Skocz do zawartości

aro13

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O aro13

Osiągnięcia aro13

0

Reputacja

  1. witam jesli moge pomoc to ja uzywam srodka do potencjometrow lub taki szybko schnacy do klockow hamulcowych. i zobacz czy nie uszkodziles jakiejs kostki w srodku bo jak jest za duzy luz pomiedzy tymi skalami w srodku to tez zle czyta.
  2. x2 bedzie sie prezentowalo ale do adr mam tez ale wyglada choc jakis SWAP na T.. by sie przydal i wszystko ma rece i nogi. ale wizualnie ok.
  3. witam . mysle ze wyciecie nie zaszkodzi zamiennik wezmie wiecej grosza strumiennica da satysfakcje, a atrapa daremny wydatek. wiec rozbebeszyc,rura lub strumiennica.moim skromnym zdaniem to ostatnie jesli masz plany robic cos wiecej z wydechem. pozdrawiam
  4. Witam ja juz mialem ogrom problemow zaczelo od przepustnicy ale ona zabierala ta moc po4000. pozniej na malych a teraz wymienilem silnik i ten sam problem posiadam ,choc juz z praktyki na pierwszym miejscu sprawdze przepustnice bo tam czesto jest olej a raczej jego opary.
  5. witam. ja tez stawiam na sonde lambda. mialem podobny problem tylko mi pekla kostka a raczej juz taka byla i zerwal sie bialy kabel. na paliwie ok15 a lpg ok17-18. i vag bledu nie wykazal.
  6. witaj kolego dla mnie to przeplywomierz a raczej te potencjometry co sa w srodku. mialem podobne problemy i przepielem od kolegi i mam przyczyne bo ciagle czyszczenie podnosilo mi cisnienie :kwasny:ale sprawdz jak masz taka mozliwosc.[br]Dopisany: 06 Maj 2010, 21:51_________________________________________________pszepraszam w przepustnicy
  7. napewno beda pasowac. tylko -70 to ja tarlem czym sie dalo po naszych pieknych plaskich drogach :> dobrze ze gwint mozna zwiekszyc chyba do -40
  8. witam za taka kase tez bym nie ryzykowal. a takich prodoktow z dalekiego wchodu mamy duzo wiec lepiej dodaj te 300 i kup cos normalnego. ja coprawda wydalem na caly przod bez sprerzyn 1500. ale warto i pewnie :hi:pozdrawiam
  9. mam ten sam problem i brak jakichkolwiek podpowiedzi bezpieczniki ok a moze jakis przekaznik za to odpowiada?!?!?! pomocy
  10. podziekowal.masz racje to byly pierscienie na 3 a ta pompa tez choc to nie przez nia to cisnienie ale koszt naprawy przerasta drugi silnik. za duze juz wciecia na cylindrze. pozdrawiam
  11. witam z tej firmy polecam strumiennice a kata mozesz wycic
  12. dzieki koledzy ale jednak okazalo sie ze to oring na pompie i cisnienie idzie do bloku wiec latanie bagnetu nic nie daje silnik juz mam na wiezchu i trwa naprawa i przygotowanie do sezonu. moze tez jakies malowanie
  13. witaj kolego mialem podobny problem ale odczolem spadek mocy moze to i nie ta wada ale ja czyscilem przepustnice i potencjometry byly tluste-robic ostroznie. porada od dobrego mechanika ktory zna te silniki. pozdrawiam
  14. uszczelka raczej nie sprawdzali cisnienie na tlokach i jest bdb!!! chyba musze rozbrac go z dolu [br]Dopisany: 02 Listopad 2009, 11:46_________________________________________________tez tak myslalem ze bagnet jest luzny ale go wybija z rury
×
×
  • Dodaj nową pozycję...