
maudi
Pasjonat-
Postów
58 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O maudi

Informacje
-
Imię
Mariusz
-
Miasto
PKA
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Dla sprezarki denso 6seu14c czyli takiej jaka jest chyba we wszystkich BRB oleju powinno byc 120cm3, dla czystego ukladu (po plukaniu) a czynnika 500g +-20, przy zwyklym serwisowaniu czyli dobijaniu czynnika nie nalezy dodawac oleju.
-
Zanim coś kupisz na forum - lista nierzetelnych sprzedawców
maudi odpowiedział(a) na Hugo temat w Na Każdy Temat
speckom - co z wahaczami ktore do mnie wyslales, mam nadzieje ze tez zaczniej odpowiadac na moje PW i wezmiesz sobie ten zlom spowrotem... -
Zanim coś kupisz na forum - lista nierzetelnych sprzedawców
maudi odpowiedział(a) na Hugo temat w Na Każdy Temat
mnie też speckom oszukał, niestety nie mam treści ogłoszenia, kiedy mu przelałem pieniądze to wykasował ogłoszenie sprzedażny wahaczy, oto treść korespondencji z nim... " - maudi hmmm wachacz ma luz to napewno puka... napisz mi ktory to ten moog lewa czy prawa strona i czy przod czy tyl, no i ten z ktorego gumka spadla to mimo ze nie puka to bez gumki za dlugo nie pochodzi... i ktory to? no i podaj mi cene na pw za komplet tego co masz. - speckom mówie ci ,że nic nie pukało ,ten moog to górny z lewej strony o góry. po za tym reszta jest ori ze znaczkami oooo trw i jede dolny ( nie banan ) z niego spadła gumka na sworzniu ale nie pukało nic. chciałem po 40zł za sztuke a za ten co gumka spadła dożuce gratis ,1 jest górny napewno do wywalenia. wiec calych dobrych jest 6 sztuk + 2 te łaczniki są jak nowe dożuce ci gratis i wysyłke gratis. ,czyli 240zł za wszystko a jeszcze na tym długo pojezdzisz to nie masz źle. - maudi zalezymi zebytuleje gumowe bylyidealne ale jak wachacze maja rok to pewnie sa. Doloz te uszkodzone to moze z nich jakas tuleje wykozystam, no i te male do drazka, opusc jeszcze 20 i wezme, zaplace przelewem w poniedzialek lub wtorek. - speckom masz cene jak za darmo.ponizej tej kwoty dla mnie moga lezec a ktos kupi drozej .na szrocie za taka 1szt wola 70zl - maudi ok.. niech bedzie - speckom nr konta : 70 2490 ......... ..... ........... Emil .... ..... ..... 240zl dziekuje - speckom witam.i jak wplaciles za te wachacze? - maudi hej, pisalem ci wczesniej ze wplace ci dopiero w poniedzialek lub wtorek (wtedy bedemial doplyw sianka) ale wyslac mojuz teraz, kasa napewno dojdzie do ciebie, Mariusz ..... ....... ....... komplecik wachaczy, kosci stabilizatora i koncowki drazka - speckom ok -maudi przelew poszedl - speckom pozniej ci podesle nr paczki bo to za mnie szfagier wysyla i mi to poda pozniej -maudi no to zeby dobrze spakowal, tak jak sie umawialismy,... - maudi odebralem wreszcie te wachacze... wachaczy jest 6 nie 8, brak koncowek drazka, znaczek trw ja znalazlem tylko na jednym wachaczu, i napewno one nie maja roku tak jak pisales.... pozatym dwa sa naciete "gumowka"- "fleksem", musze je obejzec jeszcze w ciagu dnia ale nie podobaja mi sie! - speckom sa takie jak pisalem. Za ta kase sie oplacalo -maudi nie sa takie jak pisales, nie rob ze mnie idioty... za to kse to sie oplacalo, ale tylko tobie, bierz je spowrotem i sprzedasz komus innemu drozej. - speckom sa takie jak pisalem ,u mnie zaden nie pukał tylko przy demontarzu sie uszkodzila ta gumka na dolnym ,same gorne sa wsrte ze 250zł 2 nowe te laczniki to juz nie licze reszta praktycznie gratis ,wysylke miales tez gratis -maudi nie obchodzi mnie za ile je sprzedasz komus innemu, jeden jest TRW ten podpilowany, jeden moog reszta to no name juz w kiepskim stanie... nowy komplet no name moznakupic za 420, wachacze od ciebie mialy byc-oryginaly i jeden moog a ie ma znaczka OOOO. nie ma dyskusji ja ich nie chce. odsylac je na adres z przelewu? " Do tej pory się nie odzywa... skasował 240 złoty za złom i zadowolony... tylko sobie ogłoszenia podbija - "up" mnie jako kupującemu na odległość przysługuje prawo zwrotu, tym bardziej że speckom kłamie jeśli chodzi o stan wahaczy, pisał że prawie wszystkie są oryginały i zawieszenie ma około roku, a większość to 8-9 letnie dorżniete noname. Może jakiś admin ma wpływ na tego oszusta, chciałem mu je odesłać ale dopiero jak mi kasę przeleje inaczej zostanę z niczym! Być może jego szwagier złe wahacze wysłał ale to speckom sie pod tym podpisuje i on za niego odpowiada!!! Od 2 tygodni nie odpisuje... -
zacznij od sprawdzenia miernikiem włączników przy pedałach, może wystarczy je wyregulować, później musiałbyś sprawdzić manetkę i podciśnienia (gruchę, pompkę, wężyki) nie masz bezpiecznika 11 ale instalacje wg mnie masz ;-) ---------- Post dopisany at 00:50 ---------- Poprzedni post napisany at 00:38 ---------- a co do kontrolki poduszek, coś mi świta że kontrolka w licznikach UK-NSI i VDO była inaczej sterowana w jednych plusem w drugich masą.
-
dyskusja b. ciekawa... w zeszlym roku wiosna postanowilem zrobic serwis sprawnej klimie, po takim zabiegu klima chodzila jeszcze 2 tygodnie, sprezarke trafil szlak... bez serwiu pewnie by chodzila do teraz
-
ja montowalem w b5, nie mialem oryginalnych otworow, w miejscu gdzie powinny byc jest druga scianka od spodu, takie wzmocnienie i nakretka tam nie podejdzie, a zwyklych wkretow do blachy nie polecam, blacha jest za cienka, ja do tego celu zastosowalem nitonakretki, trzymaja elegancko
-
ja miałem na 160 osób wiec i średnia wyszła dużo niższa...
-
u mnie było liczone 0,5L na osobę, na początku szlo jak woda, myślałem ze braknie, a później zwolniło ze starczyło na poprawiny i poprawiny poprawin itp ;-), gadałem w hurtowni z której brałem ze 0,5 na łebka starcza w zupełności i nie braknie, no i mieli racje ;-)
-
ja wymienialem sam, nie jest to mocno skomplikowane, ale... jakies dwa tygodnie po wymianie podczas logowania silnika strzelil mi tlok na sprzegle K1 i skrzynie musialem wyjmowac znow, nie wiem czy podczas wymiana konwertera dostal sie jakis syf do skrzyni czy przyczyna byla inna. Ja z takim uszkodzeniem konwertera jezdzilem chyba blisko rok. Jesli denerwuje Cie to drzenie a godzisz sie z ciaglymi uslizgami konwertera moze daloby rade wylaczyc ten lock-up calkiem....
-
mialem to samo, tez szukalem innej przyczyny, czyscilem czysciutki nastawnik itp. dopiero wymiana konwertera pomogla... jest w nim takie dodatkowe sprzeglo lock-up i to ono nie spina(slizga sie), ma za zadanie likwidowac poslizg konwertera w celu redukcji zuzycia paliwa wlasnie przy spokojnej jezdzie lub hamowaniu silnikiem
-
banan ma racje, na bank konwerter
-
DMX, DFK, DMV kosmetyczne różnice, może delikatnie inne przełożenia, lub ilość tarczek ciernych na sprzęgłach. W warsztatach za takie czyszczenie trochę wołają bo to jednak jest ingerencja w skrzynie, trzeba zachować czystość, zmienić filtr, zmienić olej a to przecież automat wiec jest okazja zarobić ! :-)
-
a Ty chyba nie rozumiesz co piszesz.... odczuwalna ma związek z prędkością itd, a Ty żeby mieć rzeczywistą podłączasz czujnik prędkości? dla człowieka temperatura odczuwalna jest niższa niż rzeczywista im większy wiatr i wilgotność a to dlatego ze trudniej mu utrzymać jego stałą temperaturę 36,6 stC, czujnik temperatury po prostu przyjmuje temperaturę otoczenia i już , jemu jest prawie bez znaczenia (troszkę szybciej lub wolniej reaguje na zmiany temp) czy jest duża czy mała wilgotność i jaką prędkością jedziesz. dobra - kto władny może moje wypociny usunąć.... zaśmiecam wątek a kolega i tak nie zrozumie ;-)
-
właśnie kiedy skrzynie zmienia biegi mało precyzyjnie zaleca się zacząć od czyszczenia i płukania skrzynki zaworowej ;-)
-
czyli wg Ciebie rzeczywista temperatura rożni się od faktycznej tym ze ta druga jest skorygowana o wskazania prędkościomierza? :-D wg mnie rzeczywista i faktyczna to to samo :-D jest jeszcze temperatura odczuwalna i ta zależy od prędkości wiatru, wilgotności powietrza, odczuwalna dla kogoś kto spaceruje sobie po chodniku a nie siedzi w ciepłym aucie. Ale OK Ty masz temp. faktyczną skorygowaną... ;-)