Skocz do zawartości

BocianXXX

Pasjonat
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BocianXXX

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    A4-S3

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia BocianXXX

0

Reputacja

  1. Do pompowtrysków chcesz lać 10W40 ?? Ja do swojego AFNa zalewam 10w40 505.00 i nie narzekam (spisuje się elegancko) , ale do pompowtrysków to raczej syntetyk idzie . Inna norma (chyba 505.01 jest do twojego)
  2. Jak się ustrzec zakupu podrobionego oleju ? Nigdy nie kupuję takich rzeczy na allegro itp. tylko w sklepie motoryzacyjnym w baniakach 4-5L. Cz rzeczywiście tak łatwo trafić na podrobiony olej ? Ponoć mówią że najlepiej kupować te "zwykłe" marki np. LOTOS bo tego nie podrabiają . Jakie marki są podrabiane
  3. """Nie wiem co lał poprzedni właściciel dlatego proszę o poradę"" Tylko nie zdziw się potem jak ci pozatyka kanaliki np. na panewce , albo rozszczelni tobie silnik . Nikt nie da ci gwarancji że będzie wszystko w porządku
  4. Wiesz.... po jednym przypadku to ciężko coś powiedzieć nie znająć przeszłości Ja akurat na temat Gulfa mam bardzo dobre zdanie . Sprawdzany w benzynie i w AFN znajomy też do swojej coupetki W124 leje od ołuższego czasu i sobie chwali . Czyli wszelkie orleny i lotosy i castrole omijać ? A które marki z tych co wymieniałem (shell,total,valvoline,elf,mobil) są najbardziej pewne ?
  5. Panowie , tak przeglądam temat i cały czas tylko MOTUL i motul . Jakich moglibyście innych producentów polecić ? Czy takie marki jak Shell , mobil , elf , total które z nich byście wzięli pod uwagę ? Bo rozumiem że te castrole , orleny i lotosy .... to kaszana
  6. Mam to samo .Da się tam jakoś psiknąć smarem żeby ją wyciszyć czy cuś ?
  7. W manualnej klimie miałem tak że obieg zamknięty mógł chodzić też bez klimatyzacji , stąd też moja niepewność . Dzięki serdeczne za pomoc koledzy
  8. Chyba mnie z kimś pomyliłeś kolego. Pytam poważnie .
  9. Witam. To nie jest żart , pytam jak najbardziej na poważnie. Czy te przyssawki od GPS/wideorejestratorów itp. mają jakiś negatywny wpływ na szyby ? oczywiście pomijając fakt że zostawiają po sobie ślady i jeszcze jedno pytanie w swojej B5 mam te fabryczne zielonkawe szyby i nie wiem czy może to jej zaszkodzić ? Czy ta zielona warstwa jest zalana szkłem czy jest na zewnątrz ? chodzi mi o to żeby jej nie zniszczyć tymi przyssawkami od gps liczę na waszą wyrozumiałość i pomoc mniej doświadczonemu koledze
  10. Witam Panowie Kiedy jadę bez klimatyzacji (ECON) i włączę obieg zamknięty to gaśnie też ECON i zaczyna chodzić też klimatyzacja . Po wyłączeniu obiegu zamkniętego z powrotem przełącza się na ECON tak jak było . Nie wiem czy to normalne, bo nie zwracałem do tej pory na to uwagi. Czy to normalne że jak jadę na ECON to po wciśnięciu obiegu zamkniętego razem z obiegiem zamkniętym załącza się klima ? Nie powinien chodzić sam obieg zamknięty bez klimy ?
  11. Przez jaki czas olej zamknięty fabrycznie w butelce nadaje się do użytku . Czyli chodzi mi o termin ważności olejów silnikowych Kupiłem sobie litr na dolewkę i na pojemniku jest napisane: BATCH: HT1A137827 23-07-2013 to data produkcji ?
  12. A filtr BOSCH lub mann będzie dobry ?
  13. Jestem zmuszony odkopać temat. Czy FILTRON dobrze sprawdza się w silniku jako filtr powietrza ? Nie robię dużych przebiegów i wymieniam co 10 tyś lub 1-2lata więc nie wiem czy jest sens przepłacać za inną markę .
  14. witajcie. chciałem się was zapytać co można psiknąć do zamka żeby go nasmarować i zabezpieczyć przed "zastaniem" [gdyby mi kiedyś bateria w kluczyku siadła czy cuś]? Czy też może nie trzeba, bo narazie chodzi w miarę ok. Czy nada się do tego może taki smar jak do ograniczników w drzwiach "BOOL - Biały Smar" ? można tym spokojnie psiknąć do bębenka przez ten otwór przez który wchodzi kluczyk ? Nie będzie jakichś tam problemów przez ten smar w zamku po jakimś czasie ? Z góry dzięki za pomoc
  15. Mi się wydaje że się raczej nie zawinął bo na parkingu jak ostatnio i patrzyłem to ładnie kapała woda w okolicach przedniego koła po stronie pasażera . Tylko może podczas jazdy powiew powietrza chlapie wodą na tą osłonę na tunelu . Ale jeszcze sprawdzę tak jak piszesz dla pewności . Ale ten filc jest na zewnątrz ? Czyli że między filcem a podłogą jest jeszcze "blacha" ( taka jak nad tłumikami). Czyli ten wilgotny filc nie ma kontaktu z podłogą i nie zachodzi niebezpieczeństwo korozji ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...