
carlsten
Pasjonat-
Postów
83 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O carlsten

Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Suwałki
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Witam, mam podobny problem. Otóż wycieraczka porusza się każdorazowo nie więcej jak o centymetr. Rozebrana i mechanizm się rusza, wewnątrz elektroniki sucho. Na kostce napięcia poprawne. Jak sprawdzić elektronikę?
-
Dzięki za cenne odpowiedzi. Stare auto to stare, ale jakoś się toczy, hamuje Dbać tak samo trzeba ;]
-
Piszczy mi rolka napinacza paska alternatora. Jak się zabrać za wymianę? Ma ktoś jakieś schematy? Spis potrzebnych kluczy? Wymiana rolki czy całego napinacza?
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
carlsten odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Witam, potrzebuję sprzęgiełko/koło pasowe alternatora A4 B5 1.9tdI AFN, nr alternatora 028 903 028. Masz coś takiego w dobrej cenie? -
Witam, tej "zimy" mam znów problem z odpalaniem. Nagle nie można było odpalić autka, zero reakcji. W zeszłym roku zapowietrzyłem(prawdopodobnie) wtryski. W tym roku, odpowietrzenie wtrysków, ani odwodnienie filtra paliwa nie pomogło. Znalazłem błąd 741. Dodatkowo przy naciskaniu pedału hamulca zapala sie prawe światło postojowe przednie. Po długim kręceniu jakoś odpali(w międzyczasie ładując akumulator). Świece żarowe wszystkie mają po 2ohm oporności(jutro jeszcze raz pomierzę). O co tu morze chodzić? Co sprawdzić. Zacząłem główkować, i wymyśliłem, że może jakiś czujnik temp się zepsuł, daje sygnał komputerow, że jest ciepło, w skutek czego komputer ustala niższą dawkę paliwa oraz może nie grzeje świec za długo i stąd problemy. Ale błą 741 i paląca się przednia postojówka, nie mam pomysłu.
-
A jeśli stuka owa szklanka, to czy długo to pojeździ? Czy remont natychmiast?
-
Szyber ma dosyć grubą rurkę, o cienkich ściankach. Chyba, że ktoś, coś...
-
Może to silnik ułożony poprzecznie? Nie jestem pewny, ale jeżeli tak, to chyba nic z tego.
-
Czy wychodziły b5tki z kolorem LZ7U?
-
Panowie, czy na podstawie w/w logów nie można stwierdzić że przepływka niedomaga?
-
Jeżeli chodzi o zawieszenie, to najpierw warto sprawdzić czy aby na pewno wszystkie elementy są do wymiany. Bez sensu wymieniać sprawne elementy. Jak do tej pory u siebie zmieniałem 3x kpl. lewa i prawa strona górne wahacze i 1x łączniki stabilizatora. Pierwsze 2x zmieniałem na jakieś najtańsze lub średnio tanie. Wytrzymywało to po około 10miesięcy. Później zmieniłem właśnie na Master-Sport i póki co sobie chwalę, bo są nadal tanie a nieporównywalnie wytrzymalsze(przynajmniej u mnie). Co do gwarancji, to prawdopodobnie jest w niej klauzula, że musisz mieć zawieszenie wymienione przez certyfikowanego mechanika, + wszystkie inne elementy zawieszenia nowe, żeby gwarancja mogła być uznana.
-
Silnik pali elegancko zarówno w zimę jak i latem, zimny jak i ciepły. Jedynie przy odpalaniu zimnego w zimę, przez jakąś chwilę falują obroty, ale po chwili się stabilizują. Póki co nie będę nawet myslał o regeneracji pompy dopóki się nie rozsypie. Jedynie co to sprawdzenie wtrysków.
-
Paliwo lane normalne, ale też nie jakaś verva, bo bez przesady. Ile może kosztować sprawdzenie wtrysków w zakładzie? Bo rozumiem, że "na stół z nimi", właśnie to oznacza?
-
Spokojnie, auto zostało przegonione, kierowcy nastraszeni ^^ A auto i na większej dawce dół ma słaby. ---------- Post dopisany 30-03-2014 at 13:10 ---------- Poprzedni post napisany 24-03-2014 at 21:16 ---------- Panowie, czy da radę domowymi metodami sprawdzić wtryski i ew. usprawnić działanie pompy?
-
Właśnie sprawdziłem dawkę paliwa. Była ustawiona na maxa co dawało 3,8-4,2mg(32784). Nie da się ustawić wyższej, więc pewnie wina pompy. Ustawiłem na minimum czyli w moim przypadku na 6,0-6,4mg(32686). W najbliższym możliwym czasie zrobię logi, bo słabo się zbiera od dołu. Zarówno na większej jak i mniejszej dawce.