
ispee
Pasjonat-
Postów
201 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O ispee

Informacje
-
Imię
Artur
-
Miasto
Gdynia
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AFN
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
podlej ją cocacolą parę dni może pomoże ... Dziwna sprawa by ją tak zapiekło po 3 latach ;/
-
po garażu...
-
[B6 AWX] 1.9++ który nie lubi hamowni ;)
ispee odpowiedział(a) na MAGIC87 temat w Wykresy po modyfikacjach
hahahaha -
zapnij vaga i sprawdź błędy klimy- pewnie któryś z silniczków od klap klimatronika nie domaga. W żydzlu zimą na krótkich odcinkach to bym zrozumiał ale nie dogrzane wnętrze w benzynie to nie dopuszczalne...
-
A dla mnie nie jest oczywiste ładowanie tak jak np napisałeś 4 tysięcy w samochód wart 7 czy 8. Dlatego zastanowię się 3razy przed załadowaniem kasy w kibel w którym nie wiadomo czy zaraz nie rozsypie się silnik albo coś jeszcze.
-
Dziwny odgłos i trzesienie w przedziale 1800-2100 obrotow
ispee odpowiedział(a) na ziomek0101 temat w Audi
Zamiast zmieniać samą plecionkę kup sobie coś takiego przy okazji pozdędziesz się katalizatora stary pogonisz i operacja wyjdzie Cię na zero. Mam to u siebie z 2 lata i jestem zadowolony. Katalizator tłumik AUDI A4/A6 VW PASSAT 19TDI AFN (2784457425) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. -
370tys. Za mojej kandencji przejechane 70tys w tym czasie raz wymieniałem olej. Mój mechanik naprawiał automaty spróbuję się z nim dogadać jakoś czy zrobi to za jakieś normalne pieniądze. rozkładał trochę tiproników w a6 a8, dmxa też dobrze zna więc na pewno by sobie poradził. Chciałbym tylko go nakierować na usterki a sobie policzyć mniej więcej koszta. Jeżeli okaże się że tarczki popalone, ten tłok, konwerter + olej+wyjęcie skrzyni+rozłożenie to chyba zastanowię się nad wstawieniem man. 6biegowego. Gdyby był to tylko ten tłok i tarczki plus olej to myślałem że w okolicach np 1500-1800 się zamknę. Ale konwerter to chyba dodatkowe 600zł i w tym wypadku to trochę się mija z celem bo koszta wielkie a gwarancji na 5 lat nikt mi nie da że skrzynia będzie latała... Czy ktoś jeszcze ma jakieś sugestie? Osoby z wiedzą w w/w temacie wnieście może jeszcze trochę wiedzy. Po tym jak onsork opisał grzebanie przy automacie nie uśmiecha mi się jechać i zostawić 3 czy 3,5tys złotych "specowi od skrzyń" bo wiadomo jak to się zazwyczaj kończy w warsztatach..
-
był temat kiedyś o naprawie skrzyni w zrób to sam fotostory z naprawy wykonał "onsork" i on twierdził że miał popalone tarczki i uszkodzony tłok. Uszkodzony konwerter chyba nie wysprzęgla i powoduje że auto gaśnie - a tutaj objawy są inne. Czy możliwe by to drżenie było spowodowane tym kulejącym tłokiem? skrzynia zachowuje się jakby gubiła się między tymi "nadbiegami"...
-
Przez 3 lata użytkowania auta skrzynia nie w tempo lub z lekkim uślizgiem zmieniała bieg z 2 na 3(tylko pierwsza zmiana po odpaleniu samochodu). Problem z DMXem w moim aucie ostatnimi dniami nasila się w zatrważającym tempie . Ostatnio zdarzyło się że uślizg (zmiana biegu) z 2 na 3 trwała 2-3 sek. W czasie zmiany przełożenia ( w czasie "luzu") obroty skoczyły do 4tys - szczęście że w porę się zorientowałem i zanim zapiął bieg 3 nacisnąłem hamulec i obroty spadły bo nie wiem czy coś by ze skrzyni albo sprzęgła hydrokinetycznego zostało. Następny problem to małe prędkości na 4 biegu w zakresie obrotów 1800 - 2200 obroty falują w czasie jazdy i od skrzyni co jakiś czas idą mocne drgania wyczuwalne przez kierowcę jak i pasażerów (coś jakby się jechało z pokrzywioną felgą i oponą skatowaną tylko odczucie z 5x mocniejsze, skrzynia wytwarza chwilami wibracje które przenoszą się na całą budę)... Jest ktoś w stanie na podstawie takich objawów postawić wstępną diagnozę? Czy jest coś co vagiem w skrzyni mogę sprawdzić/zlogować? Błędów skrzynia żadnych nie wywala..
-
Auto na lewarek dociskaj czujnik i kręć kołem. Dopasuj osadzenie czujnika bo jak wbijesz za mocno to kręcąc kołem w powietrzu będziesz czuł jak czujnik trze o koronkę a tak nie może być...
-
Akumulatory bezobsługowe po 3-4 odpaleniach w taki sposób jeżeli były kompletnie rozładowane nadają się tylko do śmietnika..
-
Moja Varta Silver 77ah padła w lato 3 tygodnie przed końcem gwarancji. W serwisie z akumulatorami po sprawdzeniu maszyną facet powiedział że niema zwarcia tylko akumulator jest najzwyczajniej w świecie zużyty i na pewno mi go już na gwarancji nie zrobią. Przed wysyłką na reklamację łupnąłem nim 2razy o ziemie i o dziwo gwarancję uznali i dostałem nowe aku na 2 dzień po odesłaniu. Ogółem podsumowując jestem z niego zadowolony mam nadzieję że potrzyma dłużej niż ten pierwszy. Prawdopodobnie w moim przypadku pierwsze aku zostało uszkodzone przez rozwalony kondensator..
-
[B5 AFF] Jakie amortyzatory wybrać BILSTEIN czy KAYABA ?
ispee odpowiedział(a) na mroku007 temat w Audi A4 B5
Zapłaciłem już dokładnie nie pamiętam koło 600zł za komplet do golfa4. Kupowałem od kolegi od nas z forum .. Z taką jakąś zwierzęcą ksywą... Nie ważne od kogo nie mam do niego żalu bo to nie były moje pierwsze zakupy u niego i zawsze wszystko było ok ale amory KYB to G****! -
Rok temu przy -30*C i bez żadnej sprawnej świecy wystarczyło 3-4s kręcenia aby mój TDI zaskoczył. I pomyśleć, że tego silnika nikt nie chciał kupić za 700zł... 3 krotnie świece to się grzało w starych TD z komorą wirową, one nawet jak ciepło było to musiały być ogrzewane świecami:wink: zdrowe może i odpalają... w temacie kolega pisze że jego furmanka nie pali tak jak powinna a w jakim stanie jest motorownia nie wiemy....
-
Odpowietrzyłeś układ po zalaniu nowego płynu? Przez nagrzewnicę zawsze przepływa woda pytanie tylko czy klimatronik pozwala przesunąc klapę by ciepłe powietrze leciało do środka.