Skocz do zawartości

kqba

Pasjonat
  • Postów

    307
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5

O kqba

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Żory

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam taki mały problem z moim RNS-e. Miałem Concert II + Bose + cyfrowa zmieniarka Blaupunkt. Zmieniłem Concerta na RNS-e. Podłączenie przez gotową dużą kostkę z Allegro. Problem jest taki, że po otwarciu auta z kluczyka, telefon od razu łączy się ze zmieniarką, czyli radio się aktywuje, ale jak odpalę auto, to łączność z BT znika i ponownie łączy się dopiero po kilku minutach ew wcale. Podobnie jest, gdy uruchomię zdalnie ogrzewanie postojowe. Jak przyjdę do auta i odpalę, to BT nie jest połączone. Czy przychodzi komuś do głowy jakieś rozwiązanie?
  2. 901639 FRENKIT chyba najtaniej
  3. Zgromadziłem w niedużych pieniądzach dwa zaciski 4 tłoki 320 z Q5 . Do tego na złomie z Phaetona zabrałem tylne zaciski oraz przednie jarzma, zaciski, tarcze 360 i osłony. Poniżej rozpiska tego, co udało mi się zebrać po przeczytaniu kilkudziesięciu stron. Proszę o ewentualne poprawki. Tarcze 300x12 (np. a6 c7) · Klocki a6 c6 302 /A4 b6, b7 288 · Jarzma a6 c6 (pod tarcze 302mm) BDA632 · Zacisk A4 b6/b7 (pasuje od 288) · Osłony tarcz a6 c6-trzeba dorobić dwa nowe otwory · Trzeba rozwiercić pod śruby m12 które trzymają jarzmo, lub użyć śrub m10x1.5 i tulejek 12x1.5/m10x1.5 · Standardowo są śruby M10x1.25x52.5 i M10x1.25x62.5 Tylne hamulce 330mm (324mm) · 2x zacisk z vw Phaeton/T5/S4 B6-B7 (tłoczek 41 lub 43 mm) · 2x jarzma bda604/5 z a6 c6 (tarcza szlifowana na 324 mm). Trzeba rozwiercić pod śruby m12 jw. · lub 2x jarzma z RS6 C5 (tarcza szlifowana na 328 mm). · klocki z a6 c6 FDB1655 lub lepsze FDB4190 · tarcze 330 z s4 b8 · przelutowanie wtyczek od czujników zużycia · osłony z a6 c6 pod tarcze 330 (trzeba dorobić dwa nowe otwory) albo s4 b6/7 · przy jarzmach A6C6 trzeba rozwiercić zwrotnicę pod śruby m12 które trzymają jarzmo, lub użyć śrub m10x1.5 i tulejek 12x1.5/m10x1.5. · T5 jest żeliwny. · zacisk od Phaeton'a aluminiowy ale linka ciągnie w drugą stronę. Mechanizm ręcznego jest dwustronny, można przełożyć z lewego do prawego zacisku. Można przełożyć tylko dźwignię ze starych zacisków 288. Przednie zaciski 345mm 4 tłok. · 2x zacisk Brembo z Q5/Macan · klocki z Q5 · osłona stara z zestawu 320 lub z S4 · przewody hamulcowe m10 wew na m10zew (z Q5) · Tarcze 345 z s4 b6/b7 DDF1661C Przednie zaciski 360mm. · 2x zacisk + jarzmo Phaeton/A8D3/S6C6 (do przerobienia sztywny przewód przy zacisku) · Tarcze RS4 B5, albo A6C6 Na aucie aktualnie mam 320/288 (te zielone). Może Tomasz by kiedyś zaktualizował temat na pierwszej stronie dodając jeszcze Akebono 375mm z S4B9?
  4. Czy lepszym rozwiązaniem będzie zacisk 4T z Q5? Nie chodzi mi nawet o skuteczność. Bardziej o wygląd i wagę.
  5. Czy przód z Phaetona da się wykorzystać w B6? Tył już zgarnąłem.
  6. Brakuje zbiorniczka płynu, jeżeli to wersja pionowa. Panel chyba jest potrzebny, bo on chyba steruje sterownikiem. Zawór na zdjęciach 5-7 jest niepotrzebny. Baterie do pilota wyciągniesz z baterii R9. Dobrze by było wymienić szczotki w silnikach pompy obiegowej wody i silniku rozpylacza. Jeżeli będzie mocno dymić w trakcie pracy po rozgrzaniu (przy rozruchu to normalne), to najpierw trzeba spróbować zwiększyć częstotliwość podawania paliwa przez pompkę. Nominalnie w dieslu jest chyba 176ms. U mnie najmniej dymi przy 156ms. Jeżeli dalej będzie mocno dymił, to trzeba wymienić membranę w rozpylaczu, bo stara pewnie przepuszcza paliwo. Pompę paliwa zostawiłem swoją, bo ta z 2.5 nie pasowała do 1.9, bo przewody paliwowe były za krótkie (minimalnie są przesunięte podłączenia). Więc dorobiłem przejściówkę i wpuściłem sztywny wąż do baku wzdłuż pompy, a od góry podłączyłem jak na zdjęciu. Jak coś to mam dużo zdjęć z montażu.
  7. Będzie. Pomijasz tylko elektrozawór, który jest w silnikach V6 do obiegu wody.
  8. Ja używałem VCDS Lite na kablu KKL oraz VCDS 18.7 na klonie HexCan V2. Majster od liczników też próbował VCDSem i też nie poszło (nie wiem, jaki miał kabel). Dopiero wziął liczniki na stół i przyniósł zrobione. Nie wiem, czym robił?
  9. Zmieniałem właśnie 930M mono na 900R kolor w 1.9 i niestety nie chciało przypisać VINu przez podanie pin-u w VCDS. Trzeba było przypisać VIN na stole. 150zł za taką usługę.
  10. Ja tam bym aku nie odłączał. Parownik polecam potraktować preparatem Savo. Kilka dni będzie śmierdzieć chlorem, ale grzyba się pozbędziesz na jakiś czas. Żeby utrzymać parownik bez grzyba to najlepszym rozwiązaniem jest montaż dachu solarnego, ewentualnie przycisku Menu i uruchomienie wentylacji po każdej jeździe.
  11. Na Audizine gość też oferował za 100$ kiedyś For Sale: Plug & Play LIN to CAN MFSW Converter - for B9,8V.5,8Y,8S,R8 Steering Wheel Swaps WWW.AUDIZINE.COM Enables volume control, backlight control, track forward/back, phone module voice command, & navigation voice guidance buttons on older cars (b6,b7,b8, pre-facelift 8v, 8j, first gen R8) Converts the LIN BUS...
  12. Zerknij na to. Mogą być różne rozmieszczenia pinów. Do klaksonu na pewno trzeba jeszcze masę podłączyć osobno do kierownicy. Oświetlenie włącza się chyba po zakodowaniu kierownicy. Kierownica multifuncja - Dokumenty Google DOCS.GOOGLE.COM B9 kierownica: 8w0419091m poduszka: 8W0880201d taśma: 8W0971589D TORX 30 (do poduszki) klucz SPLINE 55 z oprawką ½ cala na przetyczkę lub porządną grzechotką (do kierownicy) (lub Spline...
  13. Tutaj jest trochę o skrzyniach: Audi Workshop Service and Repair Manuals > A4 Mk2 > Power transmission | 6-speed manual gearbox 01X, front-wheel drive | Technical data | Gearbox identification | Code letters, allocation, transmission ratios, capacities WORKSHOP-MANUALS.COM A4 Mk2 > Audi Workshop Service and Repair Manuals > Power transmission | 6-speed manual gearbox 01X, front-wheel drive | Technical data | Gearbox identification | Code letters, allocation...
  14. Potwierdzam problem. Żona ma Tiguana '23 z 2.0TDi SCR 200KM kod DTUA. Wymieniłem olej w marcu po 15kkm i teraz ma przegląd po 30kkm. Jak policzyłem, to przez te 15 tys. kilometrów dolałem ok 5L oleju. Żona jeździ raczej szybko 150-160km/h i codziennie trasa 150km autostradą. Jak mocniej dam w palnik (jeżdżę głównie na S), to olej schodzi w oczach. Ostatnio nie objechałem 600km bez dolewki. Gdzieś czytałem, że ponoć blok silnika jest aluminiowy. Turbina GTD1752, więc raczej sprawdzona konstrukcja. Zastanawiam się tylko, czy to się odkłada gdzieś w formie sadzy, bo nie kopci ani trochę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...