Skocz do zawartości

dgkm1990

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O dgkm1990

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Cała głowica była robiona wraz z frezowaniem gniazd wtryskiwaczy. Zrobiłem na tym 25000km. A czy uszczelnienia pompowtryskiwacza mogą być przyczyną??
  2. Potrzebuję waszej pomocy. Półtora roku temu robiłem regenerację 4 pompowtryskiwaczy z powodu ich wyeksploatowania, auto było bardzo mułowate i przejeździłem bez problemowo jakieś 13 miesięcy. Jakoś od pewnego momentu mam specyficzne objawy na 1 cylindrze (apropo rozumiem że 1 cylinder jest od rozrządu??). Gdy auto jest zimne i zimno jest w otoczeniu pali na dotyk, brak objawów i problemów wszystko gra. Problem zauważyłem jak jest ciepło na powietrzu lub np ogrzewany garaż, auto zapala, nierówno pracuje i puszcza dyma ale potem już nie dymi i się stabilizuje. Auto jedzie bez problemów ma moc itp. Gdy osiągnie temperaturę 85C płynu chłodniczego wg VCDS zaczynają się problemy, zaczyna telepać silnikiem w taki sposób że aż trzęsie całą budą ale chodzi a obrotomierz stoi, mówię tu o biegu jałowym. Podczas jazdy wszystko ok. W momencie objawów bieg jałowy: Blok 13 1: 2,85 2: -1,41 3: -1,06 4: -0,35 Blok 23 1: -92 2: -50 3: -45 4: -55 Gdy dodam gazu do 3200rpm Blok 13 stabilizacja w granicach -1 do +1 Blok 23: 1: 60 2: 0 3: 2 4: 6 Odpuszczenie gazu i znów pomalutku dąży do wartości granicznych. Czy wymiana uszczelnień może pomóc czy pompka nr1 jest już na 100% do wymiany. Proszę o radę jak wy to widzicie, auto jeździ, pali na dotyk tylko to wkurzające na rozgrzanym bujanie, aż wstyd kogoś wozić. Prze gazówka do 3500 rpm i problem znika na 30 sekund ale szybko wraca.
  3. Klubowicze mam problem od jakiegoś czasu borykam sie z problemem aktywacji świateł dziennych tzn tryb skandynawia w moim B7 2.0TDI s-Line 2005 rok mam sterownik High 8E0 907 279 J i komputer nie przyjmuje kodowania 00002 ani też 00004. A najciekawsze jest to że mogę zakodować (00001, 00003, 00005). Proszę o jakąś wskazówkę czego tam może brakować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...