Skocz do zawartości

DumDum

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O DumDum

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Mogilno

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

445 wyświetleń profilu
  1. Podepnę się, bo również mam czasem problem z odpaleniem BBK. Najczęściej w chłodne/wilgotne dni. Można ją kręcić przez kilka minut i nawet nie zagada. By po jakimś czasie wzięła od strzała. VCDS wywala pełno błędów (SAI, EVAP, MAF, wtryski zwarte do masy, lambdy). I jedyne co mi przychodzi do głowy to coś z ECU. Szukając po błędach trafiłem też na coś z alarmem, ale nie wiem jak to ugryźć.
  2. No widzisz, mi na K115 nie jeździło się dobrze. Złego słowa na Potenzy nie powiedziałem, po prostu mam odczucie lepszego trzymania na mokrym przez S1. Co nie zmienia faktu, że jeśli miał bym więcej grosza na opony to wybrałbym Bridgestone
  3. Wybór padł jednak na Hankook Ventus S1 EVO2 w wyżej wymienionym rozmiarze. Na razie zrobiłem około 4 tysięcy kilometrów, ale czuć, że oponka jest dużo lepsza od wcześniejszej K115. Która była chyba najgorszą oponą jaką miałem. S1 trzyma całkiem nieźle na suchym i mokrym, na mokrym lepiej niż Potenzy RE050. Na tę chwilę jestem bardzo zadowolony, zobaczymy jak to będzie po jakimś większym przebiegu.
  4. Sorki za odkop, ale mam podobny problem i chciałbym się dowiedzieć jaka była przyczyna. Moje auto przyjechało z Niemiec już z hakiem i nigdy nie uważałem, że może być potrzebny. Niestety niedawno wiozłem koledze przyczepę i nie działały w niej światła, jako, że była prawie nowa stanęło na błąd w aucie. No i wyrzuca 01517. Za kilka dni muszę jechać po motor, a trochę nie bardzo jechać przez pół Polski bez świateł :-\
  5. Punktem wyjściowym nie jest rozmiar z 16 cali, bo wtedy przy 17 miałbyś 225/45/17 według kalkulatora, a Audi zastosowało 235/45/17. Przy 18" w kalkulatorze sprawdzasz dla 235/40/18 lub 225/40/18, ale chyba ten pierwszy był wyjściowy, więc różnica średnic to -2.54%. No widzisz, ja miałem seryjnie 16", więc punktem wyjściowym są właśnie one i to według nich porównuję. Weź jeszcze powiedz ludziom obniżającym samochody na gwintowanym czy pneumatycznym zawieszeniu, że producent ustalił taką a nie inną wysokość i tak musi być. Ale skończmy ten offtop w końcu... RumJanek, nie koniecznie te dwie. Może być jakakolwiek dobra opona mieszcząca sie w budżecie. Opiniom w sieci średnio można ufać po za tym są naprawdę różne.
  6. Dzięki, strona jest mi znana. To właśnie z niej wybrałem ZE914 i KU39. Ale nie wiem które wybrać i które będą lepiej trzymały, opinie są podzielone. ABS i ESP nie wariują, różnica niecałych 3mm na średnicy względem 205/55/16 nie jest aż tak znaczącą. Opona jest szersza o centymetr, choć zdaję sobie sprawę z większej masy koła i efektu żyroskopowego. Nie są to jednak różnice odczuwalnie wpływające na zachowanie w czasie jazdy. Mało tego, auto lepiej prowadzi się na 215/40/18
  7. Wyżej o oponach widzę tylko jeden życzliwy komentarz odradzający Dunlopa, niestety mam problem z Internetem i korzystam na telefonie, co bardzo utrudnia przejrzenie całego tematu a opony dość pilnie potrzebuję. 215/8,5" to żaden naciąg. Co innego 205/10", ale używam auta na codzień więc wystarczy mi 215. To jak, ktoś potrafi doradzić konkretny model?
  8. Nie pytam o rozmiar tylko model opony, Tak ciężko to zrozumieć?
  9. 215 są w sam raz :-) RumJanek, dzięki, maxxów chyba nie było w tym rozmiarze, więc chociaż odpuszczę Dunlopa, ale nadal nie wiem na którą gumę się zdecydować. 215 są w sam raz :-) RumJanek, dzięki, maxxów chyba nie było w tym rozmiarze, więc chociaż odpuszczę Dunlopa, ale nadal nie wiem na którą gumę się zdecydować.
  10. Witam, szukam dla siebie nowych opon 215/40/18, budżet to jakieś 1500 +/- 200zł i się zastanawiam co wybrać. W budżecie mieści się Falken ZE914, Kumho KU39, różne Hankooki i ewentualnie Dunlop SP01 z '13 roku. Może ktoś coś doradzi? Opony na felgi 4x8,5" do B7
  11. Tak sprzęgło jest na pewno. Końcówka numeru to BF. Ale z tego co w ETCE widzę to i BR ma sprzęgło, wprawdzie inne niż moje, ale jest. Jak już zostało napisane wszystkie B6/B7 mają kompresory pracujące na stałe na sprzęgle zrywalnym. Co do wałków, może się nie udzielam, ale jak widać, nie jestem na forum od wczoraj Pompa z BKD siedzi już od dobrych 100kkm
  12. Witam. Mam problem z klimatyzacją, jedno jest pewne, zerwane sprzęgło. Tylko teraz zastanawiam się, czy wystarczy sama zmiana sprzęgiełka, czy od razu dać kompresor do regeneracji? Wałek kompresora kręci się bez większego oporu, przeskoków itp. Tak ma być?
  13. Przepraszam za odkop, ma ktoś numer tej kratki? U mnie jej brakuje i auto wygląda w środku jak po rajdzie Paryż-Dakar. Przy okazji dodam, że w moim przypadku powodem niechcianych dźwięków była rozpołowiona skrzynia BOSE.
  14. Witam. Z góry przepraszam za taki archeologizm, ale nie było chyba sensu zakładać nowego tematu. Otóż też mam problem z xeno, w zasadzie BiXeno jeśli ma znaczenie. Problem pojawia się przy hamowaniu. Nie zawsze, ale bardzo często, przy wciśnięciu pedału hamulca gasną xenony. Czasem zapalają się bardzo szybko, czasem minie chwilka. Dziwnie się czuję jak jadę i co jakiś czas mrugam tymi światłami. Wtedy świecą się tylko pozycyjne. Barwa światła jest normalna, więc raczej żarniki nie wykazują nadmiernego zużycia. Po za tym gasną oba xenony, a chyba rzadkością jest aby oba żarniki kończyły się równocześnie? Nie mam efektu stroboskopu, ani nic z tych rzeczy. Dziękuję za ewentualną pomoc.
  15. nowal, dzięki, ale chodziło o bdb jakość.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...