-
Postów
146 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O miikii

Informacje
-
Imię
Danio
-
Miasto
Łódzkie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
daj zdjęcie jak to teraz wygląda ?
-
Panowie co w temacie ? Działa ta podmiana ?
-
pomoże jak jest uszkodzona. W blokach pomiarowych widać odchylenie kierownicy w kątach jak nią kręcisz? Jeśli nie to taśma do wymiany. [Meas. Blocks - 08]Kanał 005 pole 1 zobaczysz tam wartości kąta skrętu w stopniach, należy ustawić na wartość 0,0°tolerancja ±5.0 °[Done, Go Back]
-
Wymiana, rodzaje i lista liczników w Audi A4 B6 i B7
miikii odpowiedział(a) na Slawek temat w Audi A4 B6/B7
panowie może głupie pytanie ale: Jeśli odłączę swój stary licznik i podłączę na próbę inny nie zakodowany i znowu założę swój stary to czy odpalę samochód i będę mógł jechać bez jakiegokolwiek problemu ? Czy będę go musiał na nowo kodować i adoptować ? Chcę sprawdzić wyświetlacz kolorowego FISa -
No właśnie troch,ę zgłupiałem bo tutaj http://allegro.pl/oryg-audi-a4-s4-pompei-s-line-a6-segment-19-i6905623296.html są w 8,5J i et 43 Wydać ponad 3kk i nie mieć pewności że jest to ori to trochę lipa. Oczywiście wolę 8,5J . na 9J będzie pewnie naciąg i moja pani rozjedzie mi ranty w jeden sezon więc wolę osłonić fele.
-
dzięki za wieści. Mówcie pany jeszcze ORI Pompei w jakiej konfiguracji wychodziły ? chciałbym mieć ori i wolę spytać specjalistów
-
Panowie szukam dla siebie felg w sumie już wybrałem wzór ale chcę się was poradzić Interesuje mnie Pompei najlepiej R19 opcjonalnie R18 Powiedzcie jakie et i j szukać (chodzi o ori fele) by pasowały do mojej B6. Co ważne to jaki rozmiar oponek do całości zapodać by nic nie obcierało. Może być naciąg ale wolę bez. zawiecha 1BV
-
Po otwarciu drzwi FIS pokazuje jakbym cały czas otwierał i zamykał drzwi i tak cały czas
miikii odpowiedział(a) na miikii temat w Audi A4 B6/B7
chłopak po schemacie leciał dlatego jestem w kropce i to dużej. -
Słuchajcie mam problem z zamkami ? sam nie wiem. wymieniłem zamki na te od b7 bo myślałem że to zimne luty ale problem cały czas występuje. Po otwarciu drzwi na FISie pojawia się sylwetka samochodu i drzwi otwierają się i zamykają chodz fizycznie są otwarte. co może być tego wariactwa przyczyną ? dodam że dokładał mi kolega szyby elektryczne na tył i od tamtej pory dzieją się takie rzeczy. Co mógłbym sprawdzić by wreszcie działało to jak należy ? wiązka w drzwiach jest ok nie ma przetarć .
-
i to jest dziwne że smrodu typowo spalonego oleju nie było. ale co na razie działa i jest oki. A co do turbo to regenerowane było 5 miesięcy temu dlatego się o nim nie rozpisywałem A JEDNAK POWINIENEM. To że zaczęło kopcić po wymianie pompek mogło zbiec się z wywaleniem uszczelnienia na turbo. Złośliwość rzeczy martwych. Ale dziękuję za wasze rady.
-
Panowie wrócę do tematu gdyż problem został ZNALEZIONY i unieszkodliwiony. krótka Historia dla potomnych: - pompowtryski wysłane do ponownego sprawdzenia w Nadarzynie ( sprawdzone pod każdym kątem ) diagnoza SPRAWNE nie leją. - Sprawdziłem pompę tandemową ( ciśnienia wzorcowe ) I w tym wypadku albo silnik albo Turbo nie domaga. DIAGNOZA - Turbo leje ze strony wydechu stąd ten denerwujący dym. Wymiana turbo i po problemie. Pozdrawiam wszystkich pesymistów i tych co zachęcali mnie do zmiany na 3.0 a w szczególności kolegę k232 za NAJCENNIEJSZE spostrzeżenie
-
Dzięki za sugestie. Ale miałem na ori gratach 170. Nie katuje mojej A4 tak na pałe byleby jechać jak najszybciej ze świateł itp. Lubię dłubać przy samochodzie i sprawia mi to frajdę. Jak ogarnę ogranicznik turbo lecę na korektę softu i myślę że spokojnie będzie 190/200. Przy tych gratach co mam wystarczy że założę GTB17 i będzie 240/250. Gdybym kupił samochodzik z 3.0 tdi to na pewno po 2011 r. a to już kosztuje. wcześniejsze są zbyt wadliwe jak dla mnie. Oczywiście dym jest denerwujący ale też do przeżycia. Dziękuję za wszelkie wasze sugestię. będę dalej działał w temacie by jeśli to możliwe pozbyć się niebieskiego dymku.
-
dla mnie 250 km to raczej maks. Na dzień dzisiejszy chciałbym 200 km jak zamontuję GTB17 będzie wyżej ale to nie w tym roku.
-
możesz jaśniej bo za bardzo nie rozumiem co chcesz przekazać lub co ważniejsze dla mnie wnieść do tematu.
-
To zasadnicze pytanie jak to teraz NAPRAWIĆ. Moje stare Alh na 216 czuło się naprawdę świetnie.