Jump to content

[B5 ADR] Mam problem z mocą auta...


marek13ew
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich !

Otóz moim problemem jest wazna kwestia dotyczaca mocy silnika. Przed chwila przyjechał do mnie kolega audi A4 silnik bez turbiny 1.8 benz, wyprubowalismy jazde moim autem 95 rok 1.8 bez turbiny 5V i jego 97 rok po lekkim liftingu auto jego ma zdecydowanie lepsze przyspieszenie, gaz reaguje inaczej znacznie szybciej silnik reaguje na nacisniece pedału. Sprzegło i gaz chodzi calkiem inaczej chodza u niego lekko u mnie trzeba troche mocniej nacisnąc... Ogladalismy silniki sa te same 1.8 5V 125 KM, w czym jest problem ? prosze o profesjonalne rady...

Czy aby jednak oba silniki mialy inne osiagi jesli chodzi o rok produkcji przypominam ze obydwa auta nie maja zadnych chipów do zwiekszania mocy..itp[br]Dopisany: 17 Listopad 2009, 20:49_________________________________________________nadmieniam ze filtr paliwa oleju, olej (castrol), rozrząd zostały wymienione ..czekam na rade :mysli:

Link to comment
Share on other sites

chcesz rady ?????? oto ona: VAG :polew: :polew: :polew:

bez tego ani rusz

Link to comment
Share on other sites

Kolego odczytanie błedów to nie jest diagnostyka tylko odczytanie błedów, diagnostyka to zrobie logów dynamicznym gdzie mozna sprawdzic jak działa np. sonda, przepływka jakie sa czasy wtrysku itp. Bez porównania tych parametrów nic nie zdziałasz.

Link to comment
Share on other sites

rozumiem...dzisiaj jeszcze do tego doszlo ze auta wogole nie moge odpalic po przekreceniu kluczyka miga caly czas pomaranczowa kontrolka odciecia zaplonu

Imo kolego, imo. Było wiele razy.

Link to comment
Share on other sites

problem naprawiony w okolicach kierownicy nie łączą styki od stacyjki po wlozeniu kluczyka i przekreceniu go zapala sie pomaranczowa kontrolka na blacie liczników mechanik podłączył komputer do autka i po minucie auto naprawione poruszał energicznie kilka razy kierownice w przód w tył gore dół chodzi mi o regulacje kierownicy i problem zniknal :) co do braku dynamiki silnika przewody zaplonowe oraz swiece do wymiany oraz regulacja zapłonu auto pali sporo poniewaz dawka paliwa była wtryskiwana w nieodpowiednim momencie swiece majace juz slabe iskrowniki spalaly jedna trzecia wtryskiwanego paliwa co wiązało sie z mniejszym spalaniem i mniejsza mocą samochodu...dzieki wszystkim forumowiczom za wszelkie rady :hi::)

Link to comment
Share on other sites

w jaki sposób usunałeś awarię, bo bardzo jestem ciekaw...

Link to comment
Share on other sites

ja też dobry mechanik poruszał kierownicą i po problemie ,ja musiałem wszystko odkręcać żeby dostać się do stacyjki i do immo żeczywiście nie łączyło na stylach psiknołem silikonem i problem z immo się rozwiazał :decayed:

Link to comment
Share on other sites

oby problem z immo sie wiecej nie pojawil

Link to comment
Share on other sites

najwidocznie pewnie styki nie sa jeszcze tak brudne ze wystarczył jakis wstrząs moze jakis paproch zaszedł nie mam pojecia mechanik odblokowal regulacje kierownicy mocno szarpnał do siebie kilka razy nią chwile do góry i do dolu i problem zniknął...co do reszty VAG pokazuje duzo błędów... :kwasny:[br]Dopisany: 21 Listopad 2009, 14:14_________________________________________________ale trzeba i tak rozbierac bo problem moze sie powtarzac i trzeba przeczyscic.. :sick3:

Link to comment
Share on other sites

witaj kolego mialem podobny problem ale odczolem spadek mocy moze to i nie ta wada ale ja czyscilem przepustnice i potencjometry byly tluste-robic ostroznie. porada od dobrego mechanika ktory zna te silniki. pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

A jak wyszła diagnostyka silnik pod kątem utraty mocy ?

Ja bylem swoim ADR na hamowni.. po 13 latach zdechło 11KM. Nie daję za wygranę i będę chciał je odzyskać.

W planie mam sprawdzenie następujących rzeczy :

- VAG to wiadomoa sprawa, ale załóżmy, że nic nie wykryje

- sprezanie w cylindrach

- pompa paliwa

- wtryski ? Jak się sprawdza czy wtryski dobrze działają ?

- Jak sprawdzić czy przepływomierz działą poprawnie ?

- zbadanie składu mieszanki, czyli czujnik do wydechu i przejażdzka (tak mi przynajmniej jeden mechanik radził)

- wypruć katalizator i w środku wstawić

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...