Skocz do zawartości

lukasgo3

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O lukasgo3

  1. moja adr 1.8 bierz 2 3 setki oleju na 12000 km roczny przebieg ok 30 40 tys km
  2. a u mnie spalanie 10l w trasie jak ciskam tak do 160 i ok 11 w miescie
  3. walniety on pelne otwarcie powiien miec przy 87 max 90
  4. 50 zl za litr ?? to slono przeplaciles o ile dobrze kojarze jest to mf-220 i on kosztuje max 38 zl za litr
  5. syntetyk leja do nowych ukladow czesto i gesto jesli samochod wychodzi z salonu toi mozna sie spotkac z tym ze ma czerwony olej jednakze z doswiadczenia wiem ze do juz wiekowych ukladow a nawet i nowych lepiej zalac zielony bynajmneij jest gesciejszy i nie spowoduje rozszczelnienia ukladu
  6. 6162 jest mineralny i jego lej kolor nie jest do konca zielony bo taki lekko przezroczysty co moze ludzic ale to o ten olej chodzi z tego co kojaze 6161 to chyba jest czerwony wiec tego odradzam potrafi rozszczelniac uklad
  7. sory za niejasna wypowiedz ale chodzilo m o to ze na niskich biegach zylowanie to sztuka dla sztuki
  8. to w takim razie czy to mozliwe zeby termostat sie zaoral w miesiąc ? a jeśli wymeniac to na jaki teraz wymienić ? a czy to tez moze miec jakies znaczenie ze reduktor od gazu jest wpiety do instalacji wodnej szeregowo a nie rownolegle ?
  9. no odpowiedzi sa rozne ale z tego co ja kojarze to otwor spustowy jest pomiedzy wezykami idacymi do nagrzewniocy ja zawsze tam przepychałem bo liscie byly zagnite
  10. ja swoja krece dosyc czesto do 4 4.5 tys rzedziej do 5 bo wtedy juz czasn na 5 bieg zazwyczaj jak wyprzedxzam i srednio jak gdzies jade to przyniajmniej ze 20 razy tak go ktrece mamna gazie w sekwencji kme i nie odczuwam jakiegokolwiek dyskomfortu no chyba ze jade bez wlaczonego radyjka i tak okolo 120 to podajze jest jakies 3500 obrotow ale nei dam sobie glowy uciac to jest lekki dyskomfort bo mi siatka spadla z tlumnika 1 ale jesli chodzi o krecenie na wysokie obroty to moj silniczek to bardzo lubi i mnie nie zawodzi chyba ze jest juz male cisnienie gazu ale krecenie powyzej 4.5 na niskich biegach do 4 to bezsens bo wtedy juz silnik nie ma takiej dynamiki jak powinien miec najlepiej i najefektywniej biegi zmieniac po 4,5 i silniczek bedzie chodzil wieki
  11. no ciezko w abc wymienic nei to co u mnie ale ja u siebei wiemynialem 2 miesiace temu a teraz jak jade to mam 90 ale jak lece ok 140 to po jakims czasie mi spada temp do 70 i to juz wogole mnie smieszy chyba musze wymienic po raz 2 termostat albo cos sie silnik neidogrzewa aczkolwiek w to watpie
  12. ja w kme mam ustawione podjdze 30 czy 35 i 1200 obrotow i wszystko dziala jak nalezy
  13. febi o ile pamietam 00020 zielony czerwony potrafi rozszczelniac uklad sprawdzone i potwierdzone
  14. no własnie na wolnych obrotach to nic nie słychac tak jak od gory patrze na kolektor to jest cały i raczej nic nei wskazuje na jakies uszkodenia ale jutro podjade na kanał i jszcze raz go obejrze od spodu a ten dzwiek to przypomina turbinke jak by w nim była na benzynie z tego co pamietam takiego dzwieku nei było natomiast na gazie jest jeszcze moze sprawdze teraz czy wystepuje na benzynie czy tylko na gazie swoja roga to bardzo fajnie brzmi no ale na wszelski wypadek trzeba sie dowiedziec ja sie martwie tylko o to zeby to cos w silniku nie było bo wiadomo kosza to sa koszta
  15. Witam Od kiedy załozyłem gaz czyli ok kilku dni zauwazylem ze tak od około 3000 obr zaczyna sie lekki gwizd w silniku aczkolwiek nie wiem czy w silniku bo na postoju tego nie udaje mi sie wylapac tylko podczas jazdy na 4 i 5 i wlasnie tak od ok 3000 obr zaczyna sie taki gwizd czy cos i jest on słyszalny do ok 3400 obr i stad moje pytanie co to moze byc. ja mam taka cicha nadzieje ze to nie lancuszek rozrzadu:) proszę jeszcze raz przeczytaj regulamin, w szczególności 2 punkt dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...