Skocz do zawartości

saintos

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O saintos

Osiągnięcia saintos

0

Reputacja

  1. Niestety to również nie działa. Może jakieś inne propozycje? ---------- Post dopisany 06-08-2013 at 09:38 ---------- Poprzedni post napisany 31-07-2013 at 09:32 ---------- Cześć, nikt nie miał podobnego problemu? Może jakieś porady?
  2. Nie wiem co Wy z tymi sokami ale nawet jak taki robal z tydzień będzie przyklejony do lakieru to nie przekonacie mnie, że jego soki wgryzają się w lakier bez jaj. A raz na tydzień chyba każdy znajdzie chwile aby podjechać na myjkę albo samemu polecieć jakąś szmatą i zetrzeć insekty. Jak nie znajdzie to pewnie i jego buty też są w podobnym stanie...
  3. Cześć, Normalnie używam jednego kluczyka ale od czasu do czasu zapasowy również był w kierownicy lecz jak parę dni temu chciałem skorzystać z zapasowego spotkała mnie niespodzianka. Nie działało otwieranie z pilota. Otwieranie drzwi i zapalanie bez problemu więc zakładam, że immo jest ok. VAG pokazał mi co poniżej. Saturday,27,July,2013,16:54:19:46862 VCDS Version: Beta 912.0 Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MAX.lbl Control Module Part Number: 8E0 959 433 BR Component and/or Version: Komfortgerát T23 3332 Software Coding: 07024 Work Shop Code: WSC 06325 Additional Info: 8E1959801H Tőrsteuer.FS BRM 0406 Additional Info: 8E1959802B Tőrsteuer.BF BRM 0205 Additional Info: 8E0959801A Tőrsteuer.HL BRM 0205 Additional Info: 8E0959802A Tőrsteuer.HR BRM 0205 1 Fault Found: 00955 - Key 1 35-00 - - Przekładałem baterie z dobrego pilota oraz kupiłem nową. Objawy te same. Dodam, że podczas naciskania na kluczyku miga czerwona dioda. Próbowałem różnych metod adaptacji, z vagiem i bez, np: Audi A4 (8E) Comfort System - Ross-Tech Wiki YT: dopasowanie pilota w Audi B6 : Niestety, co mnie martwi, bedąc podłączonym vagiem i na kanale 46 w blokach pomiarowych i dalej grupie 007, nie ma reakcji na naciskanie tego pilota. Jak naciskam na działającego to widzę zmiany wartości i odpowiednie wartości dla konkretnych przycisków. Widzę tam dwa zaadaptowana kluczyki (1100). Przy próbie adaptacji, zarówno na pozycji 2,3 jak i 4 cały czas wyświetla mi się "Adjustment". Kluczyki nie były otwierane poza klapka baterii więc nie zakładam aby mi coś z nich "wypadło". Z tego co wyczytałem w necie błąd oznacza, że kliknięto więcej niż 200 razy poza zasięgiem samochodu. Myślę sobie ok, możliwe bo nosiłem kluczyk w torbie przez jakies 2-3 miesiące. Ale nawet jeśli kliknęło mi się to pytanie brzmi jak z powrotem go zaadaptować? Pomóżcie proszę. Ps. Dałem prefiks b6/b7 bo podejrzewam, że tu i tu działa podobnie.
  4. Dzięki za odpowiedzi. Aktualnie temat chyba nieaktualny bo od wczorajszego popołudnia problem ustąpił (zmieniła się pogoda, większy mróz mniejsza wilgoć), niemniej jednak chcąc być przygotowanym na ewentualną przyszłość mam dwa pytania: 1. Oryginalny to jaka firma? Dzwoniłem do aso ale człowiek z serwisu nie był w stanie (nie chciał) mi powiedzieć jaka to firma i musi zamawiać z Niemiec. Koszt 50 zł. 2. To, że na skrzyni to wiem ale po podniesieniu maski nie widzę go w tym prześwicie po stronie kierowcy gdzie widać skrzynie. To oznacza, że znajduje się po drugiej stronie czy od spodu i bez kanału się nie obejdzie? Pzdr
  5. Cześć, Problem jak w temacie. Bywają momenty, że nie świeci ale większość czasu tak niezależnie od wrzuconego biegu. Objawy to poza świeceniem pikanie jak przy cofaniu jeśli ktoś podjedzie bliżej tyłu oraz czasami jeżeli włączę wycieraczki to tylna również się włącza. Po małym research'u ta ostatnia akcja wg mnie wskazuje na uszkodzony włącznik światła cofania albo coś nie tak z jego kostką (woda/sól)? Pytania: 1 Czy dobrze celuję? 2. Jeśli tak to czy da się do tego dotrzeć bez podnośnika (zaglądałem pod maskę ale nie doszukałem się)? 3. Jeśli wymieniać to na jaki (w necie znalazłem FAE41303) VAG nie pokazuje błędów. Dzięki za wszelkie sugestie
  6. Dzięki IDUAL za analizę. Czyli czeka mnie wykręcenie turbo. Czy oprócz zapieczonych łopatek może być uszkodzony jakiś układ elektroniczny, który mógłby powodować takie objawy?
  7. Witam Prośba o pomoc w poniższym problemie: Pierwsze objawy: Jadąc na 5/6 biegu zauważyłem słabość na obrotach poniżej 2tysi i momentami lekko szarpało. Odejmowanie ani dodawanie 'gazu' nie pomagało. Redukowałem na niższy bieg na wyższe obroty i auto 'szło'. Objaw wystąpił kilkukrotnie. Była to noc wiec rankiem sprawdziłem błędy. 2 Faults Found: 17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault P0672 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 166.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.93 V Bin. Bits: 00000111 Temperature: 1.8°C Bin. Bits: 00110000 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 1785 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 90.0 km/h Temperature: 25.2°C Mass Flow: 17.07 g/s (no units): 1.95 Temperature: 86.4°C 17056 nie przejmuję się w tym momencie bo zakładam, że to świeca. Kiedyś miałem i po wymianie ustąpiło Sprawdziłem wtyczke do przepływomierza i styki wyglądały jak nowe. Rura, która wychodzi z przepływomierza wyglądała równiez na całą przynajmniej od góry i jak chodził silnik to lekko nią manewrowałem i silnik zachowywał się bez zmian. Na odpiętej wtyczce rónież było ok ale postanowiłem się przejechać. Tutaj dodam, iż nie mając dostepu do netu (pech: akurat padł) i wiedzy zrobiłem logi na 'czuja' czyli tam gdzie widziałem wartości MAFa. (teraz wiem, że powinienem zrobićlogi 003 w 3 i 4 kolumne) Zauważyłem, że Mass Air Flow (Actual) jest stała warttość: Grupy: 001,002,044 - http://vaglog.rtnet.pl/saintos_50614.html Wpiąłem wtyczke i wracałem: W drugiej części na początku gdy są małe obroty to jest ten moment gdy auto nie reagowało. Grupy: 001,010,044,001,010,044 - http://vaglog.rtnet.pl/saintos_50615.html Grupy: 010,044,093 - http://vaglog.rtnet.pl/saintos_50613.html Czy da się coś wywnioskować z powyższych logów czy musze zrobić 003? Teraz musiałem jakoś wrócić od tesciów i jadąc do domu przejechałem zaledwie kilkanaście kilometrów jak samochód nie chciał jechac. Na postoju jak dodwałem gazu to obroty skakały (z tendencją do spadku) i od czasu do czasu słychać było jakby warknięcia. Odpiąłem wtyczke z przepływomierza i auto zaczeło jakoś reagować, tzn dało całkiem przyzwoicie jechać ale powyżej 2tys obrotów. Poniżej nie było tragedii ale przynajmniej nie spadały obroty. Po przyjeździe do domu sprawdziłem VAGiem i ku mojemy zdziwieniu: 4 Faults Found: 17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault P0672 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 840 /min Torque: 40.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.07 V Bin. Bits: 11000100 Temperature: 9.9°C Bin. Bits: 10110000 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 2079 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 85.0 km/h Temperature: 17.1°C Mass Flow: 12.80 g/s (no units): 2.59 Temperature: 84.6°C 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 2709 /min Torque: 176.0 Nm Speed: 85.0 km/h Load: 49.8 % Voltage: 14.14 V Bin. Bits: 11000000 Absolute Pres.: 1978.8 mbar Absolute Pres.: 1315.8 mbar 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 1029 /min Torque: 14.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Duty Cycle: 99.6 % Bin. Bits: 11000111 Mass Air / Rev.: 540.0 mg/str Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str Czyli pojawił sie nowy 16683 i zapaliła się kontrolka elektroniki silnika... ehh Czy mam to traktować jako jakieś nowe uszkodzenia czy jest to następstwo jazdy z odpiętą wtyczką przepływomierza? Na ile procent jest to przepływomierz? Czy da się przeczyścić przepływomierz bez wykręcania 'czujnika' z obudowy? Pytanie retoryczne bo samochód ma mi służyć jeszcze jakiś czas ale czy jest senskupować/ktoś próbował przepłyowmierzy za 100zł jakie są na allegro? Dzisiaj rano zapaliłem (nadal na odpiętej wtyczce) i dziwnie kopcił + skaczące obroty... został w domu... W sklepie boscha na kobierzyńskiej w Krakowie człowiek powiedział mi o jakimś programie Boscha BX, oddaje się stary przepływomierz (nieuszkodzny mechanicznie, cała obudowa) i wtedy nowy kosztuje 350 (zamiast 520zł). Różni się (podobno) tylko opakowaniem. Czy ktoś wie o co kaman? Na razie furak stoi i wieczorem sprawdze filtr powietrza i postaram sie jakoś przeczyścić przepływomierz. Czy w gre wchodzi tylko ten płyn do czyszczenia elektroniki czy można zwykłym spirem? Prośba o pomoc i z góry dziękuję za wszelkie wskazówki ! Mam słodką nadzieję, że to nie turbina.... Saintos ===== update 00:34 2011-07-05 ===== Wyciągnąłem przepływomierz i zrobiłem kąpiel (http://hubpages.com/hub/clean-replace-vw-audi-maf-diy) w płynie, który kupiłem w sklepie elektronicznym. Przy okazji wyczyściłem paprochy przed filtrem powietrza, który w sumie nie był w najgorszym stanie. Po wyschnięciu i założeniu odpaliłem, buchnęło z rury jak u dziadka w piecu, obroty pofalowały ale za moment wszystko się uspokoiło. Zdziwiło mnie, że na VAGu widać było jedynie błąd 16485. Skasowałem i pojechałem aby zrobić logi. Niestety tyle co się rozgrzał silnik do 90 i ustawiłem grupy do logowania to zaczęło się ponownie. Przy ruszaniu szarpało i obroty raczej spadały. Jak na jałowym udało mi się wkręcić powyżej 2tys jakoś się kręcił ale przy ruszaniu zaraz słabł z tendencja do gaśnięcia. Ponownie przy próbach wkręcania na wyższe obroty usłyszałem takie jakby warknięcia. Gasiłem i zapalałem kilkukrotnie i to samo. Zatem z logów nici. Jakoś doturlałem się do domu ale o dziwo jak dojechałem na miejsce silnik normalnie zaczął się wkręcać na wyższe obroty, z rury nie dymiło, na vagu zero błędów. Już nie jechałem bo po północy i w deszczu słabo się robi logi samemu Jutro... tzn dzisiaj popołudniu kolejne podejście do logów. No chyba, że mogę coś jeszcze sprawdzić/przeczyścić ? Bardzo niepokoi mnie to warczenie przy wkręcaniu się na wyższe obroty... I jeszcze jedno pytanie odnośnie części, warto kupić taką (http://google.plczesc/przeplywomierz-masowy-powietrza,audi,a4-avant-8ed-od-2004-11,2-0-tdi-140km,5-5377-19971-102806-0-5-722684080.html) wkładkę firmy Pierburg? [br]Dopisany: 04 Lipiec 2011, 13:23_________________________________________________===== update 11:34 2011-07-05 ===== Witam, rano udało mi się zrobić logi. Mógłbym prosić o analizę? Dodam, że przy wciśnięciu do końca w lusterku widziałem czarna chmurkę ale tylko gdzieś do 2tysi... Jak widać po czasach baaardzo długo trwało rozpędzanie się do ponad 4tysięcy. Grupy: 011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/saintos_50689.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/saintos_50687.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/saintos_50688.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/saintos_50690.html
  8. Panie i Panowie, macie doświadczenie z felgami firmy MOMO ? widzialem takie na b6-tce...
  9. ja tez mialem taki blad, przeczyscilem u Janusza na mokrej 2a i do dzisiaj cisza. Mowil mi, ze ten problem mozna wyeliminowac m.in. wgraniem nowego softu, ktory bedzie prawidlowo podawal cisnienie, bo 'podobno' fabrycznie podawane wartosci nie sa odpowiednie. Jesli przebieg masz w miare rozsadny to przeczysc turbinke i troszke bardziej agresywnie uzywaj tego 'przycisku' pod prawa noga, ten z prawej blizej 'scianki' jesli nie chcesz mocniej dusic pedala to zmien na pande bo furaka trzeba uzywac, ja niestety ostatnimi czasy turlalem sie po miescie za wolno i mam nauczke pzdr s.
  10. U mnie problem powstał niedawno jak czyściłem bagażnik i użyłem plack'a do plastików. Od tej pory skrzypi i na dziurach roleta wyskakuje z zaczepów. Wcześniej roleta trzymała się na wszystkich naszych dziurach a jakież było moje zdziwienie jaki długi post jest na ten temat przez weekend postaram się zasymulować ten zestaw naprawczy, o którym napisał kolega Dlaczego... pzdr dla słuchaczy skrzypka
  11. palma is back zastosowałem się do rad, wziąłem i jeździłem, a ona wzięła i sama wróciła
  12. no mam taką nadzieję, bo od przyjazdu z niemcownii palma była cały czas a do podziemnych parkingów wjeżdżałem różnych i na krócej/dłużej i wszystko było ok... ehh znowu dojdzie roboty przy furce na wiosnę i jesień
  13. powróce do tematu.... u mnie historia wyglada tak, ze palma znikła mi po godzinnym pobycie w podziemnym parkingu. później odłączałem 2 razy aku i nic... dzwonił ktoś może do niemieckiego ASO? któs wczesniej sie oferował... pzdr
  14. o kufa ! nie wiedziałem, że to to co się u nas kupuje na stacjach to można zaklasyfikować jako paliwo? :polew: :polew: a poważnie to po zatankowaniu w niemcownii silnik o wiele lepiej pracuje....
  15. czwartek 5 list 17:34 na alejach przy n.kleparzu w stronę wisły, b7 czarna avant, chyba na 18"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...