
tkt
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O tkt

-
[B5 AFN] Swiecąca się kontrolka poduszki powietrza.
tkt odpowiedział(a) na Perzan23 temat w Audi A4 B5
Może to komuś pomoże... od dłuższego czasu pojawiał mi się błąd: 01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199) 32-10 - Resistance too High - Intermittent Kasowałem, dociskałem kostkę, niestety problem wracał po chwili. Tydzień temu nie mogłem dostać się do bagażnika. Mrozy po -20 i więcej. Rozebrałem więc całą klapę, wyczyściłem wszystko i przy okazji wyszło że jeden z mikrostyków do otwierania klapy bagażnika jest walnięty (podłączenie go do kostki powoduje świrowanie mechanizmu otwierania). Rozpiąłem go i zostawiłem. Podłączyłęm VAG'a żeby sprawdzić czy nie pojawiły się jakieś inne błędy przy okazji. Skasowałem błędy (także błąd AIR BAG'a), i jak dotąd kontrolka się nie zapaliła :-) Nie wiem czy to przypadek, zbieg okoliczności, ale akurat te dwie rzeczy zbiegły się ze sobą więc pomyślałem, że jednak jakieś powiązanie jest. Jeśli problem z AIR BAGIEM wróci, dam znać :-) -
Regeneracja turbosprężarki w Warszawie - Polecane firmy
tkt odpowiedział(a) na grigors temat w Mazowieckie
zapytaj tutaj: http://remotruck.com.pl/kontakt.html -
a taki przelacznik? http://allegro.pl/przelacznik-zespolony-audi-a2-a3-a4-a6-passat-bora-i1229377476.html facet nie pisze dokladnie jaki to jest model tego przelacznika, bedzie to dzialalo w A4 B5 1999 (po 2 lifcie) 1.9TDI? Cena trochę podejrzanie niska.
-
[ALL B5] A4 Avant 1,8T APU małe co nie co
tkt odpowiedział(a) na Patrikos28 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Hej, interesuje mnie jak wygląda to radyjko zamontowane. Masz może zdjęcie w dzień i w nocy? -
Witam, Powiem tak, zaufany mechanik stwierdził że problem leży w tej gumie (znajduje się ona od wewnątrz) za którą się otwiera klapę.Podobno można ją kupić i po wymianie powinno działać.Należy ją kupić oryginalną w audi( podobno tylko te są dobre). Nie wiem czy to dokładnie to bo ja się nie znam, tak mi powiedzieli a sam jeszcze nie wymieniłem ponieważ moj jak na razie działa:).Sam się naprawił.
-
to chyba zalezy od roku, bo ja akurat w swoim mam jeden zbiornik
-
zapomnialem dodać - mam Avanta jeden wężyk na przód, drugi na tył co do rozbierania to ja miałem na myśli zdjęcie tej górnej kopułki pod którą jest silniczek edit: doczytałem - Ty tez masz kombi... więc nie wiem dlaczego masz tylko jedno wyjście od pompki a masz spryskiwacz na tylna szybe? moze masz osobny pojemnik na plyn na tył?
-
Wyjąłem pompkę ze zbiornika, rozebrałem, przeczyściłem (choć nie było z czego czyścić bo była jak nowa) i d*p*... dalej nie działa :-( Chyba występuje jakiś problem z elektryką bo podłączałem ten silniczek odwrotnie i tez nie działał gdy włączałem spryskiwacz z przodu. Rozwiązałem to tymczasowo w ten sposób, że zamieniłem weżyki przy pompce - czyli żeby spryskać przednią szybę muszę manetką spryskać tylna :-) rozwiązanie tymczasowe, po świętach się tym zainteresuje jeszcze raz, ale na razie działa.
-
witam, jakaś zaraza chyba z tymi wycieraczkami. Mi dzisiaj też przestał działać sprysk na przód. Nie słychać pompki, natomiast tylnia działa dobrze.
-
witam, poradziłeś sobie z tym problemem? mnie ostatnio też to dopadło i jestem ciekaw co może być przyczyna
-
mam dokładnie to samo, auto pod blokiem w tym samym miejscu całymi dniami i raz jest raz nie ma :-)
-
[B5 AFN] Pytanie odnośnie podgrzewania lusterek ?
tkt odpowiedział(a) na darekaudi4 temat w Audi A4 B5
Ktoś na forum pisał, że w przypadku "grzania po kluczyku" maty montowane seryjnie mają termostat lub coś w tym rodzaju który zapobiega nadmiernemu przegrzewaniu mat oraz ich szybkiemu wypalaniu, w każdym bądź razie polecam wątek w dziale warsztat na ten temat -
a ja już przestałem się tym przejmować, choć za każdym razem gdy wsiadam do auta sprawdzam czy jest "antenka" :-) średnio raz w tygodniu mi znika i po paru dniach wraca, auto na noc zawsze stoi w tym samym miejscu pod chmurką więc... nie ma reguły :-)
-
sprawdziłem zaznaczone na obrazku węże i oba są całe (niepopękane), proszę o wskazówki co jeszcze mogę sprawdzić, dodam tylko że po zdjęciu tych gumowych rurek i ponownym ich założeniu przez parę minut wydawało mi się że auto chodzi już dobrze (próba na parkingu), ale po wyjechaniu na trasę i sprawdzeniu na kompie niestety nie było zmian :-(
-
rano sprawdzę i dam znać dzięki za pomoc dodam jeszcze że po każdej próbie pojawiał się błąd: Control Module Part Number: 038 906 012 AH Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2827 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - z tego co czytam na tym i innych forach to faktycznie może być nieszczelność któregoś przewodu