Skocz do zawartości

jabbog

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jabbog

Osiągnięcia jabbog

0

Reputacja

  1. tak ma znaki vw audi bo sam taki kupiłem wczoraj i aż nie mogłem uwierzyć. termostat zamontowany i działa jak należy jest 90 stopni.
  2. A co tam... to nie reklama ...szukajcie w SZIKU w rzeszowie ja tam kupiłem za 40 zł i na 10000 % ori . Przyglądnąłem się temu co wyciągnąłem z auta i jest identyczny. W serwisie audi taki termostat 120 zł plus oring 12 zł.
  3. Witam Jeśli potrzebujecie ori termostat BTT do a4 b6 ( original nie jakiś tam pseudo ) to do kupienia w Rzeszowie w sklepie za 40 zł z oringiem , info na priw
  4. nie działa ani z przycisku od kierowcy ani od pasażera poprostu zero reakcji tapicerkę rozbierałem tylko od strony kierowcy i tu też sprawdzałem miernikiem kable raczej wątpie żeby naraz zepsuły sie obydwa przyciski pasowało by mieć na podmianę przyciski dla testu ale niestety nie mam. Jest to doć dziwna sytuacja bo wszystko działa nawet podwietlenie przycisków a szyby nie działają wyciągałem moduł komfortu z podłogi ale tam też jest ok sucho itd. nie widać nigdzie innych uszkodzeń ....poprostu szyby nagle przestały działać i to obydwie i nie kumaja ani od kierowcy ani od pasażera[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2011, 12:36_________________________________________________problem rozwiązany uszkodzony moduł komfortu, po wymianie wszystko działa jak należy.
  5. kable sprawdzone miernikiem w drzwiach kierowcy kilka razy i sa raczej w porządku ...a w drzwiach pasażera nie mierzone ale chyba tam niema jakiegos problemu..tak myśle może się myle..nie wiem. Prąd w kostce która idzie do sterowania w drzwiach dochodzi więc nie wiem gdzie szukać przyczyny ;( a uszkodzenie przycisków w drzwiach kierowcy miało by wpływ na to aby nie działała szyba kierowcy i pasażera zarazem ??....tylko to mi jeszcze przychodzi do głowy...
  6. centralka nie jest zalana, a jeśli chodzi o przekażnik to czy ktoś podpowie który to jest i gdzie go szukać ?? czy możliwe jest że to rozkodowany moduł ??[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2011, 15:40_________________________________________________Stoje w miejscu mimo poszukiwań usterki nadal nic. szyby nie działają wogóle ani z przycisku ani z pilota czy klucza. Audi zchodzi na psy poprostu szkoda kasy na takie wynalazki....chyba kupie TICO
  7. Plastik pod kierownicą odkręcałem także, ale widoczne bezpieczniki są dobre, chyba że ten wspomniany bezpiecznik jest tak umiejscowiony że go nie widziałem , a może niema go tam wcale do szyb el. Masz jakiś schemat gdzie go szukać ??[br]Dopisany: 11 Wrzesień 2011, 09:01_________________________________________________Czyżby nikt nie miał takiego problemu ??
  8. Witam Mam taki problem że nie działają mi szyby elektryczne z przodu ( tył korba) Mimo przyciskania przycisków od strony kierowcy jak i pasażera nie działają szyby ani trochę. Z pilota ani z klucza też zero reakcji. Zamek centralny działa, głośniki grają, lusterko działa a szyby niestety nie. VAG nic nie pokazuje, rozebrałem tapicerkę drzwi kierowcy i nic nie znalazłem niepokojącego. Kable z drzwi do słupka sprawdziłem miernikiem i jest przejście , 2 z nich mają naruszoną izolacje ale nie są przerwane. Juz nie wiem czego się czepiać, może ktoś z Was miał już taki problem i coś podpowie , będę wdzięczny. Usterka pojawiła sie nagle i bez powodu Dodam że wszystko związane z oświetleniem tzn. oświetlenie przycisków, kabiny , wnętrza (ściemnianie itd. ) działa po prostu wszystko inne działa, oprócz samych szyb z przodu jak kierowcy i pasażera nie działają. auto audi a4 b6 2003 1.9 tdi 130 kM 2003/4 avant.
  9. Witam może dodam swoje 3 grosze do tematu naprawy siłownika elektrycznego. Jest prawdą w 100 % że wspomniana blaszka w silniczku jest odpowiedzialna za pracę tego siłownika. Ta blaszka to raczej opornik który w przypadku przegrzania odcina lub ogranicza przepływ prądu do silniczka. Jest to dwie cieniutkie miedziane blaszki odizolowane od siebie cienkim plastikiem . Ja u siebie nie wyrzucałem tej blaszki tylko poprostu zlutowałem obydwie ze sobą na jej krawędziach i ponownie umieściłem w silniku. Jest to sposób na pewno nie gorszy od włożenia tam jakiegoś kawałka blachy. pozdrawiam i powodzenia
  10. Postanowiłem dolutować do tego kabelka ktory juz tam jest i wszystko chula. W opisach niektórzy koledzy informują że nie mają kontroli spalonych żarówek w FIS-ie u mnie to akurat jest, jest też zaślepka pod czujnik w zbiorniku płynu sprysków. Jeszcze nie dodałem czujnika wiec nie wiem czy gdzies pod nadkolem jest ten kabelek koloru brązowego z paskiem białym.
  11. u mnie tez jest taki kabelek i narazie nie ruszam go...spryski ciagle swieca.... czekam az wyjasni sie do czego jest ten kabelek kolor brązowy z jakims chyba paskiem ale na to nie zwrociłem uwagi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...