Skocz do zawartości

Gizem

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gizem

Osiągnięcia Gizem

0

Reputacja

  1. Koledzy, potrzebuję pomocy dotyczącej zmiany rozmiaru opon. Obecnie w aucie są opony o rozmiarze 235/45 R17, ale z uwagi na zbyt niski profil chcę je zmienić na: 3 warianty do wyboru: - 235/50 R17 - 225/50 R17 - 215/50 R17 Dajcie znać jeśli macie doświadczenie na który wariant mogę sobie pozwolić. Dodam że auto ma zawieszenie S-line. Z góry dzięki za pomoc !
  2. Cześć Forumowicze, W ubiegłym roku w sierpniu robiłem poprawkę w swoim BLB wg szczegółowych instrukcji jaro4444. Dodatkowo przeprowadziłem pewne modyfikacje z turbo, drugim IC, katem oraz heblami i chłodnica recyrkulacji spalin w zaprzyjaźnionym warsztacie w Sulejówku. Nastepnie małe wirusowanie w Master Rogalotti (poprostu Master w swoim fachu). Musze przyznać ze fachowość jaro4444 oraz w/w warsztatu jest pierwsza klasa. Wszystko rzeczowo i konkretnie, a i cena przystępna (nie porównuje do serwisu Audi gdzie szabrują i żyją z naszego nieszczęścia). Jaro4444 zawsze służył pomocą i to bezinteresownie - Wielki Szacun raz jeszcze dla niego. Ja ze swojej strony bardzo polecam jego rozwiązanie oraz warsztat w Sulejowku - poprostu robili to juz nie jeden raz i wiedza o co chodzi (nie spaprają Ci niczego). Od zabiegu auto przejechało ponad 20 tys km i nie ma z nim żadnych problemów. Pracuje równo i nawet zdaje sie troszkę ciszej niż poprzednio (chodź u mnie ślizg nie był w opłakanym stanie jeszcze). Poza tym dodatkowe operacje dodały mu wigoru i odmłodziły nie zwiększając praktycznie wcale spalania co ma w obecnych czasach nie lada znaczenie. Teraz można zaskoczyć niejednego człeka spod świateł (pod warunkiem ze nie pada bo inaczej to i na 3 biegu można w miejscu mielić ;] ). Podsumowując ja jestem bardzo zadowolony z przeprowadzonych poprawek i polecam każdemu. Warto zainwestować kase w ten zabieg jeśli chce sie cieszyć przez dłuższy okres swoja A4. Pzdr
  3. Witam wszystkich !!! Wiem ze temat dość mocno oklepany i ze każdy umie szukac na allegro jeśli tylko chce. Nie mniej jednak jeśli ktoś by reflektował to mam do sprzedania kompletny schowek do audi a4 b7 kolor czarny. Wszystko kompletne, nic nie pourywane itp. Jeśli ktoś byłby chętny proszę na priva pisać. Cena 210 PLN plus koszt wysyłki. Możliwy odbiór osobisty po wcześniejszym umówieniu (Częstochowa lub Kraków) Pzdr
  4. Ja tez mialem lekkie pekniecie EGRa na laczeniu kolnierza - rurka i faktycznie szarpalo silnikiem tak jakby nie podawal paliwa "ksztuszenie" w zakresie 1700 - 2000 obr. najczesciej na 2 i 3 biegu.
  5. Szanowni Koledzy, Mam do Was pytanko. Wiem ze watek jest mocno rozbudowany i pewnie ktos napisze ze zasmiecam temat, ale proszę Was o pomoc. Posiadam A4 2005r. z nieszczęsnym BLB i chce pozbyć sie nieszczesnego łańcuszka. Problem w tym ze wszyscy pisza ze pasuja tyle silnikow do tej podmianki. Najczesciej wymieniacie oznaczenie BKD. Bylem z problemem u pobliskiego mechanika z silnikiem BKD z z 2007 roku (common rail) chcac zrobic podmianke tylko dolu silnika - gora wiadomo zupelnie inna bajka. Mechanik popatrzyl rozkrecil i powiedzial ze te elementy nie beda pasowaly. Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie i nie bede sie z gosciem sprzeczal ale dziwi mnie to ze wielu z Was taka podmiane zrobilo i sie udalo. Powiedzcie czy wszytskie silniki o oznaczeniu BKD beda pasowaly czy jest jakas konkretna seria czy cos takiego. A jesli ktos zna jakiegos speca w okolicy Częstochowy lub Krakowa do ktorego moge sie udac z problemem to prosze o jakies namiary. Poki co autko smiga ale chce uniknac momentu kiedy to rozkraczy sie na srodku drogi i nerwow zwiazanych z tym ze nie mam czym poruszac sie po naszych dziurach - sezon wakacyjny sie zbliza. Jeszcze raz prosze pomozcie !!!
  6. Witam !!! Jestem poczatkujacym posiadaczem ale od dawna sie nia interesowalem tylko kasiury bylo brak. no ale marzenie sie spelnilo i stalem sie wlascicielem 2003rok 1.9 tdi podkreconego przez fabryke na 134 KM skrzynia 6. dodatkowa 2 strefowa klima radio concert itp. Niestety mam problem z zegarami bo wyswietla mi sie na nich komunikat DEF. mruga mi podswietlenie zegarow (tarcz) i czasem te 2 male wyswietlacze ktore pokazuja godzine date i przejechany dystans nie sa rozwnomiernie podswietlone, oraz nie wiem czy mam zalaczone ESP bo nie widze zadnej kontrolki od tego zeby sie palila niezaleznie od tego ile razy naciskam guzik od ESP ( czy powinien byc ten przycicsk podswietlany i czy jak odlacze ESP to na zegarach nie powinna byc jakas ikonka???) bylem w serwisie i rozlozyli rece powiedzieli ze nie wiedza o co wogole chodzi i co sie dzieje. ich sugestia to zakup nowych zegarow za 2150 PLN plus koszt montazu. i w zawiazku z tym najwazniejsze pytanie jest nastepujace: jesli juz mam wymieniac zegary to chcialem na takie z pelnym FISem. przegladalem forum i trafilem na ten watek. teraz chcialem zapytac czy w moim modelu bedzie to polegalo na wymiane zegarow na takie z pelnym FISem plus przelacznik z obsluga komputera full plus programowanie czy na czyms innym. aha no i co i immo. czy do mojego modelu byly juz zegary z kolorowym wyswietlaczem?? czy znacie kogos z okolic czestochowy kto by sie podjal pezprowadzic cala operacje bo jesli chodzi o tego VAGa to ja nie mam dostepu. Prosze o jakies konkretne odpowiedzi i pomozcie mi bo strasznie mnie wnerwiaja nie dzialajace zegary jesli ktos do udzielenie odpowiedzi potrzebowalby wiecej jakis danych auta ( nr moich zegarow ) to niech pisze napewno odpowiem z gory dzieki za wszelaka pomoc. temat został wydzielony (proszę nie robić bałaganu - w poprzednim temacie była mowa o instalacji)
  7. Witam wszytskich ktorzy tworza to forum !!!! mam nadzieje ze wielu ciekawych rzeczy dowiem sie z niego na temat mojego stalowego monstra;] pozdrawiam wszystkich raz jeszcze i licze na udana wspolprace heee
×
×
  • Dodaj nową pozycję...