Skocz do zawartości

B_K

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O B_K

Osiągnięcia B_K

1

Reputacja

  1. Witam, Też wreszcie uporałem się z problemem, znaczy nie sam ale zaprzyjaźniony warsztat. Wycieraczki już stoją na swoim miejscu i chodzą jak należy i nie startują z szyby tylko z miejsca gdzie powinny. Problem jak się domyślałem mechaniczny w jednym z trybów silnika (osobiście nie wadziłem o co chodzi - wiem z relacji mechanika). Całość kosztowała mnie 100 pln i kilka godzin autko stało w warsztacie. Życzę wszystkim również pozytywnego rozwiązania, tego dziwnego problemu, no i oczywiście Wesołych Świąt !!!
  2. Dorzucę się do opinii... Zakład profesjonalny, specjalizuje się w grupie Audi/VW - i o to chodzi, zna wszystkie bolączki i knify naszych autek. Terminy... tu problem, ale jak ktoś planuje przegląd i coś co da się przewidzieć żaden problem, a jak coś wyskoczy - jeszcze nie wiem i obym nie musiał się dowiedzieć... Ceny - na pewno dużo taniej niż ASO ale też się ceni, wychodzi drożej niż u "pana Antka za rogiem" który robi też Syrenki i Ursusa też naprawi Części - ma dostęp do OE, niechętnie stosuje zamienniki ale jest to możliwe. Uwaga jeśli przywozisz swoje graty - liczy za wymianę 1,5 x !!! Ogólnie polecam - wart zaufania. Z doświadczenia, wszystko zawsze wszystko było jak trzeba, raz źle zaprogramował moduł komfortu (zapomniał o alarmie), ale od razu się poprawił, zrobił jak należ i przeprosił... Dobrze by było załatwić jakieś upusty dla klubowiczów, czy ma ktoś na to jakiś pomysł? Ja zagadam o to przy następnych odwiedzinach
  3. Znalazłem w necie ciekawy artykuł dotyczący szerokości opon zimowych - udanej lektury: http://www.opony.com.pl/artykul/czy-wezsze-opony-na-zime-sa-lepsze/?id=18
  4. Hmm, dla mnie światełka ori są ładniejsze, tą folię też bym sobie darował... Wiem coś na temat ori lampek, mimo że też mają swoje wady, póki co żaden tuning ani zamienniki co do jakości do nich się nie umywają... nawet Hella, która wypuściła serię tuningowa nie robi tych lampek w swoich zakładach i na lini OE... Ale nad gustami się nie dyskutuje... Szerokości i bezawaryjności...
  5. Góral chyba ma rację, dziś byłem u Daneckiego (spec WV/Audi na Śląsku), powiedział, że to właśnie w silniczku jest taki trybik, który przeskoczył, trzeba się do niego dostać i przestawić w odpowiednia pozycję. Póki co można z tym jeździć, w sumie wycieraczki mi działają. Jak będę miał czas spróbuje się do tego sam dobrać, a jak nie to zrobią mi podczas przeglądu. Z tego co widzę w innych wątkach jest przy tym nieco grzebania. Jak uda mi się powrócić do fabrycznego stanu dam znać jak poszło
  6. Dołączam się do pytania, dziś mi się to samo stało, tylko nie w pionie, ale jakieś 10 cm od położenia spoczynkowego. Po uruchomieniu, najpierw wycieraczki idą w dół, a potem w górę i zatrzymują się jak wyżej. Dziś miałem kupę lodu na podszybiu i musiałem co jakiś czas kruszyć i oczyszczać żeby nie blokowały wycieraczek, przypuszczam że to jest przyczyna mojego problemu, ale jakie jest rozwiązanie...? Jeśli ktoś wie bardzo proszę o pomoc...
  7. B_K

    Znaczenie ET Felgi

    Hej, Proszę o drobną poradę, jak widzę znacie się na temacie dosyć dobrze Mam do kupienia 16" 7Jx16H2 ET 42 5x112 - chciałbym na to założyć kapcia 205/55 lub 215/50. Czy przy ET 42 wszystko się zmieści, jak trzeba, w nadkolu? Dzięki za radę. Pozdrawiam
  8. Witam Wszystkich na forum, jako nowy (jeszcze niedoszły - W środę następuje przekazanie) posiadacz A4 Mam nadzieję, że autko będzie się spisywało jak trzeba, a dzięki informacjom, które tutaj znajdę jeszcze lepiej. Sam też w miarę swoich możliwości i wiedzy chętnie się z Wami podzielę informacjami Pozdrawiam Wszystkich. B_K
×
×
  • Dodaj nową pozycję...