
M_ILES
Pasjonat-
Postów
361 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O M_ILES

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Prosze o przenisienie tematu do wlasciwego dzialu...(niestety nie udalo mi sie tego zrobic samemu) Panowie porsze o pomoc Moje aukto - VW Passat silnik CBA 2.0 TDI Sport, 2008 kombi Od paru dni autko delikatnie traci moc na ulamek sekundy, po czym na desce rozswietla sie ikonka - sprezynka - od elektryki. PO zvazeniu okazuje sie za auto lapie blad: 000289 - Czujnik polozenia przepustnicy (G69): Implausible Signal P0121 - 000 - - - Intermittent 008466 - Throttle Actuator Control System: Stuck Closed (zablokowany zamkniety) P2112 - 000 - - - Intermittent 008465 - Throttle Actuator Control System: Stuck Open (zablokowany otwarty) Przpustnica czyszczona ostroznie, na tip-top. We wtyczce do niej, z jakiegos powodu zbiera sie olej. Otwieralem rowniez caly mechanizm, wszystko wyczyscilem, dziala sprawnie, pracuje lekko. Adaptacja poprawnie wykonan sposobem manualnym (bez VCDS) Prosze o jakies wskazowki, czy to blad typowo elektryczny, jak ustalic powod tego sygnalu? czy raczej przepustnica do wymainy? Dzieki serdeczne - pozdrawiam
-
Witam serdecznie Wlasnie skanujac VCDS-em znalazlem takie oto bledy: 006470 - Control Module 1 for Coolant Fan: Defective P1946 - 000 - - - Intermittent 001681 - Fan 1 Control Circuit: Short to GND (zwarcie) P0691 - 000 - - - Intermittent Dotycza one wentylatora chlodnicy i jego modulu sterujacego. Prosze o jakies wskazowki, czy to cos powaznego, jak sprawdzic czy tenze modul dziala poprawnie, bez uzycia komputera? Jak ustalic czy to zwarcie faktycznie wystepuje? Dzieki pozdrawiam
-
Panowie! Pilnie potrzebuje pomocy kogos, kto jest biegly w ETCe. Mianowicie, chodzi o pompe wody numer czesci: 06A 121 031C czy mozna ja zamontowac do A4 1.9 TDI Avant AJM? Serdeczne dzieki i pozdrawiam! PS - poprawka, ostatni symbol to bylo "C" ja zas omylkowo wpisalem "O".
-
A propos, wczoraj kupilem now pompe wody (przymierzam sie do kolejnej wymiany ) firmy Circoli, z metalowym wirnikiem. Licze wiec na lepsza jakosc i to, ze nie rozsypie sie on w drobny mak, jak ostatnio...
-
Jak to w motoryzacyjnym zyciu bywa, najwiecej zalezy od sposobu uzytkowania samochodu (czego nie jestesmy w stanie sprawdzic gdy kupujemy uzywany). Ja mam rowniez ALT kupiony w Anglii 2002 rocznik, ale wydaje mi sie, ze poprzedni wlasciciele bardzo nie szanowali tego auta. Do tego po dokladnym przegladzie roznych czesci silnika, okazuje sie, ze jest to auto w 20% niemieckie, sa tam czesci z Portugalii, Wegier, Irlandii, itd... Do tego wada tej konstrukcji wg mnie, sa podzespoly typu: termostat czy pompa wody (a moze jakosc zamiennikow?) dwukrotnie wymieniane w ciagu 30tys km. Rece opadaja...
-
Kolego jestes w UK? Zmien mechanika, przejrzyj ebay, tam znajdziesz miske do ADRa za £20 ,moze £30 oryginalna (bez spawania, zabawy w klejenie, itd.) Pozdrawiam
-
Jaki to srodek do czyszczenia ukladow hamulcowych panowie?(nazwa prosze)
-
Spotkania w środkowej części Anglii-pogaduchy
M_ILES odpowiedział(a) na domjenick temat w Europa i świat
Kolego, na stale wrociles do kraju? ;( -
Wg mnie to musi byc jakas wada konstrukcyjna tego silnika. Trudno spekulowac, ale moze to byc wadliwie dzialajaca pompa oleju, czesto zapychajacy sie tzw.smok, nieudany system odpowietrzania komory silnika, trudno spekulowac... Ktos kiedys powinien ustalic przyczyne i podac ja do wiadomosci publicznej - ale z pewnoscia nie bedzie to koncern AUDI. Wstyd!
-
[B6 ALT] Brak komunikacji z modułem sterowania wentylatorem chłodznicy
M_ILES odpowiedział(a) na M_ILES temat w Audi A4 B6/B7
Dzieki wszystkim za wskazowki. Pomiary na akumulatorze po nocy: 12,2V w czasie ladowania (gdy pracuje alternator: 14,4V) - Power Supply Terminal 30 (Przekaznik), istotnie wyciagnalem go, rozebralem, jest archaicznie prosto skonstruowany, ale poprawilem styki, pomierzylem, poskladalem i wyglada na to, ze jest OK. Chyba, ze mozna go jakos inaczej zdiagnozowac? Matrwi mnie to natomiast, ze nie moge zrobic OUTPUT TEST samego wentylatora na VAGu (wkazywaloby to na przyczyne awarii natury elektronicznej) Dzieki i pozdro -
Po obu stronach silnika jest calkiem sporo tych uszczelniaczy, wiec moze to byc np uszczelniacz walu tylny? Kapac moze tez spod pokrywy zaworow, gdzies tam z tylu, trzeba cierpliwie szukac...
-
Ale co przeczysciles kolego, odme?
-
Niedawno rozmawialem z mechanikiem, mowi on, ze ludzie zbyt czesto koncentruja sie na poziomie oleju, a definitywnie zbyt rzadko na jego cisnieniu. To ponoc najwazniejsza sprawa - wowczas jest odpowiednie smarowanie, i nie zdarzaja sie cuda z naglym znikaniem czy uwiezieiem gdzies oleju. Proponuje sprawdzic na VAGu cisnienie oleju, potem stan pompy oleju (co wymaga juz zaanagazowania). Pozdrawiam
-
Jest kilka mozliwosci. Zaczalbym od ponownego odpowietrzenia (na rurce doprowadzajacej plyn do nagrzewnicy, przez malutki otworek, klima na FULL HI, silnik do MAX temeratury, oraz jesli masz takowa - na srubie glownego przewodu ukl.chlodz.) Jesli nie pomoze, wyciagnij i termo i pompe - okaze sie w jakim stanie jest wirnik. Sprawdz stan termostatu - czy czasem nie zostal zablokowany w pozycji otwartej? Mozna tez przeorowadzic test termo w warunkach domowych. Co mowi VAG? Sa bledy czujnikow temperatury?Sprawdz glownie ten na bloku silnika, 4pin zielony, wlozony w trojnik. Powodzenia :>
-
[B6 ALT] Brak komunikacji z modułem sterowania wentylatorem chłodznicy
M_ILES odpowiedział(a) na M_ILES temat w Audi A4 B6/B7
Dzieki wszytskim za rady. Niestety nie mam dobrych wiesci. Podpialem wentylator na krotko - dziala super! (na VAGu robilem OUTPUT TEST, wentylator nie trybil ). Kolejny skan wywali mi nastepujace bledy: 18339 - Coolant Fan Control Module (J293): Malfunction (MODUL STERUJACY) P1931 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low (ZALACZNIK NAPIECIA) P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small, (CZUJNIK TEMP.NA WEZU CHLODNICY) P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) (CZUJNIK TEMP.POWIETRZA NA ZEWNATRZ) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 01314 - Engine Control Module (KOMPUTER GLOWNY) 49-10 - No Communications - Intermittent 01304 - Radio 49-10 - No Communications - Intermittent Moze ktos z Was wpadnie na przyczyne moich problemow. Czy moze to byc awaria ECM czyli komputera glownego? Jak go ewentualnie zdiagnozowac? Wielkie dzieki za pomoc!