Skocz do zawartości

marek13ew

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marek13ew

Osiągnięcia marek13ew

0

Reputacja

  1. mi po przejechaniu kilkunastu metrów try krotny dzwiek i po kilku sekundach kontrolka wykrzyknika i równoczesnie pomaranczowa abs ...dojechalem do domu a z lewego tylnego kola aż sie dymiło juz wczesniej czulem ze cos hamuje czasami puszczalo teraz tylne kolo na sniegu sie nie kreciło tylko ciągło -..Klocki...i Tarzce heh :gwizdanie:
  2. najwidocznie pewnie styki nie sa jeszcze tak brudne ze wystarczył jakis wstrząs moze jakis paproch zaszedł nie mam pojecia mechanik odblokowal regulacje kierownicy mocno szarpnał do siebie kilka razy nią chwile do góry i do dolu i problem zniknął...co do reszty VAG pokazuje duzo błędów... [br]Dopisany: 21 Listopad 2009, 14:14_________________________________________________ale trzeba i tak rozbierac bo problem moze sie powtarzac i trzeba przeczyscic..
  3. problem naprawiony w okolicach kierownicy nie łączą styki od stacyjki po wlozeniu kluczyka i przekreceniu go zapala sie pomaranczowa kontrolka na blacie liczników mechanik podłączył komputer do autka i po minucie auto naprawione poruszał energicznie kilka razy kierownice w przód w tył gore dół chodzi mi o regulacje kierownicy i problem zniknal co do braku dynamiki silnika przewody zaplonowe oraz swiece do wymiany oraz regulacja zapłonu auto pali sporo poniewaz dawka paliwa była wtryskiwana w nieodpowiednim momencie swiece majace juz slabe iskrowniki spalaly jedna trzecia wtryskiwanego paliwa co wiązało sie z mniejszym spalaniem i mniejsza mocą samochodu...dzieki wszystkim forumowiczom za wszelkie rady
  4. rozumiem...dzisiaj jeszcze do tego doszlo ze auta wogole nie moge odpalic po przekreceniu kluczyka miga caly czas pomaranczowa kontrolka odciecia zaplonu
  5. diagnostyka robiona juz byla...i wykazało spaloną zarówke przeciwmgielna kolego... co do benzyny w sumie tankujemy w tej samej stacji bo mieszkamy niedaleko od siebie
  6. Witam wszystkich ! Otóz moim problemem jest wazna kwestia dotyczaca mocy silnika. Przed chwila przyjechał do mnie kolega audi A4 silnik bez turbiny 1.8 benz, wyprubowalismy jazde moim autem 95 rok 1.8 bez turbiny 5V i jego 97 rok po lekkim liftingu auto jego ma zdecydowanie lepsze przyspieszenie, gaz reaguje inaczej znacznie szybciej silnik reaguje na nacisniece pedału. Sprzegło i gaz chodzi calkiem inaczej chodza u niego lekko u mnie trzeba troche mocniej nacisnąc... Ogladalismy silniki sa te same 1.8 5V 125 KM, w czym jest problem ? prosze o profesjonalne rady... Czy aby jednak oba silniki mialy inne osiagi jesli chodzi o rok produkcji przypominam ze obydwa auta nie maja zadnych chipów do zwiekszania mocy..itp[br]Dopisany: 17 Listopad 2009, 20:49_________________________________________________nadmieniam ze filtr paliwa oleju, olej (castrol), rozrząd zostały wymienione ..czekam na rade
  7. nazywam sie Marek juz pół roku jestem posiadaczem najlepszej marki samochodów na świecie Audi moje autko Audi A4 1.8 96 r. pozdrawiam wszystkich !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...