deo24295
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O deo24295
Osiągnięcia deo24295
0
Reputacja
-
[B5 ACK] Dziwny kłopot na D świeci się wsteczny
deo24295 odpowiedział(a) na fortamaciek temat w Audi A4 B5
Nie wiem dokładnie gdzie są przekaźniki w B5 ale ja miałem identyczny problem, do puszki z przekaźnikami ja mam nad nimi komputer pokładowy dostała się znikoma ilość wody która powodowała zwarcie. Jestem przekonany prawi na 100% że u Ciebie jest to samo . Poszukaj puszki z przekaźnikami (gdzieś pod maską) zanim wydasz kupę kasy na wyprawę do serwisu. -
[B5 ACK] Dziwny kłopot na D świeci się wsteczny
deo24295 odpowiedział(a) na fortamaciek temat w Audi A4 B5
Masz zwarczie na przekaźniku musi dostawać się tam woda (rano jest wilgotne powietrze). Rozkręć obudowe komputera i pod nim masz przekaźniki zobacz czy nie ma tam wody i czy jest słucho -
[ALL B6] Problem ze skrzynią Multitronic (nie rusza)
deo24295 odpowiedział(a) na deo24295 temat w Audi A4 B6/B7
No i wszystko jasne..... Do wymiany Łańcuch (rozjechany), i bieżnie łańcychowe (porysowane) czyl serce skrzyni dostało zawału. Dzięki Bart-S za poświęcony mi czas prze masz wiedzę na ten temat. Pozdro -
[ALL B5] Jakie są objawy zużycia przegubów półosi wewnętrznych ?
deo24295 odpowiedział(a) na MarEsp temat w Audi A4 B5
Jakbyś chciał przyoszczędzić na przegłubach to jak nie są bardzo wyeksploatowane to zamień lewy z prawym i po zawodach przestanie tukać i żgrzytać. Tylko tak jak mówię jak nie są totalnie rozjechane. -
[ALL B6] Problem ze skrzynią Multitronic (nie rusza)
deo24295 odpowiedział(a) na deo24295 temat w Audi A4 B6/B7
Wyczytałem na forum niedawno że w tej skrzyni jest wadliwe sprzęgło i poprawili go w dopiero 2004. Więc moje kolejne pytanie czy można wymienić na sprzęgło już po fabrycznych modyfikacjach?? -
Witam wszystkich! Mam duży problem kupiłem niedawno A4 1,8T ze skrzynią Multitronic i po przejechaniu kilku set kilometrów zaczęło mnie szarpać podczas ruszania. Długo nie myśląc pojechałem wymienić olej. Podczas wymiany okazało się że był wlany czerwony olej zamiast przezroczystego i było niskie ciśnienie (nie wiem jakie to ma znaczenie ale OK). Przez tydzień czasu miałem spokój. Po tygodniu jak się dobrze zagrzał olej w skrzyni biegów przestał ruszać po puszczeniu hamulca. Często zdarzało się że po paru sekundach dopiero zaczynał pełzać. W momencie kiedy nawet nie ruszył to po dodaniu gazu było ostre szarpnięcie powodujące często gaśnięcie silnika. Nie ma żadnych błędów na skrzyni. Był sprawdzany sterownik, wymieniane uszczelki i nic to nie dało. Nadmieniam że jak olej jest zimny to mam 10 min przyjemnej komfortowej jazdy. Nie chce nic sugerować ale czy to może być wina sprzęgła? POMOCY!!!!
-
Witam jestem nieszczęśliwym posiadaczem A4 18T Multitronic liczę na waszą pomoc