
Sleepknot
Pasjonat-
Postów
57 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Sleepknot

-
[ALL B5] Chrobotanie na wstecznym biegu - quattro
Sleepknot odpowiedział(a) na Sleepknot temat w Audi A4 B5
W moim przypadku krzyżak wału tarł o jedną z osłon. Po podgięciu osłony chrobotanie ustało. Pozdro -
Kolego Ty lepiej posprawdzaj przed tym wyjazdem czy nie masz poduch poobrywanych pod silnikiem i skrzynią. Nic to nie kosztuje a lepiej mieć pewność że nic nie zgubisz po drodze. pozdro
-
Oprócz tego, że zrobiłem ten motyw w Octavii, o czym pisałem wcześniej, to założyłem jednomas do golfa IV, którym jeździ moja żona. Koło jednomasowe pochodziło ze starszej wersji silnika 1.9, do tego podeszła tarcza sprzęgłowa od transportera :-) Wszystko chodzi mięciutko i bez żadnych szarpnięć czy wibracji. Pozdro
-
[B5 AFN] Drgania przy spokojnej jeździe miedzy 1700-2000 obr/min
Sleepknot odpowiedział(a) na dejf temat w Audi A4 B5
Tak jak obiecałem - piszę ;-) Po wymianie i regulacji rozrządu autko trzęsie mniej, ale niestety całkiem nie ustalo. Powiedzmy, że trzęsienie przeszło w wibracje ;-) W serwisie autko zostało dokładnie sprawdzone Vagiem i mechanior na podstawie analizy korekcji stwierdził, że jeden z pompowtryskiwaczy się kończy i może być to przyczyną tych drgań. Tyle. Jak coś mi sie jeszcze uodzi to podsune do wątku. Pozdro -
[B5 AFN] Drgania przy spokojnej jeździe miedzy 1700-2000 obr/min
Sleepknot odpowiedział(a) na dejf temat w Audi A4 B5
Nigdy nie spotkałem się z takim przypadkiem żeby przyczyną wibracji nadwozia były przeguby wewnętrzne. Mój kolo teraz walczy z podobnym przypadkiem w pasku. Autko laleczka, tyle że wibruje buda w niskim przedziale obrotów. Powymieniał poduchy, łączniki elastyczne wydechu itp. i nic nie pomogło. Dzisiaj w serwisie sprytny mechanik odkrył, że ma przestawiony rozrząd i jeden wałek nie jest zsynchronizowany tak jak powinien z resztą gratów. Robili mu ten rozrząd dzisiaj także jutro bede znał wynik. Dam oczywiście znać. -
[B5 AFN] Drgania przy spokojnej jeździe miedzy 1700-2000 obr/min
Sleepknot odpowiedział(a) na dejf temat w Audi A4 B5
Czy da sie to jakoś uratować? Uważam, że z pewnością tak. Pytanie tylko ile to bedzie kosztowało i czy przypadkiem nie lepiej będzie sie opłacało kupić drugą przekładnie. Skrzynia biegów Turdzi to zespół ruchomych wałków i zębatek które wiruja z dużymi prędkościami. Wałki osadzone są na łożyskach, które w pierwszych fazach kończenia się wyją (tak jak w kołach), następnie wyrabiaja się w nich bieżnie i dostaja luzów - stąd drgania. -
Oczywiście można to zweryfikowac Vagiem, stąd też mój pierwszy post w tym wątku dotyczył pytania o wskazania Vaga. Możesz odpalić autko i przejechac się nim zeby się zagrzał. Jak osiągnie 110 stopni podepnij kompa i sprawdź odczyt temperatury w Vagu. Nie sądze natomiast żeby Vag jednoznancznie wyświetlił Ci błąd deski czy wskaźnika temperatury.
-
Czyli zawór bezpieczeństwa. Skoro auto szybko się nagrzewa i po osiągnięciu 110 stopni wywala płyn przez "wylot od maximum" ;-) to poprośmechanika żeby sprawdził sprzęgło wiskotyczne napędu wentylatora. O ile układ nie jest zapowietrzony, termostat działa poprawnie, a w chłodziwie nie ma spalin i oleju to wydaje sie być jedyna przyczyna przegrzewania się, a następnie "wywalania" płunu chłodzącego przez zawór brzpieczeństwa. Pozdrawiam
-
[B6 BFC] 2,5 TDI 163PS szarpanie przy 3000 obr/min
Sleepknot odpowiedział(a) na Waldeczek75 temat w Audi A4 B6/B7
Kolego nie piszę o odpowietrzaniu pompy tylko ukladu... To trochę szersze pojęcie. Jak przyglądniesz sie dokładniej mojej poprzedniej wypowiedzi to zauważysz uśmieszek po frazie: "...nie wystarczy poluzowac wtrysków..." To jest tzw. sarkazm ;-) Nie bede tłumaczył co znaczy w tym przypadku bo to oczywiste... przynajmniej dla większości użytkowników tego forum. Pozdrawiam -
[B5 AFN] Wymienione wszystko a dalej coś stuka.
Sleepknot odpowiedział(a) na DanielW temat w Audi A4 B5
Pytanie czy czujesz ten stuk na kierownicy, czy tylko go słyszysz? Jeżeli go czujesz to będzie końcówka drążka, jeżeli nie to któryś z elementów zawieszenia lub sanki. -
Zakładając nowe tarcze wyczyściłeś pożądnie piasty szczotką drucianą? Objawy wskazuja na to, że jest krzywo założona tarcza. Być może podszedł pod nią kawałek np rdzy...?
-
Jak autko zachowuje sie podczas hamowania? Nie masz żadnych wibracji na kierownicy?
-
[B5 AHU] Problem "samozaciskania" tylnych hamulców
Sleepknot odpowiedział(a) na Mario_Ref temat w Audi A4 B5
Skoro w jedną stronę jeździ a w drugą nie to winą może być luźny któryś z zacisków. Sprawdź czym prędzej czy wszystkie sa mocno przykręcone. -
Miałem to samo w B4 tyle że u mnie bokowalo obydwa tylne koła. Winą były zatarte mechanizmy hamulca ręcznego w zaciskach. Proste do naprawienia. W zacisku ręczny chodzi na ośce, którą poprostu trzeba wyciągnąć, wyczyścić drobnym papierem ściernym i założyć pononie z nowymi gumkami. Pozdro
-
[B5 ADP] Kontrolka od hamulca recznego+3 krotny dzwiek"bip" przy odpalaniu
Sleepknot odpowiedział(a) na pajak381 temat w Audi A4 B5
Proponuję sprawdzić jeszcze poziom płynu hamulcowego.