Skocz do zawartości

lone_wolf

Pasjonat
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lone_wolf

Osiągnięcia lone_wolf

0

Reputacja

  1. U mnie oszczędniej wychodzi rozpędzić wózek (w krótkim czasie) do np 140 a potem popuścić odrobię pedał gazu, żeby jak najwolniej tracił prędkość i wtedy pokazuje mi, że pali 4,5l/100 Kulając się 80-100km/h pali mi więcej, jak przejadę opisanym wyżej tempem Pomijam fakt, że na miejscu jestem ładnych parę minut szybciej
  2. A odpowietrzyłeś poprawnie układ?
  3. Dzięki wielkie, Poziek! Teraz mogę spokojnie spać Czyli to luz + poduszka. Pzdr.
  4. Witam! Byłem ostatnio wyważyć koła. Wyważając okazało się, że jedna z tylnych opon jest pęknięta wewnętrznie (siatka się rozsypała). Jako, że na drugi dzień miałem jechać w dłuższą trasę to od razu zdecydowałem się na zakup 2 opon. Wulkanizator zapytał się jakie chcę. Odpowiedziałem, że 195/65/15, bo takie miałem. Założył - pojechałem w trasę. Przy redukcji i przyspieszaniu napęd zaczął lekko świrować (wibracje). Całą trasę (400km) jechałem ok 70-80 raczej równym tempem. Po powrocie miałem chwilę by przyjrzeć się samochodowi. Okazało się, że założyli 185/65/15. Kumpel powiedział, że raczej nic wielkiego nie powinno się stać, ale lepiej, żeby wszędzie były 195. Przerzuciłem węższe na przód. Do piątku tak muszę jeździć, ale zrobię ok 40km. Czyli wychodzi na to, że ok 500 I teraz nasuwa mi się pytanie. Czy i jak mogło to narozrabiać w dyfrze? Dodam, że mam mały luz na prawym tylnym kole, który w następnym tygodniu likwiduję. Tył był obciążony 2 osobami na tylnych siedzeniach. Popisał się wulkanizator, jak i ja (z brak czujności). Czy te drgania mogły być wypadkową luzu na kole + kończącej się poduszki pod skrzynią/silnikiem? Pozdrawiam!
  5. A mi sie nie chce wyświetlić... Mógłby ktoś podać cenę auta jak u mnie? Dzięki z góry
  6. Nie tylko Wy macie ten problem. U mnie to samo - obroty skaczą o 100-300 obrotów. Niezbyt mi to przeszkadza, wiec nie narzekam
  7. Nie powinno się jeździć na rezerwie. Wtedy wraz z paliwem pobierane są różnego rodzaju brudy, które znajdowały się w paliwie i sobie siedzą na dnie. Mogą zapychać przewody, filtry, skracać życie motorowni. Na rezerwie można zrobić ok 60-70 km. Chyba, że but w podłodze to oczywiście nie starczy nawet na 40...
  8. Jeżeli chcesz odczuć moc to 2.4 albo 2.6 benzyna. Całkiem niezły, ale zaraz i tak chce się więcej. 2.8 ma trochę więcej mocy, a spalanie porównywalne. Chyba, że 130 konny 1.9TDI. 2.5TDI są dosyć awaryjne, jak się o nie nie dba. A jeszcze jak chipa mu zmontujesz to będzie radość.
  9. Styki? To bym wziął pod uwagę na pierwszy strzał. Drugi - stan przewodów.
  10. lone_wolf

    [A6] Duży wyciek oleju

    Było milion razy. 10W40 A odnośnie tematu - może uszczelniacz wału korbowego?
  11. Sypie to znaczy co? Wyje? Moja też wyje, znajomy mechanik grzebał przy serwisie zaraz po zakupie i powiedział, że bez szaleństw to jeszcze pociągnie, a jak będą szaleństwa to się szybko posypie i jak chcę to mogę wymienić tylko 1. bieg. Jeżdżę z tą jedynką już ponad pół roku i jest ok, tylko wyje
  12. Ja mam 1400 - 1500 póki się nie rozgrzeje choć troszkę. Na ciepłym jest good.
  13. Ale kasa z mandatów, jakie by takim wózkiem nastukali, pozwoliłaby kupić im jeszcze 5 takich...
  14. Z tego, co się orientuję, to minimalna prędkość musi wynosić chyba 40km/h.
  15. Wydaje mi się, że nie ma takiej możliwości, żeby nie brało ani grama oleju... Przecież to jest V-ka... Albo miałem taki ciężki wieczór...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...