Skocz do zawartości

Slawo80

Pasjonat
  • Postów

    117
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Slawo80

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Slawo80

0

Reputacja

  1. Mam ten sam kłopot Nie warto robić starej a dostać inną skrzynię CPC graniczy z cudem. Może ktoś pomóc w tej kwestii. Jakie skrzynie nadawałyby się na podmianę?
  2. Hej Czujnika musisz szukać przy kole - będzie odchodził od niego kabel. Jak wrócę do domku to z infotecha obrazki poszukam i postaram się opisać co i jak
  3. Może masz czujnik uszkodzony ;( na stronie http://www.autolib.diakom.ru/CARS2/index.html znajdują się schematy więc może tam znajdziesz jak powinien działać ten czujnik ( czy powinien być zwarty jak jest ok czy też rozwarty jak jest ok) później miernik w rękę i sprawdzić. Koniecznie to napraw bo kiedyś może się to zemścić i nie pokazać Ci braku płynu chłodzącego no i może być niefajnie [br]Dopisany: 23 Kwiecień 2008, 10:32 _________________________________________________Ten czujnik powinien być wg. schematu http://www.autolib.diakom.ru/CARS2/index.html rozwarty. Zobacz miernikiem czy masz teraz na nim zwarcie, później postaraj się wybrać płyn chłodzący ze zbiorniczka np. szczykawką i zobacz czy nadal będzie tak samo. Obejżyj go dokładnie, ale moim zdaniem będzie uszkodzony i dlatego był odpięty, żeby po oczach nie świecił
  4. Powinien być przed chłodnicą od klimatyzacji zaraz za zderzakiem, na plastikowym mocowaniu. Jak podniesiesz maskę to powinien być widoczny
  5. Możesz też zobaczyć czy podczas odpalania na drugim kluczyku będzie tak samo. Jeśli nie to problem tkwi w kluczyku, ale zapewne będzie tak, że będziesz miał niezbyt dobre połączenie w kostce od cewki, która znajduje się wokół stacyjki Ale oczywiście diadnostyka vagiem jak najbardziej wskazana
  6. Moim zdaniem jest to jakiś problem mechaniczny. Jeśli słychać, że jakby chciało się otworzyć ale nie mogło to raczej układ elektryczny jest oki. Wygląda na to, że coś gdzieś blokuje. Może to być zabrudzenie mechanizmu, lub np nieszczelność wężyka doprowadzającego powietrze do zamka. (jak wiadomo centralny jest u nas pneumatyczny). Ja miałem podobny problem w golfie II w tylnej klapie. Rozebrałem, wyczyściłem, nasmarowałem i było oki Zacznijcie od tego. zdjąć tapicerkę z klapy. odłączyć mechanizm zamykający od mechanizmu zamka (o ile dobrze pamiętam są one połączone drutem) później sprawdzić w jakiej pozycji znajduje sie mechanizm zamykający i zamknąć auto pilotem bądź zamkiem w drzwiach. Jeśli pozycja mechanizmu sie zmieni (tzn. tego elementu gdzie jest podłączony drut łączący z zamkiem) to wiemy, że elektryka jest oki, jeśli natomiast nić sie nie zmieni to problemu szukamy w elektryce. Można też sprawdzić jak chodzi sam zamek wykorzystując do tego drut odłączony od mechanizmu i będziemy wiedzieć czy ciężko chodzi czy lekko i to też nam trochę podpowie
  7. Wiesz nad czym się zastanawiam. Mogło stać się tak, że jak synchronizator się rozleciał to mógł kawałek gdzieś wlecieć tak, że przeszkadzał synchronizatorowi od 1 i 2 (bo tak jak już wcześniej pisałem masz 3 synchronizatory - od 1 i 2, od 3 i 4 oraz od 5 i wstecznego) i może podczas jazdy ten kawałek zleciał na dno miski i już nie przeszkadzał
  8. Hej No więc moim zdaniem jest to synchronizator. Dlaczego pytasz o stan oleju? Mało miałeś? synchronizatory w skrzyni masz 3 ( 1 i 2 - jeden synchronizator, 3 i 4 - drugi synchronizator, 5 i wsteczny - trzeci synchronizator ). Ja wymieniałem 2 synchronizatory - od 4 i 5 Są identyczne i kosztują w granicach 150zł jeden. Synchronizator ma za zadanie wyrównanie prędkości obrotowej wału i koła zębatego od odpowiedniego biegu tak aby mogły się podczas włączanie biegu ładnie schodzić (zazębiać), jeśli jest uszkodzony prędkości te nie są takie same a ząbki niekoniecznie pasują w siebie i wtedy jest ten zgrzyt
  9. Płytkę z elementami drukowanymi znajdziesz przy pompce ( za tylnym nadkolem po stronie pasażera ) rozumiem, że zamek centralny odblokowuje się wtedy gdy normalnie przekręcisz kluczyk i otworzysz drzwi kierowcy już klamką prawda?? Czasami problem tkwi w zamku w drzwiach. Jeśli pęknie lub obluzuje się obudowa plastikowa to wtedy odpowiednie blaszki, które przesuwają się a zależności od zamknięcia lub otwarcia drzwi, przekręcenia kluczyka, nie mogą przełączyć odpowiednich przełączników i wtedy może być taka sytuacja że np. otwierają się tylko te drzwi, w których przekręciło się kluczyk. W takiej sytuacji drugie drzwi powinny działać prawidłowo No chyba, że mamy takiego pecha, że w drugich drzwiach mamy do czynienia z podobnym uszkodzeniem Jak chcesz to mogę postarać się poszukać jakiś schemat bo w tej chwili nie pamiętam w jakich stanach miały być styki w drzwiach. Jak to znasz to zawsze możesz zasymulować otwarcie, zamknięcie, przekręcenie kluczyka w lewo i prawo za pomocą zwierania odpowiednich pinów i wtedy już dokładnie wiesz gdzie szukać Daj znać czy coś znalazłeś
  10. Hej Właśnie taki licznik mam z drobną (albo i nie drobną) różnicą, tam na środku gdzie są kontrolki te prostokątne to ja mam duży wyświetlacz. [br]Dopisany: 10 Wrzesień 2007, 10:00 _________________________________________________ Coś mi się mocno wydaje, że immo w licznik wrzucili przy okazji liftingu, czyli 97r. Ale nie jestem pewien na 100%. Jak swoją niunię robiłem to bez liczników śmigałem Ale z tymi, które maja immo w licznikach już tak się nie da
  11. Hej Nie wiem jak jest z modelami z 97r ale w moim tzn z 95r immo jest w kompie więc z wymiana licznika nie było problemu. Coś słyszałem, że później immo było przełożone do liczników ale to chyba było od 98r. Musisz dokładnie dowiedzieć się od kiedy immobilajzer był w liczniku. Jeśli Twoje autko ma go w kompie a nie w licznikach to sprawa się upraszcza
  12. Hej Nie wiem czy to jeszcze aktualne ale dużo shematów możesz poszukać na www.diakom.ru
  13. Nie przypominam sobie żeby to gdzieś w rozpisce było Chyba nie da się tak zrobić Do tego raczej tylko komputer pokładowy byś musiał mieć.
  14. Z tego co widzę to masz takie szerokie wtyki podobne do moich. Najfajniej jest jak kabel poprowadzony jest od aku bo masz najpewniej Ale nie ma sensy tego robić - najprościej jest to wziąć z jakiegoś kabla który zasila licznik czyli kabla w którym po przekręceniu stacyjki pojawia się napięcie Bo w zasadzie napięcie w całej instalacji powinno być takie samo ( mogą wystąpić niewielkie różnice zależne od długości przewodu, jego przekroju i jakości styków jeśli jest gdzieś łączony ale to naprawdę gra nie warta świeczki W moim przypadku tak chyba jest no bo w końcu nić nie podłączałem a tylko podpiąłem te szerokie wtyczki i wskaźnik działał Wtyczki żadnej przy tym zegarze też nie miałem Nie wiem tylko w jaką wtyczkę i gdzie musisz to podłączyć
  15. Ja szukałem we wiązce bo u mnie fabrycznie był FIS i dodatkowe zegary tylko ktoś w niemczech zabrał sobie licznik i poucinał wtyczki z kablami a wstawił inny licznik bez żadnych bajerów więc mi pozostało wymienić licznik i poszukać kabelków. Zapomniałem zrobić print scrina z lokalizacji czujnika oleju Pseplasam Ja dzisiaj postaram się luknąć na schemat klimatronika i dam znać co i jak Jeśli chcesz to mogę przy okazji zdjąć licznik i porobić fotki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...