Skocz do zawartości

adamski2504

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adamski2504

Informacje

  • Imię
    adam
  • Miasto
    szamotuły

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia adamski2504

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie , mam problem z oświetleniem zegarów .tzn. wymieniłem żarówki ale zamiast 1.1 w na 1.2w ponieważ tych pierwszych nie mieli. Po zmontowaniu licznika podświetlenie działa ale po włączeniu zapłonu przygasa a wyświetlacz VDO tylko żarzy .Czy to może być problem mocy tych zarówek ?
  2. koledzy kupilem vag com 2,5 z obd II i problem jest taki ze polaczę się tylko ze skrzynią , nie chce łączyć się z silnikiem i poduszkami . W czym leży problem ? może ktoś pomoże
  3. Koledzy mam problem chcę kupić , uzywaną skrzynię automat i mamy rózne oznaczenia pomimo ze auta maja te same silniki , prosze o pomoc jak ustalić czy napewno bedzie pasowac , nie chce kupic bubla . ja mam silnik ADR 1.8 5V , A skrzynie DFG 130 56 - CZY TO TYP SKRZYNI???
  4. Koledzy pisałem o mojej skrzyni (zrywanie na 1 biegu przy 2000 obr.) ktoś mi napisał że mam sprawdzić sterownik, no i jest idealny suchy ale mam pytanie czy pomimo tego może być uszkodzony?? nie wiem czy kupic na allegro , czy na VAG- u wykaże jakies błedy?? czy poprostu skrzynia jest amen??
  5. adamski2504

    Ile pali Wam gazu?

    w mojej mam ELPIGAZ sekwencje i niunia pali trasa 9-10 , miasto 10-12 oczywiście zimą na każde tankowanie gazu paliwko za 30 zł. Czyli na przejechanie 400 km - 80 zł gaz + 30 paliwko = 110/4 to daje 27,5 zł na 100 km (realnie) Mam super ustawioną instalację pół roku na gazie i zero problemu, mało ważne jaka marka instalacji , ważne kto Ci ją zakłada.Pzdr.
  6. Kolego też tak miałem , wymieniłem termostat za 45 zł i po kłopocie auto dogrzewa się w 5 km, na spalanie też to ma wpływ.
  7. Witam , koledzy pojawił mi się problem z cisnieniem , podczas dluższego postoju na wolnych obrotach zapala się kontrolka ciśnienia oleju dodam gazu i zgasnie ale juz się nie zapali . Czy ciśnienie jest za słabe ? dlaczego nie zapali sie znów? robi mi tak raz na tydzień . Jezdze na castrolu 10w/40 , moze zmienic na 15w/40 . Gdy sie zapali nie slychac zadnego dzwieku panewek ani tloczkow zaworowych. Prosze o pomoc , moze ktos mial taki przypadek. Pozdrawiam.
  8. koledzy bylem w okolicy Poznania w dwóch niby porządnych warsztatach i co ? d*pa jak jeden tak i drugi od razu mówią 4000 i robimy , nie było wogóle tematu że może jakiś duperel albo może zakręci się koło 2000. Dlaczego od razu remont , po prostu wiedzą że człowiek sam nic nie zrobi i choćby trzeba wymienić coś za 500 to i tak powiedzą że 4000. Jestem wściekły bo auto jeżdziło na zachodzie ma teraz 170 000 więc nie powinno być aż tak żle tymbardziej że przy wymianie oleju stwierdzili że ten stary nie był zły. Czy ktoś ma jakiś adres w okolicach Poznania do konkretnej osoby znającej się na temacie ? Chciałbym uzyskać konretną diagnozę z podłączeniem do kompa a nie 2 minuty rozmowy i efekt <<remont<<Pozdrawiam.
  9. dzięki koledzy już czytalem o sterowniku i mam taką małą nadzieję że to tylko to . Sprawdzę to a dalej zobaczymy . dzięki.
  10. Witam , koledzy czy ktoś mi doradzi ? rano jak jest zimny skrzynia działa poprawnie , po przejechaniu 2 km ruszając ze skrzyżowania wciskam gaz a przy 3000 obrotów zerwie bieg i wskoczy na neutralny po chwili wskoczy dwójka oczywiście szarpnięcie, na dalszych biegach jest ok. Czy możliwe że to wina sterownika ? czy skrzynia do wymiany ? wymieniłem olej w dobrej stacji obsługi , ale mechanior nie potrafił postawić 100 % diagnozy .Przebieg 170 000 , ruszając z pozycji 1 mogę zamknąć obrotomierz i nic , szwankuje tylko w pozycji D. Dzięki za wszelkie informacje.Pozdrawiam. [mod]Proszę stosować prefix - kolejne wątki polecą do kosza[/mod]
  11. dosłownie robi tak jaK pisze zegarmistrz , ale czy to przyczyna oleju ? jak sprawdzić poziom? na drive zrywa z 1 i 2 potem jest ok.
  12. Witam , mam problem ze skrzynią po wymianie oleju w niby konkretnym warsztacie auto zrywa z 1 na 2 ale co dziwne ruszając z pozycji 1 mogę ją przeciągnąć nawet do 7 tyś. obr. problem jest na DRIVE .Czy ktoś może się spotkał z takim dziwactwem , czy olej nie był tej klasy (mobil 220) ? czy elektronika nawaliła ? auto ma 165 tyś przebiegu. Proszę o info.Pozdrawiam
  13. Witam serdecznie pasjonatów modelu AUDI A4 , mam nadzieje że dowiem się ciekawych rzeczy na temat tej marki.Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...