Skocz do zawartości

Boogis

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Boogis

Osiągnięcia Boogis

0

Reputacja

  1. Witka, wielkie dzięki za zainteresowanie. Wszystko zostało sprawdzone i okazało się że jednak na szczęście pompa wody siadła uffff:)) tak myślałem i liczyłem po cichu no i okazało się że pompa. Oczywiście termostat i czujniki zostały wcześniej sprawdzone i są OKI:) Pozdrawiam
  2. Witka z tego co wiem to nie ustawisz zapłonu bo ma ona już ustawiony na stałe. Sam aparat to jeszcze pozostałość prehistorii ale ... Posdro
  3. Witka Generalnie ja bym jeszcze sprawdził przewody wysokiego napięcia, potem czy wężyki podciśnienieniowe są okej a na końcu weżyk co odchodzi z kapy tkz odpowietrzający bo ujście jego znajduje się blisko "przepustnicy" i jak jest nieszczelny to zasysa lewe powietrze a na audi jest bardzo czułe a jeśli to nie pomoże to generalnie cała reszta co była na początku w odpowiedziach bo wiadomo kasy można full wydać Posdrufki [br]Dopisany: 20 Kwiecień 2009, 21:26_________________________________________________acha i też mam 1.6 a te silniki są generalnie odporne generalnie ADP. Wiem że to starcia bo w 80 była ale niezawodna tylko uzborjona w róznego rodzaju czujniki i elektronikę no i mamy małe problemiki
  4. Witam Wszystkich, mam pytańko bo w zasadzie to nie wiem co jest?? Samochodzik odpala normalnie potem jak jadę po mieście i w korkach to spoko trzyma 90st ale jak wyjeżdzam na trasę to niedaj boże jak przekroczę 70km/h czyli 2000obr/min!!!Temperatura zaczyna rosnąć i musze zdjąć nogę z gazu wtedy zaczyna ponownie maleć ale baaaardzo powoli. W zasadzie to padło mi wisko więc mymieniłem na nowe, również zbiorniczek mi się rozklejił więć też jest nowy, oczywiście płyn. Chłodnica jest nowa bo wymieniana w zeszłym roku (po 200tys zrobiął się jak sito), termostat sprawdzony normalnie się otwiera etc etc. Jak się zagrzeje i włącze ogrzewanie i wentylator na 4 stopień to ciepło leci jak z włochów zimą czyli szału nie robi a wiadomo w audi jak jest ogrzewanie na mx to można jajka smażyć. Czujniki sprawdziłem są OK (a jest ich trochę). Mam kilka hipotez ale nie wiem czy słuszne. Pierwsza: padła pompa wody i po przekroczeniu 2000obr/min nie daje już rady płyn nie jest mielony i wzrasta ciśnienie (daj boże) Druga: zapłach się układ (daj boże) mam nadzieję że nie w głowicy kanaliki Trzecia: padła uszczelka pod głowicą bo autoko ma już 220tys nakulan (chroń boże od tego) Czwarta i piąta: problem z nagrzenicą, wymiennikiem (też chroń boże) szósta: NIE MAM POJĘCIA!!!! Czy może ktoś mi pomóc chociaż teoretycznie Posdrafiam i czekam na dobre rady
  5. Hallo All czy może ktoś wie gdzie montują w Poznaniu klimatyzacje do Audi A4 bo szukam ale ceny mnie szokują bo wiadomka cwaniaków jest sporo :> jakby ktoś coś wiedział to śmiało proszę o pomoc :th:
  6. Kolego ja bym się nie przejmował takim spalaniem bo audi generalnie lubią paliwko i nic z tym się nie da zrobić ja mam 1.6 automata i w mieście przy tej temperaturze pali mi 12,5 wcześniej latem mi tyle palił i okazało się, że jest termostat walnięty po wymianie spadło do 10 w mieście a na trasie jakieś 7,5-8. Moja ma przebieg 195000 i szykuje się do sprawdzenia sondy lambda bo generalnie one też lubią padać w Audi ale spoko niewiele to zmieni. Spalanie na poziomie po niżej 10 litrów w 1.8 / 125kM w mieście to raczej nie możliwe z tego co mi wiadomo Posdro [proszę uzupełnić profil] - schiller
  7. każda skrzynia ma filterek koniec i kropka :biggrin:. Osobiście miałem już dwa automaty i w jednym wymianiałem co 30 tyś a w drugim muszę co 60tyś. Generalnie jest tak, że jak padnie elektronika w skrzyni to pół biedy cała pieda jak mechanicznie klęknie (kasa duża). Problemy zaczynają się ze skrzynią jak w czasie jazdy są zmiany biegów z D na np 3 albo 2 - KATEGORYCZNIE NIE. Moja lalka jest u mechanika bo skrzynia padła więc wymienione będą wszystkie uszczelki, filtry itp i będzie chadzać nie ma co za dużo grzebać w swojej budowie automaty są dosyć proste a podstawowa zasada ich działania to ciśnienie oleju jak się je gubi to zaczynają się kłopociki hehe i to dość drogie kłopociki :biggrin:
  8. Podczas postoju na rozgrzanym silniku falują obroty nieznacznie ale widocznie i wyczuwalnie od 800 do 900 i do dość czybko falują - zmiana skokowa. Może ktoś wie co z tym zrobić?? :confused: [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 05-05-2007, 10:56 ] temat, poza tym było już...
  9. Hello :biggrin: jestem nowym bo od wczoraj klubowiczem i chciałbym wszystkich Serdecznie Powitać. Od 3 latek śmigam samochodami marki Audi i jestem bardzo zadowolony. Pierwsze kroczki miałem z Audi 80 (B3) z silnikiem 1.8S z automatyczną skrzynią biegów no pełen czad (zboczenie rodzinne hehe) a teraz przesiadłem się do Audi A4 (B5) z 1996 również z automatyczną skrzynią biegów. Do tej pory wymieniłem całe przednie zawieszenie bo poprzedni właściciel zapomniał o nim zupełnie no i czeka mne naprawa skrzyni bo są problemy ale i tak mnie to nie odrzuci od marki . Probelmy z zawieszeniem wystąpiły bo tak naprawdę co 30 tyś powinno się sprawdzać czy coś jest do wymiany a ze skrzynią jest tak, że co 60 tyś się powinno olej wymieniać a Klient nie wymieniał no powymieniać będzie trzeba pewno uszczelki, zaworki, filtryki i sprzęgiełka - spoko. Zapomniałem napisać, że cacko ma silnik 1.6 o mocy 101kM dodatkowo ma wspomaganie (norma), elektryczne szyby (prawie norma), regulowaną kierownice (norma), regulowaną wysokość fotela kierowcy (norma), elektryczny szyber dach (fajna sprawa) no i jak już wszyscy się dowiedzieli automatyczną skrzynie biegów (to podstawa hehe). Aluski fajne i oponki 205/60/15. Myśle o założeniu 16 calowych ale to może w przyszłym roku. No to byłoby na tyle. Posdrojfionka Boogis
  10. Hejlowww mam audi A4 (B5) z silnikiem monsterem 1.6 i z automatyczną skrzynią biegów no i.... jest pytańko ile ten "monster prędkości i mocy" powinien palić ponieważ do tej pory w mieście łyka mi około 10,5-11 litrów a na trasie jakieś 9-10. Wg mnie to coś jest nie tak bo o ile 9-10 litrów w mieście to rozumiem ale na trasie tosz to powinno być 7,5 litra max a nie 9-10 literków :eek: Poprzednio miałem audi 80 (B3) z slinikiem 1.8S (90kM) i też automat i palił mi 7 (max) na trasie a w mieście 8,5 latem a zimą 9,5 max. No to jak macie jakieś propozycje i opinie to dawać czekam z utęsknieniem
  11. Boogis

    Problem z automate!!!!

    Witanko Allll:) mam audi AudiA4 1.6 z automatem. Ogólnie jestem zadowolony ale..... coś się zaczęło dziać z automatyczną skrzynia. Na pierwszym biegu się ślizga jak jest zimny. Nie mogę dodać gwałtownie gazu ponieważ w zasadzie nic się nie dzieje. Jak dodaje gazu delikatnie i powoli to zaczyna się kulać. Na ciepłym rozgrzanym silniku jest trochę lepiej ale też nie ma rewelacji. Jak już wskoczy na drugi bieg i dalej to jest OK. Kick-down działa poprawnie i ogólnie nie zrywa mi ani nie szarpie, przeżuca płynnie resztę biegów bez wyczuwalnego przełączania. Wymieniłem olej i filtr i nadal jest to samo. Może ktoś wie co z tym zrobić i co może ewentualnie być. [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 03-05-2007, 11:12 ] zły temat (2 punkt regulaminu)
  12. witanko ja mam podobny problem ze skrzynią pierwszy bieg jakby nie wchodził a jak jest rozgrzan to jakby lepiej ale i tak po naciśnięciu solidnie gazu objawy się pojawiają. 04.05 oddaje samochó do mechanika to jakby co napisze co było. [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 28-04-2007, 09:19 ] witanko robimy w osobnym dziale - pierwsze ostrzeżenie
  13. Boogis

    szarpanie automatem

    marcinA4 TDI, witanko, ja mam podobny problem i nie jest to normalne. moją skrzynie oddaje do naprawy ponieważ żaden automat nie powinien szarpać. Mój problem to zrywanie na pierwszym biegu. Jak jest zimny to po dodaniu gazu jakby nie wchodził pierwszy bieg. Prawdopodobnie jest to problem mechaniczny [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 28-04-2007, 09:19 ] dział Newbie proszę najpierw
×
×
  • Dodaj nową pozycję...