
superdziki
Pasjonat-
Postów
152 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O superdziki

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, Od jakiegoś czasu borykam się z problemem przerywania(szarpania) podczas nagrzewania silnika. Nie ma żadnego problemu z odpalaniem, do temperatury cieczy chłodzącej <75C wszystko jest ok. Problem jest gdzieś pomiędzy 75 a 85 stopni wtedy silnik zaczyna przerywać podczas dodawania gazu, nie gaśnie ale ciężko jest przyspieszyć, czuć wyraźnie szarpanie. Jak osiągnie 90 stopni na liczniku to problem ustępuje. Występuje to z samego rano po nocnym przestoju, w czasie dnia jakoś tego problemu nie zauważam podczas użytkowania. Nie kopci, nie widzę też innych objawów, pozatym wszystko jest ok. W kompie brak błędów, kąt synchronizacji 0.0 czasami wskoczy 0,6, korekty na wtryskiwaczach max 0,5 w sumie wszystkie dają okolice 0. Macie może jakieś pomysły lub sugestje?
-
ciagly blad mimo wielu wymian i czyszczenia wszystkiego
superdziki odpowiedział(a) na Adriano1312 temat w Audi
VCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics Throttle Body Alignment (TBA) - Ross-Tech Wiki -
Przydałby się komplet logów bo z tych to można powiedzieć tyle co napisałeś i nic więcej. Czyli, Egr zaślepiony Turbo coś za duże ciśnienie daje Auto ma chipa
-
Wymiękam - otwieranie i domykanie szyb z pilota/kluczyka
superdziki odpowiedział(a) na Jarszo temat w Audi
Kolego Próbowałeś z przekręconym kluczykiem otworzyć szybę do samego końca i jeszcze chwilę przytrzymać przycisk, później tak samo z zamknięciem? I tak z każdą szybą. Czasami po odpięciu aku to głupieje, nie działa pilot i otwieranie/zamykanie samoczynne do końca dopuki takiej procedury nie wykonasz. -
Woda w podszybiu, pod akumulatorem?
-
Kolego a błędów na vagu w silniku z czujnika temperatury nie ma?? W logu 001 Stat jest dziwny skok temperatury w 0,3s o 8 stopni C, raczej nie możliwe w realu. Być może czujnik temperatury coś szwankuje a to mógłby być powód dużego spalania. W tych logach nigdzie więcej tego nie widać, ale podczas normalnego użytkowania nikt z kompem podpiętym cały czas nie jeździ. Może warto by się temu przyjrzeć.
-
Ciężko powiedzieć, wydaje mi się że ten świst to w rzeczywistości będzie odgłos kręcącego się wirnika turbo (być może zbyt szybko i dlatego świszczy), może turbo do czyszczenia może dziura w dolocie albo intercoolerze. Najlepiej jakbyś zrobił logi i dał do działu Diagnostyka to może wyjdzie przyczyna. ---------- Post dopisany at 23:10 ---------- Poprzedni post napisany at 23:09 ---------- Na postoju turbo nie pompuje to dzwięku nie słychac
-
Kolega miał tak samo, miał przerwaną izolację przewodów tuż przy czujniku, jak było mokro to widocznie wilgość robiła swoje. Czujnik jest przed chłodnicą z przedu.
-
Podesłałem Ci na emaila numery pinów we wtyczce i co jest od czego
-
Pisałem Ci przecież w poprzednim poście. Przełożyłeś piny we wtyczkach?
-
Kup sobie kabelek VAG na allegro za 25PLN bo to raczej przydatna rzecz, to tak na przyszłość. A co do sygnału to nie ma możliwości aby się od tak wyłączył po odpięciu aku, raczej stawiam na problem z zamym brzęczykiem w zegarach. Możesz spróbować odpiąć aku jeszcze raz na jakiś czas (15min), może wróci brzęczyk
-
W sumie dokładnie to nie jest opisane gdzie jest. Chyba pod kierownicą Podstawka jest na 6 przekaźników. Są też inne ale ta ma dokładnie 6. 4 od lewej jest od pompy paliwa 1 od lewej od klaksonu może to coś pomoże
-
Droga od przekaźnika do sterownika APR przekażnik 4, czerwono niebieski przewód, później wtyczka czarna 10 pinowa w podszybiu 8pin, do sterownika silnika 65pin ADR przekażnik 4, czerwono niebieski przewód, wtyczka zółta 10 pinowa w podszybiu 6pin, ECU 4pin Pzdr
-
Mam pytanie czy u Was też tak jest? Gdy włączam clh przy przekręconym zapłonie działa jakby odwrotnie tzn. wyciągnięcie kluczyka zapala światła a otwarcie drzwi gasi podczas gdy ja siedzę wśrodku. Dzieje się tak tylko raz, później już działa normalnie. Wszystkie inne kombinacje działają poprawnie. Pzdr
-
Witam, Czy ktoś może wie do czego służą adaptacje w kanale 3 i 4? Kanały adaptacji: 1 Com Home sek 2 Bremslichtdimmung 3 CH aktiv /10 s 4 SL ein Warn Dzięki i pozdrawiam