-
Postów
318 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
5O kqba

Informacje
-
Imię
Kuba
-
Miasto
Żory
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Zamierzam założyć z przodu czterotłok z Q5 pod tarczę 320mm. Docelowo chciałbym czterotłok pod 345, ale na razie muszą zostać te mniejsze. Czy mogę zrobić z tyłu zestaw z zapasem już 330mm? Zestaw byłby na zacisku z Phaetona + jarzmo RS6 C5 + tarcza S4B8 330/22mm?
-
Bixenon A4 B6 - Adaptery, Montaż Hella Evox-R 2.0, B8 FL, Hella 3R... Bi-Led !
kqba odpowiedział(a) na kamil-vag temat w Audi A4 B6
Dzięki za radę. I tak je będę musiał chyba rozebrać, bo jak szlifowałem ucho soczewki, bo haczyło o regulację wysokości, to mimo że zabezpieczyłem i przedmuchałem sprężonym powietrzem, to po zapaleniu świateł pod soczewką i tak widać pył. trzeba by to potraktować jakimś alko i szmatką. -
Bixenon A4 B6 - Adaptery, Montaż Hella Evox-R 2.0, B8 FL, Hella 3R... Bi-Led !
kqba odpowiedział(a) na kamil-vag temat w Audi A4 B6
Tyle razy już je rozklejałem, że rant się pokruszył od rozginania i zaginania. Ale całe szczęście nic nie paruje. Japa jest, bo to była przymiarka, ale i tak muszę adapter od Kamila chyba zamówić i spróbować na tym. Soczewka odstaje delikatnie, bo jest ten dodatkowy laser na czerwonym radiatorze i coś tam koliduje. -
Bixenon A4 B6 - Adaptery, Montaż Hella Evox-R 2.0, B8 FL, Hella 3R... Bi-Led !
kqba odpowiedział(a) na kamil-vag temat w Audi A4 B6
W końcu i ja coś wyrzeźbiłem. Myślałem, że adaptery, które miałem do soczewek B8 podejdą, ale się przeliczyłem. Nie miałem już czasu czekać na adaptery od Kamila więc sam coś wyrzeźbiłem. Adaptery i tak chyba zamówię. Zamiast H7 włożyłem soczewkę ledową na adapterze. Do tego soczewka Ronan biled ma osobny laser, więc w sumie do świateł drogowych mam trzy źródła. Efekt niesamowity. Zdjęcie porównawcze z palnikami w soczewce B8FL na tych samych ustawieniach aparatu. -
Bixenon A4 B6 - Adaptery, Montaż Hella Evox-R 2.0, B8 FL, Hella 3R... Bi-Led !
kqba odpowiedział(a) na kamil-vag temat w Audi A4 B6
Najczęściej parują jeszcze przez jakiś czas. -
Mimo wszystko dziękuję. Dam znać czy się udało?
-
Rozważam taką opcję, tylko czy taka sprężynka jest później szczelna? Czy np. nie zastosować litej tulejki?
-
Kupiłem na jesieni czterotłoki z Q5 na swapa 320mm. Wczoraj zauważyłem, że jeden zacisk ma urwany odpowietrznik. Udało mi się to rozwiercić, ale niestety gwint nie trzyma. Macie jakieś pomysły na naprawę, żeby później nie ciekło?? To jest chyba gwint M8x1. Wydaje mi się, że najlepszą opcją będzie rozwiercenie na M10x1?
-
Montaż i kodowanie nawigacji RNS-E w Audi A4 B6/B7 od A do Z
kqba odpowiedział(a) na alvaro temat w Audi A4 B6/B7
-
Montaż i kodowanie nawigacji RNS-E w Audi A4 B6/B7 od A do Z
kqba odpowiedział(a) na alvaro temat w Audi A4 B6/B7
Mam taki mały problem z moim RNS-e. Miałem Concert II + Bose + cyfrowa zmieniarka Blaupunkt. Zmieniłem Concerta na RNS-e. Podłączenie przez gotową dużą kostkę z Allegro. Problem jest taki, że po otwarciu auta z kluczyka, telefon od razu łączy się ze zmieniarką, czyli radio się aktywuje, ale jak odpalę auto, to łączność z BT znika i ponownie łączy się dopiero po kilku minutach ew wcale. Podobnie jest, gdy uruchomię zdalnie ogrzewanie postojowe. Jak przyjdę do auta i odpalę, to BT nie jest połączone. Czy przychodzi komuś do głowy jakieś rozwiązanie? -
901639 FRENKIT chyba najtaniej
-
Instalacja kierownicy multifunkcyjnej S3/R8/S6/TT/A4 B7/B8 w A4 B6
kqba odpowiedział(a) na malik temat w Audi A4 B6/B7
Ale miód! -
Zgromadziłem w niedużych pieniądzach dwa zaciski 4 tłoki 320 z Q5 . Do tego na złomie z Phaetona zabrałem tylne zaciski oraz przednie jarzma, zaciski, tarcze 360 i osłony. Poniżej rozpiska tego, co udało mi się zebrać po przeczytaniu kilkudziesięciu stron. Proszę o ewentualne poprawki. Tarcze 300x12 (np. a6 c7) · Klocki a6 c6 302 /A4 b6, b7 288 · Jarzma a6 c6 (pod tarcze 302mm) BDA632 · Zacisk A4 b6/b7 (pasuje od 288) · Osłony tarcz a6 c6-trzeba dorobić dwa nowe otwory · Trzeba rozwiercić pod śruby m12 które trzymają jarzmo, lub użyć śrub m10x1.5 i tulejek 12x1.5/m10x1.5 · Standardowo są śruby M10x1.25x52.5 i M10x1.25x62.5 Tylne hamulce 330mm (324mm) · 2x zacisk z vw Phaeton/T5/S4 B6-B7 (tłoczek 41 lub 43 mm) · 2x jarzma bda604/5 z a6 c6 (tarcza szlifowana na 324 mm). Trzeba rozwiercić pod śruby m12 jw. · lub 2x jarzma z RS6 C5 (tarcza szlifowana na 328 mm). · klocki z a6 c6 FDB1655 lub lepsze FDB4190 · tarcze 330 z s4 b8 · przelutowanie wtyczek od czujników zużycia · osłony z a6 c6 pod tarcze 330 (trzeba dorobić dwa nowe otwory) albo s4 b6/7 · przy jarzmach A6C6 trzeba rozwiercić zwrotnicę pod śruby m12 które trzymają jarzmo, lub użyć śrub m10x1.5 i tulejek 12x1.5/m10x1.5. · T5 jest żeliwny. · zacisk od Phaeton'a aluminiowy ale linka ciągnie w drugą stronę. Mechanizm ręcznego jest dwustronny, można przełożyć z lewego do prawego zacisku. Można przełożyć tylko dźwignię ze starych zacisków 288. Przednie zaciski 345mm 4 tłok. · 2x zacisk Brembo z Q5/Macan · klocki z Q5 · osłona stara z zestawu 320 lub z S4 · przewody hamulcowe m10 wew na m10zew (z Q5) · Tarcze 345 z s4 b6/b7 DDF1661C Przednie zaciski 360mm. · 2x zacisk + jarzmo Phaeton/A8D3/S6C6 (do przerobienia sztywny przewód przy zacisku) · Tarcze RS4 B5, albo A6C6 Na aucie aktualnie mam 320/288 (te zielone). Może Tomasz by kiedyś zaktualizował temat na pierwszej stronie dodając jeszcze Akebono 375mm z S4B9?