
marek990
Pasjonat-
Postów
56 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O marek990

Informacje
-
Imię
Marek
-
Miasto
Suwałki
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
ASN
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Z tego co piszesz za mało danych. Obroty to jest na gazie i tak samo na benzynie ? Co do wspomagania sprawdź zbiorniczek czy płyn się nie pieni ? Jak się pieni sprawdź czy sitko w zbiorniczku jest całe. jak nie do wymiany zbiorniczek od wspomagania.
-
Chodzi mi głównie co było przyczyną ukruszenia zaworów ? Od ciśnienia oleju zaworów nie ukruszyło. Olej ich nie wykruszył. To musiała być przyczyna mechaniczna lub uderzenia.
-
Panowie powiem tak jak go kupiłem był po wymianie rozrządu i przebiegiem 102kkm w 2009 roku śmigałem nic się nie działo. jakieś tam drobne usterki. Jak przelatałem następne 100kkm i przyszedł czas na wymianę rozrządu i tu popełniłem błąd pytając mechanika czy wymieni rozrząd, u którego nota bene naprawiałem drobne sprawy. Wystarczyło tylko powiedzieć, że nie robiliśmy takiego motoru poszukaj sobie zakładu do wymiany. Cóż nie honor się przyznać i bujałem się z rozrządem przez prawie 3 lata przez tych wymieniaczy nie mówiąc już o kosztach. Skończyło się tym, że laweta i Warszawa tam mam brata mechanika. Dziś jest 2,5 roku po wymianie i naprawie bo co wyrabiali z tym rozrządem to aż trudno mu było uwierzyć, że tak mogą robić. Taka historia a silnik nie trzeba dużych nakładów na czas wymieniać olej, filtry i rozrząd jest jak widzicie do ogarnięcia. Wracając do tematu zastanawia mnie dlaczego ukruszyło ten zawór? Musiało coś się odkręcić. Sprawdź wszystkie śruby i nakrętki czy są dokręcone. Przy wymianie mogli czegoś nie dokręcić.
-
Zdjęcia masz zrobione tak niewyraźnie, że dokładnie nie widać co cieknie gdzie zawór ukruszony. Zdjęcie robi się z bliska i oddali, żeby rozpoznać części. Obstawiam, że masz rozrząd do roboty prawdopodobnie wymieniacze coś spieprzyli. Mechaników brak do takich rzeczy. Teraz ogólnie to są wymieniacze części a nie mechanicy.
-
Zrób rozeznanie co padło. Trudno powiedzieć co jest przyczyną bez oglądnięcia silnika. Miałem podobny dylemat co zrobić czy nowy używany motor wymieniać czy robić swój. Mechanik zdecydował, że robimy ten. Chociaż u mnie nic takiego nie było partacze rozwalili mi rozrząd przy wymianie. Robili na 9 miesięcy i szukali przyczyny śrubki do rozrządu, wpadli i rozwaliło itp. Po rozebraniu okazało się że koła się odkręciły gdzie pasek rozrządu chodzi. Po ogarnięciu tematu po partaczach auto do dziś śmiga od 2,5 roku i nic z rozrządem się nie dzieje. To tak na marginesie. Sprawdź o co chodzi z tym wyciekiem oleju. Potem podejmiesz następne kroki. Mój mechanik powiedział że to ostatni krok wymiana silnika.
-
Sprawdzam płyn nie ubywa. Mam zalany olej silnikowy syntetyczny Synthoil High Tech 5W40 od lat na nim śmigam. Znalazłem powód wentylatory szwankują raz się włączają raz nie
-
Witam, Od jakiegoś czasu zapala mi się miga mi czerwona oliwiarka jak spadają obroty szczególnie na światłach czy w korku jak dodam gazu gaśnie, czasami zapala się dodatkowo na czerwono temperatura płynu o co chodzi ? może być pompa oleju? a może smok do przeczyszczenia. Rozrząd robiony pół roku temu przejechane około 10kkm
-
To może nie jest problematyczne jest to brak trwałości w moim przypadku sam się przekonałem jak w ciągu dwóch lat się zbijają aż koła pełnego z nadkola nie widać. Tak 135zł za sztukę a oryginał pewnie 300 za sztukę może i więcej. Oryginał to prawdopodobnie BILSTEIN. Można spróbować poszukać używek ory. Ja na razie śmigam na Kayabach rozciągniętych w piecu i widać jak się obniżają sezon może przelatam.
-
Witam, żadne z tych. Kiedyś stałem przed tym dylematem, które ? Okazało się że szybko się zbiły później ich w piecu rozciągałem o 2 cm starczyło na dwa lata latania rozciąganie koszt 5 dyszek. Po nagrzaniu w piecu są wytrzymałe. Jak masz kupić najlepsze ory.
-
Koło dwumasowe przenosi drgania jest wrażenie, ze coś z hamulcami, tarczami. Tak miałem to są początki końca koła dwumasowego. Do dziś jeżdżę na tarczach nie wymieniałem a dwumasę i owszem. Może być co innego ale koleś wszystko powymieniał.
-
Powiem, że to może być większy problem. Prawdopodobnie kończy się dwumasa ja tak miałem lekkie bicie z przodu. Koszt nie mały około 2koła
-
Robiłem to wiem za dwie głowice z częściami 1,2k. Mechanik za rozbiórkę i składanie silnika wziął 1,2k. Razem 2,4k. taki koszt. W głowicach były wymieniane prowadnice i zawory z tego co pamiętam na pewno nie wszystkie. Za rozrząd biorą 5stówek robocizna części jak rolki pasek to następne 1,5k dotyczy rozrządu. Głowice to nie 5k jak pisałeś za głowice wszystko w temacie. Coś ty się przyczepił tego bloku ? Głowice sprawdziłeś a raczej uszczelki pod głowicą bo jakoś tego nie wyczytałem.
-
Najpierw zmień mechanika głupoty Ci opowiada. Same zrobienie głowic to jest 1,2k robiłem to wiem, a nie 5k. Za 5 k to kupisz silnik z możliwością osłuchania bądź gwarancją rozruchową. Tak jak koledzy wyżej pisali możesz cały blok wyremontować. Najpierw sprawdź uszczelkę pod głowicą. Ja nie wymieniałem silnika na inny to nie wiem jak jest możliwość ale jak silnik to i komputer. Te silniki w miarę nie są awaryjne. Naprawy wbrew powiedzeniu duży piec duże koszty nie jest do końca prawdziwy. Śmigam swoim już 8lat przeleciałem 200kk.
-
Ciekawe czy tu jeszcze ktoś zagląda? Poczytałem sobie o tych klapkach i wałku i podobnie jak inni wałek miałem bez klapek. Wymieniłem wałek z tymi klapkami przez mechanika. Po wymianie mówił, że jest efekt chociaż ja nie czułem zmiany to sprawdziłem czy wszystko działa poprawnie t.z czy wałek przestawia i okazało, że nie. Gdy go zapytałem czy sprawdzał czy to działa to nie sprawdzał. Mówi, że trzeba sprawdzić elektrozaworki. Moje pytanie ile ich jest i jak ich sprawdzić. jeżeli to nie zaworki to co może jeszcze być do sprawdzenia.
-
O spalaniu w ASN już napisano wiele poszukaj sobie na forum