare fotek dodaje aby porównać efekt świateł <br /><br /> <br /><br /> <br /><br /> <br /><br /> <br /><br />
-
od miesiąca jestem posiadaczem a4 b5 .. myślę że dzięki Wam dowiem się wielu rzeczy na temat tego autka... Pozdrawiam!