Skocz do zawartości

sir_Gustavo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sir_Gustavo

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B9 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia sir_Gustavo

0

Reputacja

  1. Witam, Jak zakończyła się operacja, czy wymieniałeś sam, jakieś trudności ?? Jaką finalnie chłodnicę założyłeś? Czeka mnie ta sama operacja, więc chętnie zapoznam się z Twoimi doświadczeniami.
  2. Witam, może ktoś miał podobny przypadek. Dwa dni temu po przejechaniu kilku kilometrów i kilku minutowej przerwie próbowałem uruchomić samochód i się nie dało. Zaraz po uruchomieniu gasł, immo go odcinało. Problem w tym że po przekręceniu klucza w pozycje zapłonu nie zapalały się kontrolki ani zegary - zapaliły się tylko kontrolki air bag i abs. Przez kilkanaście minut prób zauważyłem że raz mi migła cała deska rozdzielcza tak jakby brakowało styku - nie było zasilania. Po jeszcze kilku próbach nagle zasilanie wróciło, samochód odpalił i wszystko samo wróciło do normy. Do dziś działa bez zarzutów. Po powrocie do domu podpiąłem VAGa i oto wyniki. Wskazują na brak komunikacji CAN między sterownikami. Gdzie szukać problemu? Boje się, że następnym razem sam się nie naprawi i gdzieś utkne. VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 LJ Component: 1,9l R4 EDC G000SG 5934 Coding: 00002 Shop #: WSC 63251 4 Faults Found: 18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster P1650 - 35-10 - - - Intermittent 18107 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Wheel Electronics P1699 - 35-10 - - - Intermittent 18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller P1635 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 4529 Coding: 04255 Shop #: WSC 00000 2 Faults Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 AA Component: A4 Klimaautomat 1323 Coding: 00000 Shop #: WSC 63251 2 Faults Found: 00474 - Control Module for Immobilizer 49-10 - No Communications - Intermittent 00474 - Control Module for Immobilizer 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 C Component: int. Lastmodul RDW 0606 Coding: 00001 Shop #: WSC 63251 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 L Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 00042 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 00474 - Control Module for Immobilizer 49-10 - No Communications - Intermittent Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 900 M Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42 Coding: 00001 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AR Component: Komfortgerát T85 1412 Coding: 06976 Shop #: WSC 63251 1 Fault Found: 00532 - Supply Voltage B+ 37-10 - Faulty - Intermittent Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 152 C Component: chorus II GRO 0001 Coding: 01000 Shop #: WSC 63251 No fault code found. End -------------------------------------------------------
  3. problem wydaje się być rozwiązany, po wymianie modułu w drzwiach wszystko działa jak należy, teraz tylko poczekam czy przy niskich temperaturach i zwiększonej wilgotności też będzie działał, jeśli tak to jesteśmy w domu niestety jak wam padnie moduł w drzwiach to trzeba rozcinać tapicerkę
  4. na górze masz różowe zabezpieczenie, przesuwasz je w kierunku tyłu pojzdu i po zwolnieniu blokady kostkę wyciągasz na zewnątrz, przemierz sobie kabelki między kostką przy słupku a tą przy silniczku w drzwiach ruszając nimi na boki bo może być gdzieś wewnątrz przerwa
  5. na tę chwilę skończyło się rwaniem tapicerki od środka, a właściwie wycinaniem w niej dziury (to bolało), żeby dostać się do sterownika, po zwarciu do masy nóżek przekaźnika od zamka idzie impuls na siłownik i drzwi się otwierają... to jest sposób na otwarcie drzwi (trzeb zakupić nową tapicerkę) problem polega na tym, że w dalszym ciągu moduł nie pracuje, wiązka jest w porządku została przemierzona, sygnał z modułu komfortu idą, te cyfrowe też, sprawdzaliśmy, a moduł dalej nie rusza, poprawiliśmy wszystkie luty na im i nic... zadziałał na chwilkę ale potem zdechł pytanie, mój sterownik w drzwiach ma numer : 8E1 959 802B czy sterowniki musi mieć dokładnie ten sam numer, czy inne różniące się ostatnią literką bądź zaczynające się na 8E2 .... będą działać, macie może z tym doświadczenie?
  6. dwukrotne pociągnięcie za klamkę ani odpięcie klemy akumulatora nie pomaga, w drzwiach wogóle nie ma prądu, a zerwanie tapicerki w zamkniętych drzwich lub ściągnięcie chociażby schowka pasażera wiąże się z połamaniem części elementów, wygląda to źle
  7. sprawdzałem tylko wizualnie, nie mierzyłem oprócz samej wiązki drzwi pewnie wartoby było sprawdzić jeszcze połączenie między sterownikiem a słupkiem teraz pojawił się inny kłopot - drzwi są zamknięte i nie ma możliwości ich otwarcia, trzeba rwać tapicerkę na zamkniętych drzwiach a to jest kłopot
  8. koledzy pomóżcie bo skończyły mi się pomysły nie działa nic co elektryczne w dwiach przednich pasażera (lusterka, szyby, centralny) drzwi są zamknięte i nie da się ich otworzyć, po podpięciu vaga pokazuje taki błąd: Control Module Part Number: 8E0 959 433 AR Component and/or Version: Komfortgerát T85 1412 Software Coding: 06976 Work Shop Code: WSC 63251 Additional Info: 8E1959801B Tőrsteuer.FS BRM 0103 Additional Info: Steuergerát Beif. antwortet nicht 1 Fault Found: 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-00 - No Communications sprawdzałem kabelki w drzwiach ok, wyjąłem sterownik w drzwiach - brak jakichkolwiek śladów wilgoci i uszkodzeń, sprawdzałem moduł pod wykładziną pod nogami kierowcy, wygląda OK
  9. panowie i panie wracam do tematu, robi się dla mnie wyjątkowo meczący, błędy jakie zaobserwowałem: Control Module Part Number: 8E0 959 433 AR Component and/or Version: Komfortgerát T85 1412 Software Coding: 06976 Work Shop Code: WSC 63251 Additional Info: 8E1959801B Tőrsteuer.FS BRM 0103 Additional Info: Steuergerát Beif. antwortet nicht 1 Fault Found: 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-00 - No Communications czyli brak komunikacji z drzwiami pp, problem pojawia się szczególnie jak jest wilgotno i zimno, jak jest ciepło jest ok, drzwi działają. problem ustaje po przejechaniu kilku kilometrów, drzwi zaczynają działać jak autko się zagrzeje... sprawdzałem kabelki w drzwiach ok, wyjąłem sterownik w drzwiach - brak jakichkolwiek śladów wilgoci i uszkodzeń, sprawdzałem moduł pod wykładziną pod nogami kierowcy, wygląda OK. czy jest jeszcze jakiś sterownik lub strategiczne miejsce??
  10. z tym że u mnie nie da się otworzyć ani zamknąć drzwi pasażera z przodu, pozostałe zamki działają
  11. no właśnie nie... jakby je ktoś trzymał od środka
  12. problem rozwiązany - wymieniłem cały przewód od samej poduszki po wtyczke w podłodze pod fotelem z pominięciem kostek i od miesiąca kod błędu nie wraca
  13. witam, mam problem, nie działa mi elektryka w drzwiach pp, tzn: szyba, lusterko i centralny zamek... podejrzenie pada na wiązkę w drzwiach, jest tylko problem jak się do niej dostać skoro drzwi są zamknięte?? czy jest jakiś sposób otwierania ręcznego??
  14. pojawia się taki błąd 01218 - Side Airbag Igniter: Passenger Side (N200) 007 - Short to Ground - Intermittent jedna wtyczka w podłodze zlutowana na stałe, była sprawdzana raczej zwarcia nie ma... wtyczka pod fotelem też wygląda ok błąd pojawia się jak siedzi ktoś ciężki, ponad 100 kg sprawdziłem cały przewód w fotelu aż po samą poduszkę, żadnych śladów przetarcia... kończą mi się pomysły, walczył może ktoś z was z tym??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...