Skocz do zawartości

KAJUS

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KAJUS

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Pabianice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia KAJUS

0

Reputacja

  1. W moim przypadku układ działa następująco: wbrew temu co wyczytałem na forum nie, załącza się, gdy temperatura spadnie poniżej +5stopni.Może przekłamuje mi czujnik temperatury zewnętrznej.Przy temperaturze -1, po około 15s. załącza się jedna świeca dogrzewająca płyn chłodniczy,po kilkunastu sekundach gaśnie,a zapalają się dwie następne.po około 30s.ponownie zapala się pierwsza świeca i palą wszystkie trzy,Po około 4-5 minutach gasną wszystkie.Temperatura na wskaźniku jeszcze nie drgnęla.Piszę o samym dogrzewaniu płynu przy uruchomieniu silnika w minusowej temperaturze,bez ruszania klimy.Oczywiście odraszanie przedniej szyby z użyciem klimy też działa.( czasy jakie podaję sa orjętacyjne,nigdy ich nie mierzyłem).
  2. Masz rację, szybciej napisałem niż pomyślałem.
  3. Ja u siebie dzisiaj rano sprawdziłem i po odpaleniu auta nie grzały , po chwili dopiero zaczęły grzać , dodam że auto stało w garażu więc temp na plusie Aby sprawdzić układ nie trzeba czekać do minusowych temperatur.Mając Vaga trzeba wejść w 17 instruments i wykonać test -tam gdzie jest test radia,liczników,przekażników itp. Pod koniec testu będzie J-359=jedna świeca, J360=dwie świece. tak sprawdzałem latem, gdy podłączyłem sobie diody pod świece.
  4. wykleiłem zwykłą gąbką jaką wykładane są winogrona w skrzynkach (dostępne na rynku za darmo),wytrzymują temperaturę 200*C. przez dwa lata nie ma objawów jakiegoś przypalenia.
  5. OK, dzięki, wiem teraz jak to ma być.
  6. To by znaczyło, że ma być zamontowane na sztywno ?
  7. Witam, opcję " szukaj ", już zaliczyłem wielokrotnie, bez efektu. Posiadam zamek w tylnym oparciu, na kluczyk, bez dodatkowych klawiszy obok do wciśnięcia. W oparciu jest tylko wąska szczelina. Według " ETKI " zaczep jaki tam wchodzi powinien przypominać literę w kształcie " U ". Dorobiłem na próbą taki z pręta " 5 " i zamek w oparciu go łapie. Wciskając go, czuć jak przesuwa się sporo w prawo.A pytanie moje jest takie? Jak ten zaczep zamontować do blachy za oparciem, bo na zdjęciach widać, że górne otwory są za sobą połączone, być może czemuś ma to służyć? Cz to jest montowane na sztywno, czy ma "pracować". Jaki kształt powinna mieć ta blacha, do zamocowania zaczepu, bo sugerując się, wycięciami w tapicerce,wygląda to dziwnie. A może ma ktoś jakiś konkretny rysunek,bądź zdjęcie. Wszystkim życzliwym bardzo dziękuję za pomoc.
  8. KAJUS

    [B5 AVG] Bezpieczniki ?

    Witam.Czyli puste miejsca na bezpieczniki, które według rozpiski odpowiadają za " sterowanie silnikiem", są bez znaczenia? Może by ktoś zerknął u siebie czy w tych miejscach ma bezpieczniki?
  9. Witam wszystkich.Pierwszy raz występuje na forum, tak że proszę o wyrozumiałość gdybym coś zrobił nie tak. Moje zapytanie ma związek z bezpiecznikami.Na załączonym zdjęciu mam zaznaczone czerwonymi kropkami bezpieczniki, jakie mam zamontowane aktualnie w samochodzie ( od momentu kupna ),prosił bym o opinię co do bezpieczników zaznaczonych trójkącikami,czy nie powinny być zamontowane? Np: bezpieczniki nr. 29,32,34 - sterowanie silnikiem, oraz pozostałe. Generalnie z samochodem nie mam większych problemów poza tym, że jest wyczuwalne lekkie szarpanie, gdy jadę w przedziale 1800- 2000 obrotów.Czy to może być wpływem braku bez. 29,32,34? Na razie nie mam dostępu do samochodu (leżę-grypa), tak że nie mogę zrobić np. logów, ale wasze opinie co do tych bezpieczników może by coś wyjaśniły. Dziękuję za pomoc.
  10. Moje imię MAREK jestem z PABIANIC , jest to moje pierwsze AUDI i jestem kompletnie " goły" w tej marce, tak że będę potrzebował dużo pomocy z waszej strony. Mam A-4, B5 1,9 TDI z 2000r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...