Skocz do zawartości

bziku

Pasjonat
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bziku

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Wawa

Auto

  • Model
    A6 C7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bziku

2

Reputacja

  1. U mnie tez tak było, odkręć te 3 śruby od strony bagażnika i 3 śruby od strony kokpitu i oparcie będziesz mógł wyciągnąć.
  2. Wcześniej tego nie było, poza tym dwumas ma dopiero rok i jakieś 30tyś przelotu ...
  3. Ponoć problem i słaby punkt sprzęgła (którego nie rozwiązuje nawet obicie kevlarem) jest słaby docisk. Więc istnieje ryzyko, że po kolejnych kilku miesiącach znowu zacznie się ślizgać. Rozwiązaniem może być sprzęgło sachs racing, ale to wydatek ponad 1000 euro. Ja póki co odebrałem z R-Performance sprzęgło po reanimacji kevlarem (850zł z robicizną), jest ok, zobaczymy jak długo. Może teraz będę jeździł bardziej świadomy kiepskiego sprzęgła, więc może pojeździ ciut dłużej. Jedyne ale po naprawie, jakie mam, to przy gaszeniu samochodu jest delikatne szarpnięcie i stukot, więc się jeszcze przejadę zweryfikować ten objaw...
  4. Wydaje mi się, że kanapa (czytaj oparcie kanapy) różni się jakimiś detalami pomiędzy sedanem, a avantem, chociażby tym, że w avancie jest roleta.
  5. Mi też się zaczęło ślizgać (411Nn i 188KM). Program robiłem około pół roku temu u Witka w R-Performance. Sprzęgło i dwumas jest świeże (ciut powyżej roku i około 35kkm) Zostawiłem samochód w R-Performancje, u którego robiłem program, mają mi obić kevlarem, ponoć spokojnie wytrzyma mój aktualny moment (411Nm). Zobaczymy efekt i żywotność takiego rozwiązania. Cena 600zł (montaż i demontaż skrzyni) plus około 250zł obicie kevlarem, więc wyjdzie około 850zł
  6. u mnie w manualu 10L po mieście (wawa) to również norma, na krótkich odcinkach nawet więcej niż 10L. Przetestuj na trasie w "normalnych" warunkach, wtedy będziesz miał punkt odniesienia do porównywania z innymi.
  7. bziku

    Lampy sedan

    Jestem po modzie lamp, udało mi się samemu je wymienić, świecą rewelacyjnie, bez błędów :-) W sedanie nie prowadzi się dodatkowego kabla jak to ma miejsce w avancie, zmienia się tylko piny w lampie LED w stosunku do żarówkowych no i oczywiście odpowiednie kodowanie. Do kupienia są tylko wtyki lamp: - 2x 8K0973703A - błotnik - 2x 3B0972705 - klapa
  8. oil-land.pl - cały czas kupuje u nich i jeszcze się nie przejechałem 1,5 roku temu kupiłem też komplet sachsa' (coś w okolicy 2200zł) lata do dziś, 0 problemu. Powołaj się na forum a4, będziesz miał sporą zniżkę.
  9. Dokładnie tak, świetlówka nie nosiła żadnych śladów "uszkodzenia", po prostu się zużywa. Jeśli chodzi o porysowany wyświetlacz, to jeśli jest to bardzo widoczne, to alternatywą może być jego polerowanie: http://www.a5klub.pl/index.php?topic=1493.0 http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=26435
  10. bziku

    Lampy sedan

    Rozumiem, Postaram się zmierzyć z problemem, jeśli mi się uda, to mogę się tym podzielić, jeśli nie, to wtedy zwrócę się o pomoc do specjalistów Czy ktoś z mazowieckiego takie usługi wykonuje ?
  11. bziku

    Lampy sedan

    Witam, Czy ktoś już przechodził montaż ledów do sedana przedlifta i mógłby podzielić się "wrażeniami" ?. Czy kodowanie bardzo różni się od tego w Avancie ? Czy oprócz kodowania, trzeba ciągnąc również dodatkowy kabel jak w Avancie? Ma ktoś może schemat, gdzie podłączyć piny? U mnie jest moduł komfortu 064AD, więc z tego co czytałem to ledy obsługuje.
  12. Ori świetlówka świeciła (tylko, że słabo), nie była pęknięta jutro zerknę jaki jej dokładny stan na końcówkach. Jeśli chodzi o tą lampkę 157x90 to nie wejdzie - nie zmieści się. 150mm wchodzi na wcisk.
  13. Podejrzewam, ze wymienił Ci tylko łożysko.. ile zapłaciłeś za część (łożysko) ?
  14. Jestem po naprawie wyświetlacza. Jest poprawa znacząca, ale mam pewien niedosyt, spowodowany tym, że kupiłem już wcześniej świeży wyświetlacz i świeci jednaj lepiej niż ten naprawiony. Powiedzmy tak, ten nowy świeci delikatnie lepiej niż wyświetlacz w liczniku, a ten naprawiony delikatnie gorzej niż wyświetlacz w liczniku. Bazowałem na instrukcji kolegi ze wschodniej granicy dostępnej w pdf’ie: http://www.audi-club.ru/forum/attachment.php?attachmentid=306597 i na stronie https://www.drive2.ru/l/1397485/ Wg niego wyświetlacze z lat 2008-2009 borykają się z problemem ciemnego oświetlenia. Problem dotyczy wadliwego oświetlenia i cała naprawa polega na wymianie świetlówki CCFL. Idealna świetlówka powinna mieć 148mm i ok 2mm grubości, ja znalazłem w sklepie http://www.north.pl 140mm i 150mm (w wyszukiwarce sklepu należy wpisać numer: 731-GY-3363 lub 731-EL-3363) Zamontowałem tą dłuższą, ale szczerze powiem, że jest ciasno. Poniżej krok po kroku proces wymiany: 1. Zdejmujemy ramkę wyświetlacza; 2. Odkręcamy 4 śruby wyświetlacza; 3. Odpinamy wiązkę i wyciągamy wyświetlacz; 4. Szukamy wygodnego miejsca do dalszych prac; 5. Odkręcamy 4 śruby i demontujemy ramkę wyświetlacza; 6. Po usunięciu ramki odłączamy zasilanie lampy CCFL; 7. Ostrożnie oddzielamy wyświetlacz na dwie części; 8. Zdejmujemy aluminiową pokrywę; 9. Ostrożnie wyciągamy lampę CCFL; 10. Rozłączmy lampę CCFL; 11. Wykonujemy instalację z nową lampą CCFL; 12. Wkładamy nową lampę CCFL; 13. wykonujemy dalsze prace od punktu 8 do 1; Gdyby ktoś potrzebował bardziej szczegółowej instrukcji, to mam również zrobione zdjęcia poszczególnych punktów (kroków), więc mogę je udostępnić. Jeśli ktoś ma problem z wyświetlaczem i jest okolic wawy lub świętokrzyskiego, to mogę udostępnić swój naprawiony wyświetlacz w celu porównania, jeśli się spodoba, to mogę go oddać za symboliczną flaszkę ;-) Czas wymiany samego wyświetlacza to około 5-7 minut. Poniżej zdjęcie naprawionego wyświetlacza:
  15. Jak w temacie, czy oprócz zmieniarki, te radia czymś się różnią, czy warto robić upgrade z concerta do symphony? i czy ewentualnie upgrade na zasadzie plug&play + CP, czy to większa zabawa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...