Skocz do zawartości

malcolm25

Pasjonat
  • Postów

    115
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O malcolm25

Osiągnięcia malcolm25

0

Reputacja

  1. No i dzięki Panowie za rzetelne podpowiedzi. Teraz wiem na czym rzecz polega. Najważniejsze to w miare możliwości dowiedzieć sie ile motor ma rzeczywiście nalatane no i czy wczesniej go walec przypadkiem nie przejechał (mam na myśli auto) Pomału więc szukam dalej biorąc pod uwage również te z modami. Dzięki raz jeszcze
  2. A no właśnie wkońcu jakaś konkretniejsza odpowiedź. Dlatego zastanawiam sie czy jak silnik ma nalatane 200 tyś (podobno prawdziwe, chociaż jak na 8-letniego diesla w kombi to troche mało) to jak długo jeszcze pociagnie z takim modem. Stad moje dywagacje co by było jak by mu chip zdjac i ujac troche mocy. Ile by zostało z samej mocniejszej turbiny i wiekszego coolera
  3. A orientujesz sie czy jak by mu ściągnąć chip a zostawić ta wydajniejsza turbine i wiekszy cooler to jaka mniej wiecej moc mogła by zostać? Co chcesz ściągać??? Przecież to wszystko zostało założone po to żeby właśnie moc była. Pytam teoretycznie. Zawsze wiecej wiedzy wzbogaca. A poza tym moze jestem ekscentrykiem i chciałbym własnie miec takie auto ze sciagnietym chipem, ot tak dla oryginalności to kup serie Ale seria nie ma mocniejszego turbo i wiekszego coolera. Jesli znasz odpowiedz na moje pytanie to słucham bo widze że chyba nie złapałeś aluzji do Thom4s. Poza tym ten egzemplarz ładnie sie prezentuje
  4. A orientujesz sie czy jak by mu ściągnąć chip a zostawić ta wydajniejsza turbine i wiekszy cooler to jaka mniej wiecej moc mogła by zostać? Co chcesz ściągać??? Przecież to wszystko zostało założone po to żeby właśnie moc była. Pytam teoretycznie. Zawsze wiecej wiedzy wzbogaca. A poza tym moze jestem ekscentrykiem i chciałbym własnie miec takie auto ze sciagnietym chipem, ot tak dla oryginalności
  5. Jak w moim 1.9 TDI pseudo mechanik zmieniał filtr i zapowietrzył układ to mi go ratowali Plakiem. Plak + zapalniczka i do rury doprowadzającej powietrze z filtra powietrza. Jeden psikał i podpalał a drugi kręcił rozrusznikiem. I wiecie co? Zadziałało
  6. A orientujesz sie czy jak by mu ściągnąć chip a zostawić ta wydajniejsza turbine i wiekszy cooler to jaka mniej wiecej moc mogła by zostać?
  7. A możesz napisać co konkretnie?? Bo ja już od jakiegoś czasu jeżdżę z podobną mocą i nic mi nie padło A jaka masz u siebie moc? Czy tez masz inna turbine i cooler czy tylko chipem podniosłes? No i podstawowe pytanie ile kilometrów zrobiłes już po podniesieniu mocy? W podpisie masz podaną moc mojego silnika. Też ma zmienione turbo, pompki, IC. Samym chipem to o takiej mocy możesz pomarzyć w tym silniku. Od pierwszej modyfikacji zrobiłem około 45tyś km w ciągu 2 lat. Pytam o kilometry bo ja sporo jezdze bo około 30-35 tyś rocznie. Różnie sie słyszy na temat podnoszenia mocy w tych 1.9 TDI. Sa też tacy którzy twierdza ze silnik tak mocno jest wyzylowany ze duzo nie wytrzyma bo pojemnosc jest zbyt mała do takiej mocy. Chodzi tez o to czy bebecha silnika wytrzymaja takie przeciazenia. Ten motor najwiecej w serii miał 150KM a dodatkowe 45KM to aż 1/3 maksymalnej seryjnej mocy stad moje obawy o żywotność tak spreparowanego silnika. Twoje 45 tyś to dużo i niedużo. A tak na marginesie to ile masz już ogółem nalatane na tym silniku?
  8. A możesz napisać co konkretnie?? Bo ja już od jakiegoś czasu jeżdżę z podobną mocą i nic mi nie padło A jaka masz u siebie moc? Czy tez masz inna turbine i cooler czy tylko chipem podniosłes? No i podstawowe pytanie ile kilometrów zrobiłes już po podniesieniu mocy?
  9. Na początek postawiłbym na najprostsze rozwiązania bo te jak zazwyczajs ie okazuje sa najlepsze. Idzie zima i czy tak czy owak zmieniłbym już teraz świece i filtr paliwa. Przyda sie czy tak czy siak a moze problem zostanie przy okazji rozwiazany. Ja miałem problemy z odpalaniem 1,9 TDI 110KM. Zmieniłem rozrusznik, później filtr paliwa i akumulator. Okazało sie ze poprostu 1 świeca była do d*py i to ona sprawiała problemy z odpalaniem. Natomiast w 2.0 HDi problemem okazał sie filtr paliwa, po jego wymianie wszystko wróciło do normy.
  10. Nie, tylko w tym. Przez 5 min był w innym ale zorientowałem sie ze bardziej pasuje tutaj niż tam. A dlaczego pytasz?
  11. Witam. Generalnie nadal poszukuje jakiejś ciekawej B6 w dieslu. Ostatnio natrafiłem na to ogłoszenie http://allegro.onet.pl/audi-a4-b6-1-9tdi-skora-ksenon-bose-sport-s-line-i1233023479.html Czy ktoś może coś wie o tym konkretnym egzemplarzu i przede wszystkim czy taka moc nie spowoduje szybkiej śmierci silnika? Sprzedajacy napisał cos o jakims wydajniejszym turbo i wiekszym intercoolerze ale przeciez sam silnik jest pewnie bardzo obciazony. Czy jest sens interesowac sie wogle autami z takimi modyfikacjami mocy. Prosze raczej o informacje na temat technicznego oddziaływania takiej mocy na silnik 1.9 Moze ktos z was miał doswiadczenia w tym zakresie.
  12. hehe ja miałem 2,5 TDI, zreszta granatowe a to jak widze srebrne :>
  13. No coś mało tam tych A4 Chyba i ja bedę musiał sie wybrać jak będzie nieco cieplej, dopóki mam jeszcze swoją A4
  14. Czyli wychodzilo by na to ze jest :th: I to zarazem oznacza ze jak sprawdzalem po nocy i mialem Max to w rzeczywistosci nie bylo MAX tylko jakos na polowie albo ciut ponizej, czyli generalnie za malo. Oj kamien z serca Czyli generalnie mozna zamnkac :oklaski:
  15. Moze to zabrzmi dziwnie ale jak w tych motorach sprawdzac poziom oleju??? Ostatnio zmienilem olej wraz z filtrem w moim 2.5TDI. Autko postalo kilka godzin po tym jak je przyprowadzilem z warsztatu i chcialem sprawdzic poziom oleju. Zawsze mi mowiono ze powinno sprawdzac sie poziom oleju jak silnik przestygnie. Ku mojemu zdziwieniu bagnet pokazywal 1cm ponad MAX! Wystraszylem sie i pierwsza mysl to "zalali mi za duzo oleju"! To byla sobota. W poniedzialek zaprowadzilem samochod do mechanika i ten sprawdzajac przy mnie poziom oleju stwierdzil ze jest jak najbardziej prawidlowo. Faktycznie bagnet pokazywal MAX. Stawialem sie twardo ze auto bylo ok 10 min na chodzie i dlatego pokazuje ze jest ok. Ale jak silnik postoi dluzej i olej splynie to znowu bedzie za duzo. Na to on kategorycznie stwierdzil ze w tych silnikach, z uwagi na to ze maja filtr z gory, poziom oleju sprawdza sie po uruchomieniu silnika na jakies 30 sekund, a nastepnie zgaszeniu go i dopiero wtedy sprawdzeniu poziomu oleju. Powiedzial ze filtr musi zasac olej i dopiero wtedy wskaznik pokaze prawidlowy poziom. Mowil ze moge o tym poczytac w instrukcji obslugi pojazdu ale niestety takowej nie posiadam. Czy ktos moze mnie upewnic jak naprawde sprawdzac poziom oleju w tych silnikach???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...