Skocz do zawartości

andrzejd76

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andrzejd76

Osiągnięcia andrzejd76

0

Reputacja

  1. Może to wina wentylatora. Przy następnym uruchomieniu auta,spróbuj na krótką chwilę odłączyc wentylator.
  2. piterra na początek + za opis i zdjęcia Zgoda początkującemu będzie łatwiej zrobić to według Twojego -książkowego opisu.W końcu o to chodziło. Jednak nie powinieneś negować naszych umiejętności odnośnie mechaniki. Dobry mechanik polega na swojej intuicji i doświadczeniu. Ja akurat uznałem że wymiana pompy poprzez rozebranie rozrządu będzie szybsza i sprawniejsza. Ale Tobie to pewnie nie przyszło nawet do głowy.Poczytałeś książkę i się mądrzysz. :gwizdanie:
  3. Cześć Tak jak napisał Narcyz 35. Sam niedawno zmieniałem to wiem.
  4. Cześć Prawdopodobnie pompa wspomagania . Sprawdzałeś poziom płynu?
  5. Cześć Odnośnie syczenia,masz je cały czas,czy tylko jak odkręcasz korek.
  6. Witam. Z Twojego opisu wynika ,że gościu robił tą czynność na uruchomionym silniku.cytat "Zaczyna się napełnianie po ok 15 min szarpnięcie całym silnikiem i kupa dymu ze sprężarki!!! Potem dziwne odgłosy i też szarpanie-diagnoza zatarty kompresor!" Jeżeli silnik był uruchomiony bardzo prawdopodobne,że to pseudo mechanik uszkodził sprężarkę. W początkowej fazie gaz wraz z olejem jest odsysany z układu,i jest robiona próżnia.Wtedy właśnie mogła uszkodzić się sprężarka.Dopiero w końcowej fazie jest dawkowany olej i gaz. Sumując czynność ta powinna być robiona na wyłączonym silniku.
  7. Cześć W ADP jest montowany aparat o numerach 050 905 205 AR
  8. Cześć Sześćset zł to chyba lekka przesada. Do tego zestawu musisz doliczyć koszt napinacza tej rolki. http://moto.allegro.pl/item462830274_rozrzad_vw_passat_audi_a4_1_6_adp_conti_ruville.html U mnie ten napinacz był nowy, nie sprawdzałem ile kosztuje. Nie wiem ile ci zaśpiewa za robotę, w każdym razie części , to nie duży koszt. To są części tylko dla rozeznania,nie wiem jak z ich jakością. Nara
  9. Cześć Palec nie ma żadnego zabezpieczenia. Powinien zejśc bez problemu,śmiało próbuj go wyciągnąć.
  10. Cześć Króćce są dokładnie spasowane na wcisk. Dodatkowo są smarowane jakimś klejem. Jeżeli byś chciał to dokładnie zrobić , musiał byś zdemontować przepustnicę, oczyścić i wkleić na nowo. Użyjesz jakiegoś kleju do metalu na pewno będzie trzymało.
  11. Nie zwróciłem uwagi,sprawdziłem tylko numer oryginału. Czyli ten, o którym pisałeś. Myślę że jeżeli jest nawet inny , to nie będzie miało znaczenia.
  12. Witam !!! Od dwóch tygodni jeżdżę z przepustnicą WRC. Nie zauważyłem różnicy między sprawną jeszcze ori a zamiennikiem. Mam na myśli pracę silnika i spalanie.Podłączyłem vag,żadnych błędów , bez problemu zaadoptowałem. Nie mogę powiedzieć jak z trwałością , czas pokaże. Ja kupiłem tu. http://autocentrum.allegro.pl/show_item.php?item=320159445. Jak narazie jestem zadowolony, polecam
  13. Witam Od dłuższego czasu, próbuję ustawić zapłon w swoim audiku. Robię wszystko tak jak w książce, i nic. Problem tkwi w tym, że przekręcając aparat zapłonowy zmienia się ustawienie zapłonu , to normalne. Ale kiedy podłączę lampę stroboskopową, oświetlę punkt na kole zamachowym,widać wyprzedzenie około 10 st. Przekręcając aparatem, nawet w skrajne położenia na lampie nie widać żadnej różnicy, punkt gmp. tkwi w tym samym miejscu. Proszę o jakąś podpowiedz.Nigdzie na forum nie znalazłem odpowiedzi. Może tak ma być ???.
  14. Nie została ściągnięta dolna osłona paska. Idąc dalej tym samym tropem można przeczytać to................. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,6924.msg87966.html#msg87966 Wypowiedz nr 6. Tym czasem. Czyli odpowiedzi na twoje pytanie już były na forum i można było użyć szukaczki [spedyt]
  15. Witam Wprawdzie autko już śmiga, ale to koło napędza aparat zapłonowy. Pokręcając tym kołem obraca się palec rozdzielacza. I tak jak koledzy wcześniej pisali ważne jest jego ustawienie,przynajmniej w tym silniku Narazie !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...