Skocz do zawartości

Luc_i_Ang

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Luc_i_Ang

Osiągnięcia Luc_i_Ang

0

Reputacja

  1. Dla osób którym klejenie nie pomoze polecam mój sposób: - u mnie w AWX króciec na pompie był tak zniszczony że klepanie tylko wykruszyło ten cienki rant. Pomogła dotoczona tulejka i klej - bodaj UHU. auto jeździ do dziś i zapomniałem o problemie. rysunek z wymiarami View image: TULEJKA NA KR i uwagi do wykonania ponizej -otwór (fi)12,4, trzeba powiększyć na (fi)13 (na końcu króćca jest zgrubienie zapobiegające zsunięciu się opaski z wężem i wymiar 12,4 nie przejdzie) -grubość ścianki 5[mm] jest za duża - będziesz musiał popracować pilnikiem, żeby weszło prawidłowo na miejsce - przeszkadza "żebro" na pokrywie komory zaworów). -głębokość 11[mm] musi być w tolerancji -0,2 (jeśli wykonasz w tolerancji +0,2 będzie potrzebny pilnik żeby ominąć kwadratowy wypust na korpusie pompy podciśnienia. fotek nie mam
  2. <br /><br /> Uwagi do rysunku: -otwór (fi)12,4, trzeba powiększyć na (fi)13 (na końcu króćca jest zgrubienie zapobiegające zsunięciu się opaski z wężem) -grubość ścianki 5[mm] jest za duża - będziesz musiał popracować pilnikiem, żeby weszło prawidłowo na miejsce - przeszkadza "żebro" na pokrywie komory zaworów). -głębokość 11[mm] musi być w tolerancji -0,2 (jeśli wykonasz w tolerancji +0,2 będzie potrzebny pilnik żeby ominąć kwadratowy wypust na korpusie pompy podciśnienia. ---------- Post dopisany at 19:53 ---------- Poprzedni post napisany at 10:14 ---------- Cześć - sprawdziliśmy z ciekawości: u Nas w obu (1,9 AWX; 2,5 Quattro AKE) też słychać takie "syczenie" od serwa. Raczej to normalny objaw pracy membrany w serwie.
  3. długo z tym walczyliśmy, ale udało się. Pomierzyłem króciec i korpus obudowy; dorobiłem tulejkę z dwoma "robaczkami" i wkleiłem na uszkodzony korpus króćca. Delikatnie dokręciłem śrubami. Jeździmy z tym kilka dni i jak na razie wszystko gra.
  4. tak, ta opcja też działa... ---------- Post dopisany at 07:37 ---------- Poprzedni post napisany at 07:34 ---------- Kolego, a możesz wrzucić zdjęcie tego miejsca? oglądałem przewody od zamka w klapie do miejsca w którym "wchodzą" do bagażnika i nie widzę tam żadnych uszkodzeń.
  5. Dzięki Sławek sprawdzę to jeszcze dziś bo już mi ciśnienie skacze jak mam otworzyć bagażnik. oczywiście najpierw wymieniłem blaszkę w silniku bo już miał problemy żeby "zaskoczyć" z pilota. pozdrawiam Łukasz
  6. Witam udało się naprawić? ja mam ten sam problem. Z pilota działa natomiast po naciśnięciu "klamki" nad tablicą - nie ma reakcji przy okazji wymieniłem blaszkę w silniczku...
  7. cześć ja mam założony taki: CZUJNIK PARKOWANIA * SUPER WYSWIETLACZ SLIM LED * (2414717375) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. spisuje się bez zarzutu. wyświetlacz mam przy szybie obok słupka - ściszyłem tylko głośnik bo zdecydowanie za mocno dawał znać o sobie
  8. Witajcie. W naszym B6 AWX te same objawy - pedał twardy, siła hamowania mizerna. Sprawdzając króciec podciśnienia wychodzący z pompy podciśnienia okazało się, że jest luźny i słychać jak układ podciśnienia łapie tamtędy "lewe" powietrze. Czytaliśmy o klejeniu tego króćca bez rozbierania pompy - ale to raczej półśrodek niż rozwiązanie problemu, to samo o zaklepywaniu obudowy tego króćca, czy też uszczelnianiu go silikonem. Czy ktoś z Was może naprawiał - uszczelniał ten króciec w inny sposób i może się podzielić rozwiązaniem problemu?
  9. długo zajęło mi odpisać, jednak chciałbym podzielić się swoimi spostrzeżeniami. Z ciekawości podmieniłem włącznik na stary i jeździliśmy z tym " obdarciuchem" przez miesiąc w tym czasie nie było problemu z odpalaniem. Uważam włącznik za sprawny. U nas pomogła wymiana koła zamachowego bo do dziś auto nie sprawia problemów.
  10. Witam. u nas ten sam problem. Bezpieczniki OK, złączka pod fotelem zapięta, przewody nie mają widocznych uszkodzeń. Działa regulacja góra, dół, a nie działa "napinanie" podparcia lędźwiowego. W fotelu pasażera, wszystko pracuje poprawnie. Czy ktoś rozwiązał podobny problem?
  11. no to mamy dobrą zagwozdkę. Jakiś miesiąc temu wymieniliśmy włącznik świateł na nowy... i od tamtego czasu nie zauważyliśmy problemów, więc faktycznie włącznik mógł się przyczynić do rozwiązania naszych problemów jednak dokładnie pamiętam, że po wymianie sprzęgła problem ustał a co najmniej zdecydowanie zmniejszył się... siedziałem nawet jak głupi w aucie i paliłem kilka razy tylko po to żeby sprawdzić czy się poprawiło bo nie mogłem uwierzyć w efekt wymiany sprzęgła i było dobrze żona twierdzi jednak, że po wymianie nie zawsze palił na dotyk i miała kilka takich akcji, że musiała zakręcić dłużej zanim zaskoczył ( bez świateł) Oczywiście po zakupie auta pierwsze co zrobiliśmy (po wcześniejszych przygodach z octavią) to wymiana akumulatora bo myśleliśmy, ze był słaby. Szkoda, że nie można jednoznacznie stwierdzić przyczyny, chociaż powoli wyłania się obraz włącznika świateł. Pozdrawiamy!
  12. Panowie, i jak rezultaty?[br]Dopisany: 24 Lipiec 2009, 20:59_________________________________________________Temat jak widzę zmarł razem z założycielami No to my podzielimy się naszym rozwiązaniem problemu z odpalaniem. Krótko po zakupie auta i wizycie u "Sztupeckiego" dowiedzieliśmy się, że mamy silnik kaplica i trzeba szukać drugiego... Odwiedziliśmy warsztat w Pabianicach , gdzie po konsultacji pan Krzysztof Rosiński powiedział, że problem odpalania może być spowodowany zużyciem pompowtrysków (które sprawdziliśmy vag-iem) i można go zniwelować poprzez zmianę kąta synchronizacji (czy czyś podobnego, dokładnie nie pamiętam) pamiętam natomiast, że najgorszy z PD miał -/+ 1,75 mg. Auto nadal odpalało ciężko natomiast z włączonymi światłami palił "na dotyk" Pan Krzysztof wytłumaczył nam, że gdy światła są włączone to komputer odczytuje to jako dodatkowe obciążenie silnika i podaje większą dawkę paliwa do rozruchu. Po kilku miesiącach skończyło nam się sprzęgło. wymieniliśmy na oryginał razem z kołem dwumasowym. jakie było nasze zdziwienie gdy odpaliliśmy auto :blik: pali za dotknięciem, pompowtryski się ustabilizowały i pracują w granicach +/-0,35 stare koło zamachowe nadawało sie tylko na złom.
  13. żółty kabelek zmienił numer na 000 979 018 E do wymontowania dolnej części zbiornika na płyn spryskiwaczy nie potrzeba odkręcać góry. trzeba tylko troszkę nim po manewrować Przewód do czujnika podłączamy: od wtyczki w zegarach do pinu w czujniku oznaczonego cyfrą "1". "2" do masy. (Bardzo ładne miejsce jest przy dźwigni otwierania maski) Oprawa - wtyczka do czujnika kosztuje 20 kilka PLN ale jest bez pinów. Więc obeszło się bez niej. Pracy na dwa upalne popołudnia po około 45 minut a ile radości miro_x bardzo fajny opis. Dzięki
  14. Luc_i_Ang

    DIAG-MECH

    ... ta serwis fajny, jeździliśmy do nich z Angeliką octavią ASV, i było OK. Dobrze diagnozuje szef pojechaliśmy z a4 AWX i pracownik powiedział nam, że silnik kaplica, Najlepiej wymienić na inny ( szef był na urlopie). Podjechaliśmy do Rosińskiego w pabianicach a tam diagnoza zupełnie odwrotna... to była prawdopodobnie nasza ostatnia wizyta u Sztupeckiego... pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...